אפשר שרשור פנינים לסופ"ש? ...

מיקגאפ

New member
../images/Emo41.gifאפשר שרשור פנינים לסופ"ש? ...

אתמול הייתי עם הדר (3.3 כמעט) בביקור אצל סבא וסבתא. הקטנה החליטה שבא לה להשחיל חרוזים ושאלה את סבתה איפה החרוזים. כשאמי ענתה שאין לה חרוזים הדר ענתה מיד בלי להתבלבל "אז כדאי שתקני..."
* "יובל אח שלי כל כך גדול וחזק, ומצחצח שיניים כל-כך יפה לבד..." * בזמן המתנה עם שכן מקרי למעלית בבניין, מצביעה עלי ואומרת - "האישה הזאת זאת אמא שלי"
.
 
פנינה? אולי...

אז כידוע אני מממ כמה ימים אחרי ניתוח ואסור לי להרים תומר. אז אתמול אני שוכבת במיטה משחקת עם טח תומר בא מטפס עליי,אז אמרתי לו תומר אסור לטפס עכשיו על אמא(ובדרכ אני אומרת עליי) אז מה השובב עונה? את לא אמא את סוס! שם ידיים לפנים ועושה נקישות עם השפתיים(כמו פרסות צשל סוס) וצועק דיו דיו
 

gallish

New member
../images/Emo221.gifפנינה טריה טריה מעכשיו....

היום הלכתי לקחת את נעם ויונתן ברגל מהגן. מדובר בהליכה של מעל שעה הלוך-חזור, שכוללת עליות רציניות בדרך
בדרך חזרה עם שניהם אמרתי לנעם שהלכתי ברגל המון והתעייפתי אז היא אמרה לי: "אז נחזור הביתה, את תלכי לישון, אני אשמור על תןתן והוא ישמור עליי..." נשמה שלי. מאיפה זה בא לה? בחיים לא הלכתי לישון והשארתי אותם לבד (אולי הגיע הזמן
)
אחת מאתמול... אתמול נסענו עם ההורים שלי לירושלים. בסביבות שער הגיא נעם שאלה אם כבר הגענו, ענינו לה שעוד לא ושירושלים מעבר להרים. היא אמרה: "אבל זה לא בסדר שההרים מפריעים לנו בדרך. סבא, תעצור את האוטו, נרד כולנו יחד ונדחוף את ההר שלא יסתיר לנו את ירושלים"
 
אצלינו...

כל מי שעובר ליד אמונה חייב לדעת שאני אמא שלה. הוא פשוט רק צריך להסתכל עליה והיא ישר מצביעה ואומרת "הנה אמא" ועוד משהו: לאבא של אמונה קוראים ינקלה. מאז שהוא התגייס לרוב היא רואה אותו רק לפני השינה, והרבה פעמים היא שואלת "איפה אבא/איפה ינקלה?" השבוע היה לה איזה יום אחד של "מתקפת איפה אבא איפה ינקלה?" באחת הפעמים הצעתי לה ביגלה ואז היא שאלה "איפה אבא ביגלה?"
 
הבן שלי

מפנים טוב טוב את מה שמחנכים (כן, כן, זו המילה הנכונה) אותם בגן... ביום שבת האחרון, במצב של עייפות ועצבים, הגדולות הציקו לו ואז, הוא פנה לאבא שלו ואמר: "אתה יודע אבא, זה כמו בגן, אני חושב שלפעמים כשהגדולה והסנדוצ`ית מעצבנות אותי, אולי פשוט כדאי ללטף להן את היד או את הרגל". (בגן יש ילד עם קשיים, וכך לימדו את הילדים להרגיע אותו אם הוא מציק להם כשהוא רוצה תשומת לב - הסיפור המלא כאן.) מיותר לציין שזה עבד. וגם חסך הרבה ריבים וצעקות - מה שהיה קורה אם הוא היה מגיב כמו שבדרך כלל (כלומר, מתבכיין ומציק להם בחזרה...)
 
אצלנו

לפני זמן לא רב התלבטתי איתכן איך לעודד את "הבונקר" לשתף במה עבר עליו בגן ... אז פיתחנו כמה שיטות שהצליחו כמו חילופי תפקידים .. וגם בהשארת הספר "תפילילה" אנחנו אומרים לפני השינה תודה על כל מיני דברים שקרו לנו וככה מפתחים שיחה בנושא. דווקא הולך לא רע עם זה . בקיצור, אתמול אני שואלת אותו מה קרה לך טוב היום? עומר - כבר אמרנו פעם לא ? אני- כל יום אומרים מה היה טוב ולא טוב עומר- אז כמו אתמול \ אני - אז תגיד מה הכי אהבת היום ? עומר- אני אהבתי להיות עומר שלך ... (תודו שזה משפט שסותם את הפה)
 

dididushi

New member
מצטרפת לפנינים

איזה כיף שגם לנו יש.... עדי בן שנתיים וחודש אמא: עדידי רוצה לרדת עם אבא לזרוק זבל? עדי: לא, אמא לזרוק זבל אמא: לא חמוד, אבא יורד לזרוק זבל עדי: לא אמא לזרוק זבל אבא להכין אוכל....
ועוד אחד: אמא שלי שמרה עליו והתקשרה לשאול אותי איפה הבננות, אז עניתי לה על המקרר ואז אני שומעת אותו בצד השני: " אמרתי לך סבתא" ועוד... נוסעים בערב באוטו: עדי: ירח רוצה לבוא לעדי? אמא: עדי הירח גבוה בשמים עדי: צריך להביא סולם ולקינוח... אתמול ישבנו בסלון ושיחקנו ופתאום עדי אמר: " אמא יפה..... אמא את כ"כ יפה"
 
מה נסגר רק הילד שלי לא אומר לי שאני יפה?

טוב בסדר הבנתי תרמז(הבוטה) אני הולכת לבכות בשקט...
ואיזה חמודדדדדדדדדדדדדד עדי!
 
../images/Emo6.gif

לא, לא רק הילד שלך גם הבן של ...המממממ....וגם הבן של....הממממ....טוב, נו, זה רק הבן שלך
 
../images/Emo99.gifושל רננה

*אמא אני אוהבת אותך כמו שאת.......... * אמא: רננה, ניקח את רעות מהמשפחותון ונלך לגינה רננה: לא רוצה ללכת לגינה אמא: אבל למה? רננה: אמא את לא מבינה שלא הייתי עוד היום בבית.....
 

a g 2 7

New member
../images/Emo68.gifמשהו הילדה שלך....צודקת...

היא פשוט מקסימה...... רוצה קצת להיות בבית... נו,מתי אתם באים אלינו?< יום שני טוב?
 
למעלה