אם כל ההדחות - את מי אנחנו רוצים בחוץ

האשמה היא בהחלט יותר של סער

אבל גם לה יש חלק גדול בזה. העובדה שהסנובית הקטנה הסכימה להבליג על ההתנהגות המתעללת שלו למען "המטרה" ואף ממש דרשה עוד ועוד השפלות, בעוד היא יודעת יפה מאוד להגן על כבודה כשמישהו אחר אומר לה מילה, או כשחלילה היא אמורה לשטוף כפית - דווקא זה הפיל אותה. איזו שיחונת נעימה הייתה לנו היום?
 
תגובתי שורשרה להודעתה של שוגי... ואתה הייתה

לי שיחונת נעימה היום
אך גם אתך ברגע זה יש לי שיחונת נעימה......
 
ואגב את צודקת גם איילה אשמה,

אבל מאחר שבסה"כ הגועל שיצא ממנה, הוא להבנתי מתוך המצוקה שהיא שרויה בו, אני לא שונא אותה אלא מרחם עליה!
 
דרעיהם יכלו להיפרד ואז הם היו כמו שאר דיירי

הבית על אחד לעצמו. אך הם חשבו שכזוג הם יוכלו לצעוד קדימה בביטחה.אז שיוכלו את הדייסה שהם רקחו לעצמם
 

ואזנה

New member
אני בעד שאלין תודח ולהלן נימוקיי:

1. בחורה צעירה שהרחיקה לכת במשחק. הגיעה לשלב מתקדם בצורה מעוררת כבוד אבל עדיין לא בשלה להגיע לגמר. 2. יש לאלין לא מעט מגרעות והגם שאני מאוד לא בעד פותנה לא אהבתי את הדרך בה לעת צרה היא מתרפקת עליה וכשאינה מעוניינת היא בועטת. 3. כמה שזה נשמע מוזר הליכתה תיתן פוש נוסף לאלירז והסיטואציה בה הוא יהיה משוחרר ממחוייבויות לפותנה/גואל הנחשים או לפתאטיים סער/איילה תקרב אותו לארז ואז ייצא הקרם דה לה קרם שבו או לא. אבל בכל מקרה נוכל לעמוד באמת על קנקנו (ותפסיקו כבר עם האתרוגנות....). בכל מקרה אני חייב לציין שאני בעד שארז יזכה - זו תהיה הבחירה הערכית המוסרית והראויה. אלירז בהחלט יזכה ולו מתוקף התמיכה העצומה שיש לו בחוץ והדלתות שיפתחו בפניו. אזהרה : אל תתפתו להציל את אלין יעני למען אלירז. זה לא יפעל לטובתו. מי שבעדו שיצביע בעדו בלי חישובים שיעלו לו בהמשך ביוקר. אלין ----------------> הביתה !!!
 

תיקתק1

New member
אמרתי ואני אומרת שוב תנו לאלין ללכת ,היא תפרי

תפריע לו בגמר, היא תקח לו קולות . די בואו נשחרר ,אין עוד הרבה זמן -מישהוא חייב ללכת. תנו לו להגיע לגמר בלי כל מעמסה על הגב שלו. אלין הגיעה רחוק וכל הכבוד לה ,מהמקום הזה כל הדלתות פתוחות לה.
 
ואזנה ואחרים כנסו ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

תומכי איילה/סער מנסים למכור לנו בלבולי מילים שכביכול אלין המתוקה מדבש, "מסוכנת" לאלירז בגמר ובכך מנסים כביכול "להזהיר" אותנו כדי שלא נצביע לאלין !!! ולגרום לכך שאיילה תישאר... אז בבקשה לא לפחד להצביע הרבה מאוד לאלירז ואלין .... הם היחידים שראויים להגיע לגמר... הם עשו לנו את העונה !!! אלין לא מסוכנת לאלירז !!! אלירז לא מסוכן לאלין !!! הם משלימים אחד את השני !!! נשמות תאומות !!! שניהם מתוקים ומקסימים... התכנית תהיה משעממת בטירוף בלעדיהם !!! ובגמר אנו רוצים את אלירז מקום ראשון ואלין מקום שני !!! כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, חולי נפשי, קטנוניים, דמעות תנין , נחמדות מעושה, זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן, בעיין ובלב ... בעונה זו ובכלל... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!
 

bibaso

New member
אלין חזקה ונעזור לה להגיע לגמר יחד עם אלירז !

אלין לא תלויה רק בתומכי אלירז, היא חזקה ואהודה, ומגיע לה להגיע לגמר, וכל מי שאוהב אותה ראוי שיסמס לה, גם אם הוא אוהב את אלירז. אלירז מספיק חזק, וההפקה רוצה אותו בגמר כדי לקבל אס אם אסים, ואנחנו יכולים לעזור לו ולאלין: מסמסים לאלירז וגם לאלין !!!
 
למעלה