פנימי 77529
New member
../images/Emo41.gif"אגד כרמיאל לשרותך" - הסוף?
"אגד כרמיאל לשרותך" - הסוף?
הדלפות מתוך ישיבת מזכירות אגד, שנערכה לפני כחודשיים, ובדיקת הנתונים מול גורמים נוספים מחוץ לאגד מצביעות על כך שהמריונטות החליטו כי: 1. וזה הסעיף היחידי שפורסם לחברים: ב-14/5/06 יחל הליך "בחירת סידורים" בסניף קו 10 בחיפה. ומכאן, הכל חסוי, לדעת ראשי אגד 2. לאחר הליך "בחירת הסידורים" במהלך החודשים יולי-אוגוסט ייסגר סניף קו 10 והחברים והעובדים יועברו עם הסידורים והמכונות לסניף חוף הכרמל. 2 או 3 סידורים עם המכונות והנהגים יועברו לסניף נוה שאנן. חבר או עובד שיבקש יוכל לעבור ללא הסידור לסניף קרית חיים. 3. במסגרת ה"רפורמה" בתחב"ץ אגד נדרש להעביר עוד אשכול קווים להפרטה, כאשר ישנן 3 אפשרויות:א. אשכול קווים בין חיפה לקרית אתא - הצעה שנפסלה מיידית. ב. אשכול קווים בטבעון ויקנעם כולל קווים פנימיים, קווי תלמידים והקווים לחיפה אשר במצב כזה יבוצע הליך פרישה מרצון או ניוד עובדים עם סידורי רכסים(כולל קווי מהדרין) לסניף קרית חיים, תוך הפיכתו של סניף נוה שאנן לסניף עירוני מובהק (כולל קוי נשר-מרכזית המפרץ) - הצעה זו מסתמנת כהצעה שתעבור בסופו של דבר. אבל יש גם ג' ג. נבחנת אפשרות להעביר למכרז את אשכול כרמיאל, במצב כזה יאוחדו שאריות הסניפים עכו, נהריה וכרמיאל תחת סניף קרית חיים, חברים ועובדים שיבקשו יוכלו לעבור לסניף קרית שמונה.מצב כזה ישאיר את אגד בצפון עם 6 סניפים:ק.שמונה, ק.חיים, נוה שאנן, חוף הכרמל(מיזוג בין העירוני לתחנה מרכזית)טבריה ועפולה-נצרת(שיהפוך לסניף אחד לאחר ההפרטות הקרובות). הצעה זו הועברה לחוות דעת נוספת, לפני גיבוש החלטה סופית. מודה, לא הצלחתי לברר מי אמור לתת חוות דעת נוספת לפני הצבעת המריונטות. ישנם עוד נושאים מוחבאים מאותה ישיבה אך הם פחות רלוונטיים לנושא השירות לציבור ולכן הם לא מפורסמים כאן.
הדלפות מתוך ישיבת מזכירות אגד, שנערכה לפני כחודשיים, ובדיקת הנתונים מול גורמים נוספים מחוץ לאגד מצביעות על כך שהמריונטות החליטו כי: 1. וזה הסעיף היחידי שפורסם לחברים: ב-14/5/06 יחל הליך "בחירת סידורים" בסניף קו 10 בחיפה. ומכאן, הכל חסוי, לדעת ראשי אגד 2. לאחר הליך "בחירת הסידורים" במהלך החודשים יולי-אוגוסט ייסגר סניף קו 10 והחברים והעובדים יועברו עם הסידורים והמכונות לסניף חוף הכרמל. 2 או 3 סידורים עם המכונות והנהגים יועברו לסניף נוה שאנן. חבר או עובד שיבקש יוכל לעבור ללא הסידור לסניף קרית חיים. 3. במסגרת ה"רפורמה" בתחב"ץ אגד נדרש להעביר עוד אשכול קווים להפרטה, כאשר ישנן 3 אפשרויות:א. אשכול קווים בין חיפה לקרית אתא - הצעה שנפסלה מיידית. ב. אשכול קווים בטבעון ויקנעם כולל קווים פנימיים, קווי תלמידים והקווים לחיפה אשר במצב כזה יבוצע הליך פרישה מרצון או ניוד עובדים עם סידורי רכסים(כולל קווי מהדרין) לסניף קרית חיים, תוך הפיכתו של סניף נוה שאנן לסניף עירוני מובהק (כולל קוי נשר-מרכזית המפרץ) - הצעה זו מסתמנת כהצעה שתעבור בסופו של דבר. אבל יש גם ג' ג. נבחנת אפשרות להעביר למכרז את אשכול כרמיאל, במצב כזה יאוחדו שאריות הסניפים עכו, נהריה וכרמיאל תחת סניף קרית חיים, חברים ועובדים שיבקשו יוכלו לעבור לסניף קרית שמונה.מצב כזה ישאיר את אגד בצפון עם 6 סניפים:ק.שמונה, ק.חיים, נוה שאנן, חוף הכרמל(מיזוג בין העירוני לתחנה מרכזית)טבריה ועפולה-נצרת(שיהפוך לסניף אחד לאחר ההפרטות הקרובות). הצעה זו הועברה לחוות דעת נוספת, לפני גיבוש החלטה סופית. מודה, לא הצלחתי לברר מי אמור לתת חוות דעת נוספת לפני הצבעת המריונטות. ישנם עוד נושאים מוחבאים מאותה ישיבה אך הם פחות רלוונטיים לנושא השירות לציבור ולכן הם לא מפורסמים כאן.