עובר הסבה בכסאות הנוסעיםאורח מבאר שבע במוסך אזור אגד![]()
בשעה טובהעובר הסבה בכסאות הנוסעים
מעניין שעוקרים את הכיסאות בצד השניעובר הסבה בכסאות הנוסעים
בנוסף מפריע לנהג כאשר האוטובוס עמוסמעניין שעוקרים את הכיסאות בצד השני
בכל הדגמים היום, הבודדים הם בצד הנהג, ונוצר רצף יחד עם רחבת הנכים. אני זוכר שרק בווספות הבודדים היו דווקא בצד הדלתות.
ועובדים במרץ על האמבסדוריםאורח מבאר שבע במוסך אזור אגד![]()
הם כולם נפרקו מהאוניה בנמל אשדוד ביועובדים במרץ על האמבסדורים
מה זה פורום משנה...הם כולם נפרקו מהאוניה בנמל אשדוד בי
ביום 01.03.2006 ביום בו נפרקו גם 8 קרונות דאבל. נסעתי לאונית האוטובוסים וצילמתי מעט. תמונות תופענה בפורום המשנה.
זה פורום נוסף - מעין קומונה שבומה זה פורום משנה...
תודה מראש: ערן הובר.
אביתר איך אני נכנס לקישור לקומונהזה פורום נוסף - מעין קומונה שבו
משתתפים רוב החברים שכאן. שם אנחנו יורדים לעומק הדברים כדי לא להפריע למהלכו התקין של פורום זה - הפורום הראשי. שם מתקיימים דיונים במיוחד בתחומי מוסיקה, בעלי חיים ועוד - נושאים האהובים על החברים כאן אך נושאים שאינם קשורים במישרין לנושא התח"צ, וכמובן דיוני תח"צ רגילים כמו פה. הערב הועלתה שם גלויה נדירה מאוד של תחנת הרכבת בירושלים משנת 1910 למשל...ציור מדהים. כמו-כן, אנחנו קצת "משתוללים" שם בחופשיות יתר, דבר שלא ניתן להעשות כאן מטבע הדברים. שם אין לעסוק בשאלות הכוונה. שם זה פורום סגור ואם אתה רוצה להתקבל, שלח לי מסר מפורט בו ספר לי על עצמך וכמו-כן יש לצרף מס' טלפון של "בזק" בלבד. בתודה וליל מנוחה, אביתר.
קודם שיחה בטלפון של "בזק".אביתר איך אני נכנס לקישור לקומונה
תודה מראש: ערן הובר.
הם נראים כמו אוטובוסים מיד שנייה מועובדים במרץ על האמבסדורים
למיטב ידיעתי הם חדשים, אך נקנו בצבעהם נראים כמו אוטובוסים מיד שנייה מ
הדברים האילו נראים כמו אוטובוסים מיד שניה של חברת התחבורה הצבורית של אמסטרדם! Yoram in London
להשוואה: connextion מאמסטרדםלמיטב ידיעתי הם חדשים, אך נקנו בצבע
של Connexxion, היא הקונה העיקרית של האמבסדור 200.
ולאבייתר: Citaro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!להשוואה: connextion מאמסטרדם
הנה תמונה של אותו דגם שצןלם בקייץ על ידי באמסטרדם. Yoram in London
תמונה נהדרת. טוב שאתה משאיר אותהולאבייתר: Citaro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צולם על ידי בקייץ Yoram in London
יורם, זה לא אותו אוטובוסלהשוואה: connextion מאמסטרדם
הנה תמונה של אותו דגם שצןלם בקייץ על ידי באמסטרדם. Yoram in London
יורם אתה מתכוון לזה:להשוואה: connextion מאמסטרדם
הנה תמונה של אותו דגם שצןלם בקייץ על ידי באמסטרדם. Yoram in London
צודק! הנה תמונת offside!!!יורם אתה מתכוון לזה:
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.