מצעים + מגן ראש + וילונות

זה בייבי שיק בגבעת שמואל

לבנה יקירתי, אם לא אהבת את הדברים של שילב אין לך מה לחפש במקומות היותר זולים... תעשי סיבוב אצל הדיזיינרס (קרן, בני בי, קמפניולה...), תהני מהעיצובים היפהפיים, תתעלפי מהמחירים, ותחזרי לשילב. (לדוגמא, סט מצעים לתינוק של NAP, עולה מעל 300 ש').
 

לבנה123

New member
דיזיינרס? בירושלים? יש כזה דבר?!

סת-ם... היום ראיתי את הדברים של באני בי בעוד מקום, ומחר אני ב"לבן ולבת" שראיתי שיש להם דברים יפים וגם מיוחדים. בינתיים - הכיוון הולך ומסתמן למשהו סגלגל. זה נראה לכן בעייתי לקנות משהו כזה "של בנות" אם אחרי זה אני מתכננת עוד אחד - ושאולי יהיה בן? (כן כן, עוד לא גמרתי עם ההריון הזה, ואני כבר בבא...)
 
לא צריך לעשות סיבוב ...

צירפתי לך את האתרים,כדי שתוכלי לקבל מושג...(פרח, אל תשכחי שלבנה בשמירה ואחרי פריקת כתף - רק עוד התעלפות חסרה לה...
) אני מסכימה איתך לגבי ה"התעלפות",אבל אין ספק שיש להם דברים ש"עושים את החדר"... (כדאי אבל לבטח את הדירה עם הפריטים האלה בבית...)
 

לבנה123

New member
איזה דברים מדהימים!

תודה על הקישורים דרלינג, אני מחכה לשמוע מה שלום הערכת המשקל שיש לך היום...
 

Mלעתיד

New member
אם את רוצה יש חנות לדעתי מאוד מתוקה

בצומת שילת (ליד מודיעין) נקראת לבן ובת. אם מענין אותך אני אתן לך טלפונים...
 

לבנה123

New member
תודה - מסתבר שיש להם סניף בי-ם

ליד הדסה. אני אנסה לקפוץ לשם מחר (אני עושה את זה טיפה בכל פעם בגלל השמירה...)
 
ירושלים קלי קלות ../images/Emo6.gif

פיפו - איזור תעשיה תלפיות, יופי של מבחר מקסים. בייבי מישל - אזור תעשיה תלפיות, מקצועיים והכל מקסים. בזאר שטראוס - אזור תעשיה תלפיות, אין מבחר ענק להסתכל אבל יש קטלוג ואפשר להזמין הכל. סגל - אזור תעשיה תלפיות, מבחר ענק בחנות, פחות יפה ומרשים לדעתי. שילב בקניון מלחה וקניון האחים ישראל - מבחר ענק מפליא אותי שלא אהבת. כל בי - אזור תעשיה תלפיות בקניון אחים ישראל, אולם תצוגה ענק ומבחר גדול.
 

לבנה123

New member
איפה היית ביום חמישי?

תודה תודה. אם היתה לי רשימה כזו מסודרת ביום חמישי, לא הייתי מתייאשת כ"כ מהר ביום שישי... תודה שוב! (ואיזה כיף שאני לא היחידה פה מהבירה!)
 

שושא

New member
מצעי NAP קניון מיקדו סנטר תל ברוך

אני לא יודעת מה זה יקר אבל עשיתי סבב ומצאתי שזה מחיר של המעצבים אם רוצים משהו מרשים מיוחד ואיכותי אז משלמים וזה פשוט ממלא ועושה חדר מדהים. ודווקא מכל המעצבים שאני בדקתי לנאפ יש את הכותנה הכי איכותית כותנות פרקל 100% ואותי הדברים האלה קונים בפרט שאני מבינה בבדים ובתפירה.
 

debby12

New member
מנהל
../images/Emo26.gif סוכריה - אפשר לשמור את

השרשור הזה במאמרים או משהו -נאמר "המלצות על קניות" או משהו כזה? ברור לי כשמש שאני אחפש אותו בעוד חודשיים ואעלה חרס בידי...
 

לבנה123

New member
למה התבטל?

אויש. אני מקווה שהכל בסדר.
אם את בבאני-בי, תגידי לי מה דעתך על הסט הסגלגל עם הכוכבים? (כרגע הוא מוביל אצלי, אבל עוד לא הייתי בלבן ובת, ועוד לא שלחו לי את התמונות מהחנויות מעצבים התל אביביות).
 

מתעגלת

New member
הכל בסדר

התכוונתי ללכת עם אמא שלי, אבל היא לא הרגישה טוב אז נעשה את זה יום אחר. אני בטח אסע עוד השבוע ואגיד לך את דעתי (ד.א יש לי חולשה לסגול). הם שולחים תמונות הבייתה??? נשמע מעניין.
 

לבנה123

New member
"באה לי מחשבה"

בגלל שחלק מהענין הוא שאני בשמירה, אחותי עשתה את הסבב הראשון (את הסינון הראשוני) וצילמה לי בחנויות את הדגמים השונים במצלמה דיגיטלית. אני אנסה איכשהו לשלוח לך את הדברים (או להעלות את זה פה). אני רק אוודא קודם שאין בעיה של זכויות יוצרים או משהו כזה שאני לא כ"כ מבינה בו...
 
למעלה