שאלה

i n b a r 2 4

New member
../images/Emo40.gifשאלה

האם כדאי לי לקחת חתולה בת 5 חודשים מהרחוב ? רציתי לדעת אם היא לא תתפרע יותר מידי אם לא מה עדיף?...
 

shani192

New member
תראי אני הייתי מציאה לך לקחת חתול מ

בית יש הרבה חתולים פה בפורום שמחפשים בתים ובנוסף לא בטוח שהחתולה תתרגל לבית אחרי הכול היא חצי שנה גרה ברחוב .. והיא לא נמצאת בגינה של הבניין שאת יכולה להרגיל אותה בהדרגה לחיים בבית לפי דעתי כדאי לך מבית אבל זו רק דעתי חוץ מזה לא חסרים פה חתולים למסירה מתוקים מאוד
 

The Red Baron

New member
לדעתי

חתולים לוקחים מאהבה או שלא לוקחים בכלל . אם יש לך קליק עם החתולה הזאת - תיקחי אותה .
 

shani192

New member
אבל עם החתולה תהיה אומללה

וכל הזמן תרצה לצאת החוצה ולא תוכל למה ענבר גרה בבנין דירות מה שמקשה על העניין
 
למה שהחתולה תהיה אומללה?

את המתוק שלי לקחתי בגיל 9 חודשים והוא כבר יותר משנה אצלי ואין לו שום רצון לצאת החוצא.
 

shani192

New member
זה מעולה

תאמתי אני לא לקחתי אף פעם חתול מהרחוב.. אז יכול להיות שזה באמת מצליח לפי סיפורי ההצלחה הרבים
 

shani192

New member
הדבר היחיד שהבאתי פעם מהרחוב

זו גורת כלבים קטנה שמצאנו אותה ברחוב והייתה נורא חברותית גם אז אני הבאתי אותה עם חברה שלי (ענבר) לבית שלה (של ענבר) עד הערב ואז מצאנו מישהי שתיקח אותה אליה הביתה (המורה לספורט שלנו)
 

shani192

New member
כן , וכשירדנו איתה למטה והתגלשנו במ

גלשה אז היא הייתה מתגלשת אחרינו ואז מנסה לנשוך אותנו בגלל שלא חיכנו לה חמודה!
 

The Red Baron

New member
אנחנו לא חייבים להסכים

מה לעשות שאני רואה בכל הארץ הרבה חתולים ברחוב ואני לא מאכיל אותם ומטפל בהם (כנ"ל כלבים וחיות אחרות ) רק כי מדובר ביצורים חיים. אם אני לוקח חתול מבית הגידול שלו (בחוץ - הכוונה למיקום מסויים שהוא מכיר ) ותאורתית החתול אחרי כל הניסיונות (אני מדגיש כל הנסיונות ) לא נמצא מתאים להיות חתול בדירה (זה לא טוב בעיקר לחתול ולא טוב לי ) - אז אני רואה את זה לגיטימי להחזיר אותו למקום שממנו לקחתי אותו . לפחות נתתי צאנס . לא לוקחים לנסיון , לוקחים כדי להשאיר . אבל מצד שני לא מחזיקים בכוח חתול פיראי שלא מסוגל לחיות בדירה
 
אם לקחת חתול ממקום שלא מטפלים בו

לא מקובל עליי שתחזיר אותו לגווע ברעב. אם עליך זה מקובל, יש לך בעיה באמות המוסר שלך.
 

The Red Baron

New member
את מפגרת או רק עושה את עצמך ?

פשוט נשבר לי מכל יפי הנפש שדוחפים את האף שלהם ומנסים לחנך את כל העולם . כתבתי קודם רק כדי להגיע לעמק השווה - שאנחנו לא חייבים להסכים וכיבדתי את עמדתך - למרות שהיא שונה משלי . הדגשתי חזור והדגש שאני מדבר על סנריו קיצוני ולא לוקחים חתול לניסיון . איך את מעיזה בכלל להגיד שלא מקובל עליך מה שאני עושה וגם שופטת אותי ברמות המוסר שלי . את יכולה להגיד חופשי את דעתך , אבל זה שתכתבי מה מקובל עליך שאני העשה או לא - הרי הנ"ל לא יקדם בכלום דבר חוץ מהאגו הצדקני שלך . זה כמו שתגידי למשהו זר שמעשן שלא מקובל עליך שהוא מעשן ברחוב , או שתסבירי לו שהעישון מאוד מזיק לדעתך . בחיי שניסיתי להיות פוליטיקלי קורקט קודם ונחמד . אבל יש גבול לכל תעלול . את צודקת , אני לא אקח חתול מהרחוב - לתת לא סיכוי אמיתי . אני אשאיר אותו שם להידרס וארכוש חתול מבית גידול עם אופציה להחזרה וזיכוי תוך שבועיים . עכשיו טוב לך ? את חסרת רגישות בסיסית לאנשים ... ומי שנפגע מיזה אלו החתולים ע"ח האגו המנופח שלך . ותחשבי לפני שאת עונה שיתכן שיש סיכוי מאוד קטן שפעם אחד את טועה .
 

The Red Baron

New member
אני שמח שאני מגעיל אותך

הייתי נבהל אם לא . את והחברות שלך פשוט פסיכיות שחייבות להיות צודקות בכל דבר . ואם זה לא הולך לכן אז אתן מתחילות להראות את פרצופכן האמיתי בניבולי פה. את בדיוק הישראלי המכוער שכולם מדברים עליו - חייבת להתלונן, לכפות בכוח את דעתך ושכולם יחשבו והתנהגו כמוך . מותק את לא במרכז העולם . ואם את לא מסוגלת להקשיב למשהו אחר בעל דעה שונה משלך אז על תבזבזי לי את הזמן ועל תגיבי אלי .
 
למעלה