שוב השיר שלנו??
איפה הם מצלמים?? אבל זה לא ממש קשור לסדרה, זה קשור לאיפה מצלמים!! למשל את מיכאלה צילמו באולפני ג.ג ולא נותנים להיכנס לשם לכל אחד רק באישור, זה מקום מה זה ענק!! תמיד חשבתי אותו דלת, נכנסים והאולפנים!! אבל זה מקום ענקיייייייייייייייייייייייייייייייייי