נשברה לי המצלמה

ליאללל

New member
../images/Emo4.gif נשברה לי המצלמה ../images/Emo122.gif

canon a-85 בקושי יש לי אותה כמה חודשים.. בזמן שהעדשה הייתה פתוחה היא קיבלה מכה בצד שלה כל מה שהיה על העדשה שנפתח ונסגר בזמן היציאה שלה יצא מהמקום.. אין אפשרות לחבר כי חלק מהמסביב ממש התפורר ונשבר, וגם אין לי מושג איפה ואיך החלקים ישבו... והעדשה לא מתפקדת והמצלמה לא מגיבה בעקבות זה. יש לי אותה רק כמה חודשים אני עוד באמצע התשלומים עליה כשבדקתי את האחריות שהמוכר כל כך התלהב שאין מצלמות ששלוש שנים מקבלים אחריות עליהן גיליתי שבעצם אין אחריות על כלום אלא אם יום אחד אני מדליקה אותה וכלום לא עובד ככה משום סיבה. נראה לי שאני הולכת להוציא המון על תיקון
וכל כך חיכיתי לסופשבוע כדי לצלם בכיף..
 
תנסי לפחות

תנסי להתעקש עם המוכר ותגידי שהוא סיפק לך סחורה לא תקינה.. חוץ מזה יש חנויות שאפילו יחליפו לך מצלמה כי זה השם הטוב שלהם, שווה לנסות, מקסימום עושים להם בלאגן בחנות
אם לא ילך וכבר הספקת לשבור את כל מה שיש בחנות תנסי לפנות לקנון, חבל שהתיקון יעלה יותר מדי..לפעמים כבר עדיף לקנות מצלמה חדשה
 

roberto3950

New member
למה לתת עיצה קלוקלת

היא שברה בעצמה את המצלמה, משמעות שאין אחריות כמה בלגן שהיא צעשה היא לא תקבל כלום כי על שבר או מכה אין אחריות.
 

RieM

New member
גם אני לא חושב שזה יעזור

לדעתי היא סתם תעשה מעצמה צחוק מכיוון שבסופו של דבר, עם כל הצער שבענין, היא זו ששברה אותה. גם לרכב נותנים אחריות אך היא לא כוללת מכות, דפיקות ותאונות. ועל זה נאמר ... shit happens.
 

ארזS

New member
כפי שכבר כתבתי פה בעבר

אם היתה לך מצלמה של HP היית מקבלת מצלמה אחרת [מחודשת] במקומה. אבל כנראה שרק HP נוהגים ככה. לי נשברה מצלמה של HP פעמיים ופעמיים החליפו לי ללא שאלות !
 

I R I S C

New member
תיגשי לארליך,מעבדת תיקון בת"א

ליד הסינרמה,הסוללים 2 . בהצלחה. *ולהבא,אם את רוצה לדפוק את המצלמה ולתת לה 'טיפול יופי' כדאי שתבחרי בHP
סתאאאם....סתאאאאם בהצלחה! (כל אחריות של מכשיר אלקטרוני היא כזו,לא כולל מכה ושבר,אלא אם כן יש לך ביטוח נוסף על המכשיר-יש אופציה דרך ביטוח הדירה,ושם משלמים 'רק' דמי השתתפות,כמה מאות ש"ח,כך שגם פה לא תמיד משתלם לא לשמור על הציוד)
 

ארזS

New member
איריס איריס . . .

צחוק צחוק, אבל בHP לא מדובר ב"טיפול יופי" אלא בשירות מ ע ו ל ה ! עובדה שאף אחד לא מחליף ת'מצלמה כפי שהם מחליפים. אז נכון שהמצלמות שלהן לא נחשבות למשובחות ביותר עבור אנשים מסויימים, אבל אני אישית מאוד נהניתי מהפוטוסמארט 850 ומהשרות של HP !
 

I R I S C

New member
תספר את זה למאוכזביHP,אולי יתנחמו

(החליפו לך מצלמה פעמייםבתוך אותה שנת אחריות בודדה?יש לך מושג למה התקלקלו לך 3מצלמות שלהם בתוך שנה אחת?זה לא נראה לך מוזר?סתם מסקרנות)
 
למעלה