אני מקווה שזה פסדר שאני שואל כאן

doron62

New member
פסדר?

הלו מה זה עברית או סינית.סליחה אבל כותבים בסדר.
 

doron62

New member
יש מה לעשות

פשוט להעיר ולתקן,זה לא עברית ויש גבול,מילא שכותבים אני יכתוב במקום אני אכתוב.
 

melancholy man

New member
אפר גם לכתוב בראש הפורום

"אין כניסה לבעלי ליקויי למידה", אישית יש לי מספר לקויות למידה, זה לא הפריע להוציא MA באוניברסיטת תל אביב, אבל אני מניח שאם יש לי שגיאות מידיי פעם זה אומר שכאן מבחינתך אני לא יכול לכתוב. לא מוצא חן בעינך אל תקרא את ההודעה, אינטרנט זה מקום חופשי.
 
גם לי יש

ואני לא רואה שזה הפריע כל כך למישהו עד היום . ולכן אני חושב שצריך קצת להתחשב ולא ישר לקטול על שגיאות כתיב .
 

yuvalf90

New member
אני לא מבין אותכם

1.לדעתי זאת לא הייתה שגיאה לא במתכוון כאילו זה לא (לדעתי)שהוא לא יודע לכתוב בסדר פשוט בדיבור משום מה יוצא פסדר והרבה סתם לכיף לפעמים כותבים פסדק 2.מה אסור לטעות ?
 

doron62

New member
לא כל מי שכותב בשגיאות הוא לקוי

למידה.אם פגעתי בך ,עמך הסליחה לא זאת היתה הכוונה.
 

melancholy man

New member
נכון

חלקם עולים חדשים, חלקם פשוט תוצר של מערכת החינוך הלא מתפקדת שלנו. בי לא פגעת, ותיקון שגיאות גם לא יפגע, אני מבוגר מספיק בשביל שזה לא יזיז לי, העניין הוא שיש ילדים (בני נוער) שסובלים מהצקות ודימוי עצמי נמוך בגלל זה, יש להם הורים ומורים שיתקנו אותם, הם ממש לא צריכים עוד מישהו שירד עליהם באינטרנט בשביל זה. אתה לא מאמין לאיזה מקומות דברים כאלה מביאים בני נוער, אני רואה את זה כל יום בעבודה ולכן זה מפריע לי. בכל מקרה, עזוב, אנחנו פה בשביל לדבר על ספורט, ובמצב הספורט בארץ, זה מספיק מעצבן גם בלי כל אלא...
 

doron62

New member
אוקי עזוב

באמת נסחפנו,פשוט אני "מסתובב" הרבה בפורמים שונים ברשת נתקל בשגיאות חוזרות ונשנות בעברית בלי שאיש מתיחס,אז פשוט קפץ לי הפיוז. משהוא צריך מדי פעם לתבוע את עלבונה של העברית
 

melancholy man

New member
עם זה אני בהחלט מסכים

הבעיה מתחילה בזה שלא יודעים לדבר עברית ולא קוראים, אבל זה ממש ממש כבר לא שייך לכלום, בכל מקרה, מי שתובע את עלבון העברית הוא בסופו של דבר חבר שלי
 

doron62

New member
../images/Emo24.gifזאת בדיוק היתה כוונתי

ודרך אגב,למרות שעל פי דברך אתה לקוי למידה,לא הבחנתי אצלך בטעיות כתיב.
 

melancholy man

New member
שנים של ניסיון...

כתבתי הרבה דברים, כתבתי גם שיש לי MA ועוד אין דיפלומה
... יש הרבה סוגים של ליקויי למידה, אני כשאני מרוכז ועושה לעצמי הגהה אחרי הכתיבה יכול לזהות ולתקן שגיאות (לפחות היום אני יכול בגיל 16 זה קשה הרבה יותר), יש כאלה שלא. בכל מקרה אם זה נגמר ב
אז הכל טוב...
 
למעלה