"אגד כרמיאל לשרותך" - הסוף?

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo41.gif"אגד כרמיאל לשרותך" - הסוף?

"אגד כרמיאל לשרותך" - הסוף?
הדלפות מתוך ישיבת מזכירות אגד, שנערכה לפני כחודשיים, ובדיקת הנתונים מול גורמים נוספים מחוץ לאגד מצביעות על כך שהמריונטות החליטו כי: 1. וזה הסעיף היחידי שפורסם לחברים: ב-14/5/06 יחל הליך "בחירת סידורים" בסניף קו 10 בחיפה. ומכאן, הכל חסוי, לדעת ראשי אגד 2. לאחר הליך "בחירת הסידורים" במהלך החודשים יולי-אוגוסט ייסגר סניף קו 10 והחברים והעובדים יועברו עם הסידורים והמכונות לסניף חוף הכרמל. 2 או 3 סידורים עם המכונות והנהגים יועברו לסניף נוה שאנן. חבר או עובד שיבקש יוכל לעבור ללא הסידור לסניף קרית חיים. 3. במסגרת ה"רפורמה" בתחב"ץ אגד נדרש להעביר עוד אשכול קווים להפרטה, כאשר ישנן 3 אפשרויות:א. אשכול קווים בין חיפה לקרית אתא - הצעה שנפסלה מיידית. ב. אשכול קווים בטבעון ויקנעם כולל קווים פנימיים, קווי תלמידים והקווים לחיפה אשר במצב כזה יבוצע הליך פרישה מרצון או ניוד עובדים עם סידורי רכסים(כולל קווי מהדרין) לסניף קרית חיים, תוך הפיכתו של סניף נוה שאנן לסניף עירוני מובהק (כולל קוי נשר-מרכזית המפרץ) - הצעה זו מסתמנת כהצעה שתעבור בסופו של דבר. אבל יש גם ג' ג. נבחנת אפשרות להעביר למכרז את אשכול כרמיאל, במצב כזה יאוחדו שאריות הסניפים עכו, נהריה וכרמיאל תחת סניף קרית חיים, חברים ועובדים שיבקשו יוכלו לעבור לסניף קרית שמונה.מצב כזה ישאיר את אגד בצפון עם 6 סניפים:ק.שמונה, ק.חיים, נוה שאנן, חוף הכרמל(מיזוג בין העירוני לתחנה מרכזית)טבריה ועפולה-נצרת(שיהפוך לסניף אחד לאחר ההפרטות הקרובות). הצעה זו הועברה לחוות דעת נוספת, לפני גיבוש החלטה סופית. מודה, לא הצלחתי לברר מי אמור לתת חוות דעת נוספת לפני הצבעת המריונטות. ישנם עוד נושאים מוחבאים מאותה ישיבה אך הם פחות רלוונטיים לנושא השירות לציבור ולכן הם לא מפורסמים כאן.
 

mister K

New member
אני לא מאמין שיסגרו את סניף כרמיאל

"אגד כרמיאל לשרותך" - הסוף?
הדלפות מתוך ישיבת מזכירות אגד, שנערכה לפני כחודשיים, ובדיקת הנתונים מול גורמים נוספים מחוץ לאגד מצביעות על כך שהמריונטות החליטו כי: 1. וזה הסעיף היחידי שפורסם לחברים: ב-14/5/06 יחל הליך "בחירת סידורים" בסניף קו 10 בחיפה. ומכאן, הכל חסוי, לדעת ראשי אגד 2. לאחר הליך "בחירת הסידורים" במהלך החודשים יולי-אוגוסט ייסגר סניף קו 10 והחברים והעובדים יועברו עם הסידורים והמכונות לסניף חוף הכרמל. 2 או 3 סידורים עם המכונות והנהגים יועברו לסניף נוה שאנן. חבר או עובד שיבקש יוכל לעבור ללא הסידור לסניף קרית חיים. 3. במסגרת ה"רפורמה" בתחב"ץ אגד נדרש להעביר עוד אשכול קווים להפרטה, כאשר ישנן 3 אפשרויות:א. אשכול קווים בין חיפה לקרית אתא - הצעה שנפסלה מיידית. ב. אשכול קווים בטבעון ויקנעם כולל קווים פנימיים, קווי תלמידים והקווים לחיפה אשר במצב כזה יבוצע הליך פרישה מרצון או ניוד עובדים עם סידורי רכסים(כולל קווי מהדרין) לסניף קרית חיים, תוך הפיכתו של סניף נוה שאנן לסניף עירוני מובהק (כולל קוי נשר-מרכזית המפרץ) - הצעה זו מסתמנת כהצעה שתעבור בסופו של דבר. אבל יש גם ג' ג. נבחנת אפשרות להעביר למכרז את אשכול כרמיאל, במצב כזה יאוחדו שאריות הסניפים עכו, נהריה וכרמיאל תחת סניף קרית חיים, חברים ועובדים שיבקשו יוכלו לעבור לסניף קרית שמונה.מצב כזה ישאיר את אגד בצפון עם 6 סניפים:ק.שמונה, ק.חיים, נוה שאנן, חוף הכרמל(מיזוג בין העירוני לתחנה מרכזית)טבריה ועפולה-נצרת(שיהפוך לסניף אחד לאחר ההפרטות הקרובות). הצעה זו הועברה לחוות דעת נוספת, לפני גיבוש החלטה סופית. מודה, לא הצלחתי לברר מי אמור לתת חוות דעת נוספת לפני הצבעת המריונטות. ישנם עוד נושאים מוחבאים מאותה ישיבה אך הם פחות רלוונטיים לנושא השירות לציבור ולכן הם לא מפורסמים כאן.
אני לא מאמין שיסגרו את סניף כרמיאל
אני משוכנע שהאשכול שייצא מאגד יהיה טבעון-יוקנעם. סניף כרמיאל הוא אחד הסניפים החזקים בצפון. מה גם שרק לפני 4 שנים נבנה בהשקעה גדולה הקומפלקס החדש של הסניף באזור התעשייה בעיר הכולל חניון מוסך ומשרדים. ובכל אופן, מקווה מאוד שלא אתבדה. אין על סניף כרמיאל!!!
 
../images/Emo41.gif "קווים כרמיאל לשרותך"

"אגד כרמיאל לשרותך" - הסוף?
הדלפות מתוך ישיבת מזכירות אגד, שנערכה לפני כחודשיים, ובדיקת הנתונים מול גורמים נוספים מחוץ לאגד מצביעות על כך שהמריונטות החליטו כי: 1. וזה הסעיף היחידי שפורסם לחברים: ב-14/5/06 יחל הליך "בחירת סידורים" בסניף קו 10 בחיפה. ומכאן, הכל חסוי, לדעת ראשי אגד 2. לאחר הליך "בחירת הסידורים" במהלך החודשים יולי-אוגוסט ייסגר סניף קו 10 והחברים והעובדים יועברו עם הסידורים והמכונות לסניף חוף הכרמל. 2 או 3 סידורים עם המכונות והנהגים יועברו לסניף נוה שאנן. חבר או עובד שיבקש יוכל לעבור ללא הסידור לסניף קרית חיים. 3. במסגרת ה"רפורמה" בתחב"ץ אגד נדרש להעביר עוד אשכול קווים להפרטה, כאשר ישנן 3 אפשרויות:א. אשכול קווים בין חיפה לקרית אתא - הצעה שנפסלה מיידית. ב. אשכול קווים בטבעון ויקנעם כולל קווים פנימיים, קווי תלמידים והקווים לחיפה אשר במצב כזה יבוצע הליך פרישה מרצון או ניוד עובדים עם סידורי רכסים(כולל קווי מהדרין) לסניף קרית חיים, תוך הפיכתו של סניף נוה שאנן לסניף עירוני מובהק (כולל קוי נשר-מרכזית המפרץ) - הצעה זו מסתמנת כהצעה שתעבור בסופו של דבר. אבל יש גם ג' ג. נבחנת אפשרות להעביר למכרז את אשכול כרמיאל, במצב כזה יאוחדו שאריות הסניפים עכו, נהריה וכרמיאל תחת סניף קרית חיים, חברים ועובדים שיבקשו יוכלו לעבור לסניף קרית שמונה.מצב כזה ישאיר את אגד בצפון עם 6 סניפים:ק.שמונה, ק.חיים, נוה שאנן, חוף הכרמל(מיזוג בין העירוני לתחנה מרכזית)טבריה ועפולה-נצרת(שיהפוך לסניף אחד לאחר ההפרטות הקרובות). הצעה זו הועברה לחוות דעת נוספת, לפני גיבוש החלטה סופית. מודה, לא הצלחתי לברר מי אמור לתת חוות דעת נוספת לפני הצבעת המריונטות. ישנם עוד נושאים מוחבאים מאותה ישיבה אך הם פחות רלוונטיים לנושא השירות לציבור ולכן הם לא מפורסמים כאן.
"קווים כרמיאל לשרותך"
 

mister K

New member
../images/Emo5.gif

דן מכינה כמות של EL לקווים לכרמיאל
לפחות הנהגים בפתח תקווה יקבלו סוף סוף קרוב לבית

שום גלגל של EL דרעק נבלה לא ייסע על אדמת כרמיאל!!! באגד כרמיאל שבעה נידרפלורים שמספקים שירות עירוני מעולה! ה-ELים לא יסיימו אפילו את הנסיעה מהמרכז לכרמיאל!!!
 

mister K

New member
שהנבלה הזאת תישאר בבת ים!

ולא סתם EL-ים, אלא הEL-ים
מקו 43 בכלל ו 6008 בפרט
שהנבלה הזאת תישאר בבת ים!
בכרמיאל יש כבר את ה-008! הלא היא 87-008-01, אחד משבעת הנידרפלורים הכרמיאליים (התחילה בסניף עפולה).
 
אין לך מה לדאוג, זה בטח יהיה עפיפי

רחמנא ליצלן...
אפילו לא בצחוק!
אין לך מה לדאוג, זה בטח יהיה עפיפי
כרמיאל, תהנו מהזלדות! ושאלה בנושא, חוץ מהקווים לחיפה ומספר מועט של נסיעות לת"א וירושלים איזה עוד קווים יש לסניף?
 

mister K

New member
לסניף ארבעה קווים עירוניים (1-4)

אין לך מה לדאוג, זה בטח יהיה עפיפי
כרמיאל, תהנו מהזלדות! ושאלה בנושא, חוץ מהקווים לחיפה ומספר מועט של נסיעות לת"א וירושלים איזה עוד קווים יש לסניף?
לסניף ארבעה קווים עירוניים (1-4)
עוד שני קווי חלופת לילה (6 ו-7) קו 048 לנהריה (שתי נסיעות בכל כיוון) קו 056 לטבריה (6 או 7 נסיעות בכל כיוון) קו 78 לקיבוץ לוטם ומחנה צלמון (3 נסיעות אם אני לא טועה) קו 31 למשגב (שתי נסיעות לכיוון משגב בלבד) קו 68 עכו-דיר חנא (בשיתוף עם סניף נהריה) קו 169 חיפה-דיר חנא (בשיתוף עם סניפים קרית חיים ונהריה) עד לא מזמן היה גם את קו 030 לנצרת שעבר לעפיפי (7 נסיעות בכל כיוון) בנוסף מבצע סניף כרמיאל חלק גדול מהנמ"קים של מכון לשם ושל מפעל כתר המהווים את עיקר העבודה של הסניף (עוד סיבה למה הוא לא ייסגר), סידורים קבועים לתל אביב וירושלים דרך חיפה (910, 940, 960 בימי ראשון וכו') והרבה סידורים בתוך חיפה, בקריות ולעכו ונהריה.
 
קו 056 לא אמור לעבור לקונקס???

לסניף ארבעה קווים עירוניים (1-4)
עוד שני קווי חלופת לילה (6 ו-7) קו 048 לנהריה (שתי נסיעות בכל כיוון) קו 056 לטבריה (6 או 7 נסיעות בכל כיוון) קו 78 לקיבוץ לוטם ומחנה צלמון (3 נסיעות אם אני לא טועה) קו 31 למשגב (שתי נסיעות לכיוון משגב בלבד) קו 68 עכו-דיר חנא (בשיתוף עם סניף נהריה) קו 169 חיפה-דיר חנא (בשיתוף עם סניפים קרית חיים ונהריה) עד לא מזמן היה גם את קו 030 לנצרת שעבר לעפיפי (7 נסיעות בכל כיוון) בנוסף מבצע סניף כרמיאל חלק גדול מהנמ"קים של מכון לשם ושל מפעל כתר המהווים את עיקר העבודה של הסניף (עוד סיבה למה הוא לא ייסגר), סידורים קבועים לתל אביב וירושלים דרך חיפה (910, 940, 960 בימי ראשון וכו') והרבה סידורים בתוך חיפה, בקריות ולעכו ונהריה.
קו 056 לא אמור לעבור לקונקס???
 
לא רק קו 030 עבר לעפיפי ללא מכרז

היה אמור ולבסוף נשאר באגד.
אין לי מושג מה יהיה איתו בעתיד. בכל אופן, כרגע הקו של אגד. לעומת זאת, קו 030 לנצרת עבר לעפיפי ללא מכרז.
לא רק קו 030 עבר לעפיפי ללא מכרז
גם קו 431 (מגדל העמק - טבריה) עבר לעפיפי והקווים 331 + 332 (נצרת / נצרת עילית - חיפה) בדרך לעבור לעפיפי, הם היו אמורים לעבור בחודש 2/06 אבל בנתיים זה רק נדחה.
 
כאן כתבת את הסיבות בעד ונגד

לסניף ארבעה קווים עירוניים (1-4)
עוד שני קווי חלופת לילה (6 ו-7) קו 048 לנהריה (שתי נסיעות בכל כיוון) קו 056 לטבריה (6 או 7 נסיעות בכל כיוון) קו 78 לקיבוץ לוטם ומחנה צלמון (3 נסיעות אם אני לא טועה) קו 31 למשגב (שתי נסיעות לכיוון משגב בלבד) קו 68 עכו-דיר חנא (בשיתוף עם סניף נהריה) קו 169 חיפה-דיר חנא (בשיתוף עם סניפים קרית חיים ונהריה) עד לא מזמן היה גם את קו 030 לנצרת שעבר לעפיפי (7 נסיעות בכל כיוון) בנוסף מבצע סניף כרמיאל חלק גדול מהנמ"קים של מכון לשם ושל מפעל כתר המהווים את עיקר העבודה של הסניף (עוד סיבה למה הוא לא ייסגר), סידורים קבועים לתל אביב וירושלים דרך חיפה (910, 940, 960 בימי ראשון וכו') והרבה סידורים בתוך חיפה, בקריות ולעכו ונהריה.
כאן כתבת את הסיבות בעד ונגד
מצד אחד כמות הסידורים ללא הנסיעות במטרופולין חיפה ובניקוי הנמ"קים של הסניף לא מצדיקה אחזקת סניף בכרמיאל ומצד שני 2 הלקוחות הגדולים של אגד באיזור הביעו התנגדות למעבר לחברה בת מאחר והם חוששים לאבד את איש הקשר שלהם (פקח התנועה) שנותן להם מענה מיידי בכל בקשה. לגבי המבנים והחניון שנבנו בכרמיאל ועליהם כתבת בהודעה קודמת, תמיד ניתן להשכיר שטחי נדל"ן פנויים לכל המעוניין.
 
כן, אבל במידה ואשכול שייצא להפרטה

כאן כתבת את הסיבות בעד ונגד
מצד אחד כמות הסידורים ללא הנסיעות במטרופולין חיפה ובניקוי הנמ"קים של הסניף לא מצדיקה אחזקת סניף בכרמיאל ומצד שני 2 הלקוחות הגדולים של אגד באיזור הביעו התנגדות למעבר לחברה בת מאחר והם חוששים לאבד את איש הקשר שלהם (פקח התנועה) שנותן להם מענה מיידי בכל בקשה. לגבי המבנים והחניון שנבנו בכרמיאל ועליהם כתבת בהודעה קודמת, תמיד ניתן להשכיר שטחי נדל"ן פנויים לכל המעוניין.
כן, אבל במידה ואשכול שייצא להפרטה
יהיה באמת אשכול כרמיאל זה לא אמור להשפיע על אותם 2 לקוחות עיקריים של אגד באזור, מבחינתם זה לא אמור לשנות מאיזה סניף מגיעים האוטובוסים. צריך להפריד בין הנמקי"ם לבין הנסיעות בקווי השירות.
 

mister K

New member
מהבחינה התפעולית זה דווקא ישנה

כן, אבל במידה ואשכול שייצא להפרטה
יהיה באמת אשכול כרמיאל זה לא אמור להשפיע על אותם 2 לקוחות עיקריים של אגד באזור, מבחינתם זה לא אמור לשנות מאיזה סניף מגיעים האוטובוסים. צריך להפריד בין הנמקי"ם לבין הנסיעות בקווי השירות.
מהבחינה התפעולית זה דווקא ישנה
הנמ"קים למפעלים הם חלק מסידור העבודה של הנהגים. לרוב אוטובוס שמבצע נמ"ק חוזר בכיוון השני בקו שירות. אם ייסגר הסניף והקווים באזור ייצאו מאגד, הנמ"קים ישתלמו פחות לאגד, כך שאולי הם יעדיפו להעביר אותם לחברת בת. במקרה כזה המפעלים לא יהיו מרוצים. כך או כך, באגד יפסידו מהבחינה הזאת.
 
תמיד אפשר לשנות סידורים כדי שישתלמו

מהבחינה התפעולית זה דווקא ישנה
הנמ"קים למפעלים הם חלק מסידור העבודה של הנהגים. לרוב אוטובוס שמבצע נמ"ק חוזר בכיוון השני בקו שירות. אם ייסגר הסניף והקווים באזור ייצאו מאגד, הנמ"קים ישתלמו פחות לאגד, כך שאולי הם יעדיפו להעביר אותם לחברת בת. במקרה כזה המפעלים לא יהיו מרוצים. כך או כך, באגד יפסידו מהבחינה הזאת.
תמיד אפשר לשנות סידורים כדי שישתלמו
 

mister K

New member
ואני בכל אופן מקווה ומאמין

כאן כתבת את הסיבות בעד ונגד
מצד אחד כמות הסידורים ללא הנסיעות במטרופולין חיפה ובניקוי הנמ"קים של הסניף לא מצדיקה אחזקת סניף בכרמיאל ומצד שני 2 הלקוחות הגדולים של אגד באיזור הביעו התנגדות למעבר לחברה בת מאחר והם חוששים לאבד את איש הקשר שלהם (פקח התנועה) שנותן להם מענה מיידי בכל בקשה. לגבי המבנים והחניון שנבנו בכרמיאל ועליהם כתבת בהודעה קודמת, תמיד ניתן להשכיר שטחי נדל"ן פנויים לכל המעוניין.
ואני בכל אופן מקווה ומאמין
שהסניף לא ייסגר. למרות שהשריטה שלי על אוטובוסים קיימת מאז שאני זוכר את עצמי (ואני יליד ירושלים), סניף כרמיאל הוא הסניף שעל האוטובוסים שלו גדלתי. החל מההסעות לטיולים בבית הספר היסודי ובתנועת הנוער, דרך ההסעות לבית הספר התיכון (כקבלן של מועצה אזורית משגב) ועד לנסיעותי בימים אלה. תמיד הכרתי כל מכונה בסניף וגם לא מעט נהגים ודי יעציב אותי אם יסגרו את הסניף הזה. אך כמו שכבר ציינתי, אני מאמין שהקווים שייצאו מאגד יהיו אלה של אשכול טבעון-יקנעם ולא של כרמיאל.
 

mister K

New member
ואגב, קו 968 לירושלים מסתמן כהצלחה!

אין לך מה לדאוג, זה בטח יהיה עפיפי
כרמיאל, תהנו מהזלדות! ושאלה בנושא, חוץ מהקווים לחיפה ומספר מועט של נסיעות לת"א וירושלים איזה עוד קווים יש לסניף?
ואגב, קו 968 לירושלים מסתמן כהצלחה!
הקו התחיל מנסיעה אחת ביום לכל כיוון ועכשיו כבר יש בימי חמישי שתי נסיעות לכיוון ירושלים ו-3 לכיוון כרמיאל, בימי שישי יש שתי נסיעות לכל כיוון ובמוצ"ש שתיים לכיוון ירושלים ואחת לכרמיאל (בהתחלה הקו בכלל לא פעל במוצ"ש). גם בימי ראשון בשעה 8:30 מוציאים בבת אחת שני אוטובוסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה