אורח מבאר שבע במוסך אזור אגד

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
../images/Emo41.gifאורח מבאר שבע במוסך אזור אגד

אורח מבאר שבע במוסך אזור אגד
 

fireman

New member
בשעה טובה

עובר הסבה בכסאות הנוסעים
בשעה טובה
אני הייתי עוקר את כל הכסאות מכל החלק הקדמי של האוטובוסים האלה ומשאיר רק מושבים בודדים בדיוק כמו בB7L, לדעתי זה הדבר הכי טוב והכי נכון לעשות.
 
מעניין שעוקרים את הכיסאות בצד השני

עובר הסבה בכסאות הנוסעים
מעניין שעוקרים את הכיסאות בצד השני
בכל הדגמים היום, הבודדים הם בצד הנהג, ונוצר רצף יחד עם רחבת הנכים. אני זוכר שרק בווספות הבודדים היו דווקא בצד הדלתות.
 

gsx750f

New member
בנוסף מפריע לנהג כאשר האוטובוס עמוס

מעניין שעוקרים את הכיסאות בצד השני
בכל הדגמים היום, הבודדים הם בצד הנהג, ונוצר רצף יחד עם רחבת הנכים. אני זוכר שרק בווספות הבודדים היו דווקא בצד הדלתות.
בנוסף מפריע לנהג כאשר האוטובוס עמוס
בשליטה על הדלת האחורית .
 
הם כולם נפרקו מהאוניה בנמל אשדוד בי

ועובדים במרץ על האמבסדורים
הם כולם נפרקו מהאוניה בנמל אשדוד בי
ביום 01.03.2006 ביום בו נפרקו גם 8 קרונות דאבל. נסעתי לאונית האוטובוסים וצילמתי מעט. תמונות תופענה בפורום המשנה.
 
זה פורום נוסף - מעין קומונה שבו

מה זה פורום משנה...
תודה מראש: ערן הובר.
זה פורום נוסף - מעין קומונה שבו
משתתפים רוב החברים שכאן. שם אנחנו יורדים לעומק הדברים כדי לא להפריע למהלכו התקין של פורום זה - הפורום הראשי. שם מתקיימים דיונים במיוחד בתחומי מוסיקה, בעלי חיים ועוד - נושאים האהובים על החברים כאן אך נושאים שאינם קשורים במישרין לנושא התח"צ, וכמובן דיוני תח"צ רגילים כמו פה. הערב הועלתה שם גלויה נדירה מאוד של תחנת הרכבת בירושלים משנת 1910 למשל...ציור מדהים. כמו-כן, אנחנו קצת "משתוללים" שם בחופשיות יתר, דבר שלא ניתן להעשות כאן מטבע הדברים. שם אין לעסוק בשאלות הכוונה. שם זה פורום סגור ואם אתה רוצה להתקבל, שלח לי מסר מפורט בו ספר לי על עצמך וכמו-כן יש לצרף מס' טלפון של "בזק" בלבד. בתודה וליל מנוחה, אביתר.
 
אביתר איך אני נכנס לקישור לקומונה

זה פורום נוסף - מעין קומונה שבו
משתתפים רוב החברים שכאן. שם אנחנו יורדים לעומק הדברים כדי לא להפריע למהלכו התקין של פורום זה - הפורום הראשי. שם מתקיימים דיונים במיוחד בתחומי מוסיקה, בעלי חיים ועוד - נושאים האהובים על החברים כאן אך נושאים שאינם קשורים במישרין לנושא התח"צ, וכמובן דיוני תח"צ רגילים כמו פה. הערב הועלתה שם גלויה נדירה מאוד של תחנת הרכבת בירושלים משנת 1910 למשל...ציור מדהים. כמו-כן, אנחנו קצת "משתוללים" שם בחופשיות יתר, דבר שלא ניתן להעשות כאן מטבע הדברים. שם אין לעסוק בשאלות הכוונה. שם זה פורום סגור ואם אתה רוצה להתקבל, שלח לי מסר מפורט בו ספר לי על עצמך וכמו-כן יש לצרף מס' טלפון של "בזק" בלבד. בתודה וליל מנוחה, אביתר.
אביתר איך אני נכנס לקישור לקומונה
תודה מראש: ערן הובר.
 

yblumann

New member
הם נראים כמו אוטובוסים מיד שנייה מ

ועובדים במרץ על האמבסדורים
הם נראים כמו אוטובוסים מיד שנייה מ
הדברים האילו נראים כמו אוטובוסים מיד שניה של חברת התחבורה הצבורית של אמסטרדם! Yoram in London
 
למיטב ידיעתי הם חדשים, אך נקנו בצבע

הם נראים כמו אוטובוסים מיד שנייה מ
הדברים האילו נראים כמו אוטובוסים מיד שניה של חברת התחבורה הצבורית של אמסטרדם! Yoram in London
למיטב ידיעתי הם חדשים, אך נקנו בצבע
של Connexxion, היא הקונה העיקרית של האמבסדור 200.
 
יורם, זה לא אותו אוטובוס

להשוואה: connextion מאמסטרדם
הנה תמונה של אותו דגם שצןלם בקייץ על ידי באמסטרדם. Yoram in London
יורם, זה לא אותו אוטובוס
האוטובוס שהעלית זה בכלל Den Oudsten. הנה האמבסדור במדי Connexxion, מתוך אתר VDL.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה