אליפות העולם - היום הרבעי

../images/Emo41.gifאליפות העולם - היום הרבעי../images/Emo41.gif

היום הרביעי באליפות העולם בהחלקה אומנותית , שמתקיים ברוסיה
 
../images/Emo104.gifהישראלים היום בתחרות../images/Emo104.gif

היום החל מ-12:00 (שידור חי ביורספורט) , אלכסיי בלצקי ונטשה גודינה יופיעו בקבוצה מספר 3 והם יהיו הזוג השני בקבוצה , הניקוד שלהם כרגע 28.40 נקודות שמדרג אותם במקום 19 . עוד בתחרות הזוגות יופיעו גלית חייט וסרגי סחנובסקי , הם יופיעו בקבוצה מספר 5 והם הזוג הרביעי בקבוצה זו , יש להם כרגע 39.13 נקודות שמדרג אותם במקום 7 . החל מ-18:00 (גם בשידור חי ביורספורט) , תחרות הנעילה של הגברים בו משתתף גם רומן סרוב הישראלי שיופיע בקבוצה הראשונה , הוא המתחרה ה-5 ומדורג כרגע מקום 19 אם 85.02 נקודות .
 
אלכסיי בלצקי ונטשה גודינה

כרגע הופיעו ומדורגים כרגע מקום 2 מתוך 13 שהופיעו , הם קיבלו בריקוד המקורי 42.85 נקודות ובכללי 71.25 נקודות .
 
גלית חייט וסרגי סחנובסקי

כרגע הם מדורגים לאחר ההופעה שלהם במקום 4 בכללי ו-3 היום בתוצאה די תובה של 100.32 נקודות וצימצמו את ההפרש ממקום 6 (הצרפתים) .
 
אגב ידיעות טובות לגבי האולימפיאדה

לפי השדר של יורספורט , הזוג שמדורגים כעט מעליהם לא ישתתפו באולימפיאדה , הם האמריקאים (המדורגים 2 בתחרות) בת הזוג עדין ללא אזרחות אמריקאית , ויש לה רק של קנדה ולכן הם לא הישתתפו באולימפיאדה . נקווה גם להופעות מעולות שלהם וללא קיפוח בניקוד ובהחלט ניתן להגיע יותר גבוהה ממקום 6 שהיו באולימפיאדה הקודמת .
 

nitsansh

New member
ידיעה טובה???

זוג שמועמד למדליה לא יכול להשתתף באולימפיאדה בגלל בעיות ביורוקרטיות... זה סיבה למסיבה??
 

nitsansh

New member
עוד ידיעה "טובה"

פלושנקו לא ישתתף בהחלקה חופשית לגברים הערב
 

nitsansh

New member
הוא פצוע במפשעה

הוא החליט שהבריאות יותר חשובה ממדליה... מה גם שבמצבו יכול להיות שהוא לא היה זוכה בכלל במדליה... המשמעות היא שכנראה רוסיה תקבל 2 מקומות באולימפיאדה (במקום 3) כי הרוסים האחרים מדורגים נמוך מדי... זה מזכיר את המצב שהיה ב-1997 לאלכסיי אורמנוב (האלוף האולימפי ב-94) שפרש אחרי שהיה ראשון בתוכנית הקצרה בגלל אותה פציעה... ועוד דבר... לראשונה מאז 97 לא יהיה אלוף עולם רוסי...
 

nitsansh

New member
צריך לציין ש-3 זוגות שדורגו לפניהם

עוד לא הופיעו... נראה אם הם יעברו את הצמד הקנדי שמדורג במקום 5... גודינה ובלצקי התקדמו במקום אחד בגלל נפילה של הצמד הצרפתי (השני) שהורידה אותם למקום 23 היום.
 

TVספור

New member
יש לי שאלה לניצן

ראיתי שיש 2 זוגות לפחות אם ניקוד יותר גרוע של חייט וסרגי , אז למה הם לא בטופ 4 לפחות ? אבל לפחות בטורינו יש מצב לעקוף אותם ?
 

TVספור

New member
התכוונתי לזה ...

שהם יותר טובים מהבולגרים והצרפתים ולכן אני חושב שאם קצת מזל אפשר להתברג למדליות באיטליה .
 

nitsansh

New member
הם לא יותר טובים...

הבולגרים מדורגים לפניהם בכל התחרויות ב-3 השנים האחרונות. הצרפתים ניצחו אותם ברוב התחרויות האחרונות, כולל אליפות העולם אשתקד ואליפות אירופה השנה. אני לא חושב שיש מצב למדליה בטורינו, אבל יש עוד הרבה זמן...
 

nitsansh

New member
גלית וסרגיי מקום 6

0.44 נק' אחרי הצרפתים במקום 5 1.51 לפני הקנדים במקום 7 למי שמאמין בנסים... 4.15 ממקום 3... מחר בערב גלית וסרגיי יהיו בקבוצה הלפני אחרונה (4 מתוך 5), וזה עלול להיות לרעתם במאבק מול הצרפתים שיהיו בקבוצה האחרונה. גודינה ובלצקי יחליקו בקבוצה השניה. תחילת התחרות, כרגיל, ב-18.00. הערב רומן סרוב בהחלקה חופשית לגברים. בעקבות פרישתו של פלושנקו, הוא צריך לעבור 4 מחליקים בדירוג כדי להגיע למקום 14 שמבטיח מקום באולימפיאדת טורינו. מצב דומה יש גם לגודינה ובלצקי, אבל קפיצה של 4 שלבים בריקוד חופשי זה דבר חסר תקדים (למיטב ידיעתי).
 
למעלה