אירוליג 2006, חצי גמר-6

AeroTom

New member
../images/Emo41.gif אירוליג 2006, חצי גמר-6../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

קודם כל לתוצאות חצי הגמר החמישי: Sweet Emotion - 9 Ain't That A Bitch - 8 ועכשיו אנחנו עוברים לחצי הגמר האחרון שלנו, שיקבע לנו איזה שיר יצטרף לחמישה האחרונים שכבר בשלב הגמרים האיזוריים. ואיזה משחק נועל לנו את שלב חצאי הגמר...
מצד אחד, השיר שסיים במקום הראשון בבית-6, והוא גם הרצועה השישית ביצירת המופת ששמה - Rocks. חתום עליו בראד וויטפורד והוא מהפנינים היותר גדולות שהלהקה אי פעם יצרה.
ומהצד השני, השיר שסיים במקום השני בבית-5, והוא גם הרצועה החמישית ביצירת מופת ששמה - Rocks. חתום עליו טום המילטון והוא מהפנינים היותר גדולות שהלהקה אי פעם יצרה... אירוליג 2006, חצי הגמר השישי והאחרון - הדרבי הגדול של Rocks עם רצועות 5+6 מהאלבום
Nobody's Fault vs Sick As A Dog
לצערנו רק אחד מהם יעלה לשלב 6 האחרונים. מי זה יהיה? הבחירות בקולות שלכם. אז התחילו להצביע ולהשפיע. מחר ב-19:00 המשחק מסתיים ומיד יתחיל לנו הגמר האיזורי הראשון מבין שלושה, שאחריהם נדע איזה 3 שירים ישחקו בגמר השלוש בראש של הטורניר (שיתרחש ביום ראשון). הצבעות נעימות!!
 

kulla m

New member
אני לא עושה את זה!!!

sick as a dog? nobodys fault? אני עוצמת עיניים ורושמת sick as a dog.... זה היה ממש קשה...
 

ninelives99

New member
וואי זה אחד קשה

ומה נסגר עם כל הדרביים האלו... זה בהחלט חייב להיכנס לנתוני הסטטיסטיקה המחרידים והמדהימים... אני אבחר ב Nobody's Fault
 

AeroTom

New member
הבחירה שלי

2 שירים מהכי אהובים עלי של הלהקה כיום. 2 יצירות אדירות. 2 רצועות משובחות שהגיעו מטום ומבראד. Nobody's Fault הוא אחד השירים הכי חזקים אי פעם שהלהקה יצרה. הוא סוחף, הוא גדול, הוא חזק והוא מדהים. שיר ענק. אין הרבה מה להוסיף. פה נכנס לתמונה השיר שמגיע לפניו באלבום הקסום ששמו Rocks. לא בטוח שהזכרתי זאת פעם על גבי הפורום, אבל השיר הראשון שממש התחברתי אליו בזמנו ב-Rocks, היה Sick As A Dog. בתחילת ההתחברות עם הלהקה הוא היה השיר האהוב עלי הראשון מתוך יצירת המופת מ-76. אין לזה קשר לבחירה שלי כמובן, כי אני הולך על החיבורים בתקופה הנוכחית. אבל יש צורך להזכיר זאת, כי בתקופה הנוכחית אני מחובר אליו מעט יותר מאשר ל-Nobody's Fault. "Sick" הוא גם כן שיר מקסים. אני זוכר איך אהבתי על ההתחלה את קטע "הרחיפה" הזה באמצע השיר. כשהכל נהיה שקט יותר לרגע והצלילים חודרים לך ישר לאוזן. והחזרה אחר כך שוב לפזמון וסיום השיר...יצירה נהדרת של הלהקה. 2 שירים מדהימים, והבחירה שלי כרגע הולכת ל-Sick As A Dog. "Pleeeease...I just got to talk to you"
 
למעלה