חתונה לחתן ביישן

שאלות1

New member
../images/Emo4.gif חתונה לחתן ביישן

שלום טוב זה קצת ארוך אני אמור להתחתן בקיץ הקרוב והבעיה היא שאני מאוד מאוד מאוד ביישן ולא כלכך מתאים לי להיות במרכז העיניינים כל החתונה וגם אני לא רוקד וחברה שלי היא ההפך ממני וכן מתאים לה ריקודים. הרבה אנשים סיפרו שגם הם בדרך כלל לא רוקדים ובחתונה שלהם הם רקדו בלי בעיה ונהנו ושאם אני רוצה אני יכול לקחת שיעורי ריקוד כדי להרגיש יותר בנוח אבל האמת אני לא בטוח שזה יעזור. אז מצד אחד אני רוצה שחברה שלי תהנה בחתונה ומצד שני לי חתונה עם ריקודים והרבה אנשים ( בשבילי 200 אנשים זה המון ) לא נראה כלכך כיף, יש לכם הצעות מה אני יכול לעשות ? אני יודע שאפשר לעשות חתונה שבמקום ריקודים יהיה שירה בציבור, הופעה או משהו כזה אבל גם זה לא כלכך מתאים לנו ( זה ממש לא הסיגנון של המשפחות שלנו )
 
ב ד י ו ק

אני מכירה המון חתנים שנכנסו לחרדות מעצם המחשבה שיהיו במרכז תשומת הלב................ הפיתרון: אלכוהול (במידה כמובן ובלי הגזמה.....)כדי שלא תקיא חו"ח על שמלת הכלה. מזל טוב :)
 
זו דוקא טעות בעיני להמליץ לאדם בישן

לצאת מאיפוס על ידי אלכוהול. אני יכולה להעיד מנסיוני והוא גדול מאוד מה שמניע את הרגליים בחתונה זה לא עודף ביטחון עצמי או כישרון ריקוד מיוחד במינו מה שמניע את התענוג הגדול הזה של להינות בחתונה שלך זה דוקא התענוג הגדול הזה של להיות בחתונה שלך... בפירוש ככה השמחה, ההתרגשות, האושר העילאי וההנאה הצרופה מהאנשים שעוטפים אותך ביום השמח הזה, כל אלו מצליחים לגרום לתזוזה בלתי מוסברת ברגליים ביישניות, בניתור של הלב כמעט עד אמצע הגרון וחזרה, בדמעות התרגשות שנקוות בקצה העיניים כשפתאום רואים אנשים שלא ראינו שנים באים ושמחים עבורינו. עצתי לך.. אל תתעסק בזה כרגע. תמשיכו להכין את החתונה תן לדברים לזרום ביום ההוא כפי שהם יזרמו באופן טבעי.. ואל תחשבו על כלום. הכל יהיה טוב.
 

YandE

New member
צודקת

הייתי בחתונה של חברים ממש טובים שהחתן גם לא אוהב לרקוד יותר מידי וביום יום גם הוא מעדיף את הבילויים הרגועים יותר...אבל בחתונה הוא לא ירד מהרחבה לרגע!!! הוא אמנם שתה קצת אלכוהול אבל נראה לי שמה שהחזיק אותו על הרחבה היה האדרנלין שהיה בשמיים, כל ההתרגשות וירידת המתח שאחרי החופה... אל תדאג, אני בטוחה שתהנו מכל רגע ובחתונה עצמה אפילו לא תחשבו על זה...
 

ט ו ש ה

New member
שלום לביישן ../images/Emo13.gif

אז ככה: קודם כל, בתור מי שנשואה לבחור שנשבע בכל הקדוש לו שאין מצב שירקוד בחתונה (בגלל ביישנות, וגם בגלל ש"אני לא אוהבת מוסיקה של חתונות"), ובסוף רקד כמו גדול, אני יכולה להגיד לך שזו לא פיקציה - זה במאת קורה, ובאמת בערב הזה לא כל כך איכפת לך מה קורה מסביב ולא כל כך מפריע לי מי נמצא שם - כי אתה מאושר וכיף לך ואתה שמח. אבל, יש פה משהו יותר בסיסי - וזו השאלה: איך מפשרים בין הרצונות של שניכם ומרימים חתונה שתהיה כייפית לשניכם. אתה רוצה שהיא תהנה והיא רוצה שאתה תהנה, וזה אחלה, אבל חשוב גם לזכור שההנאה של צד אחד לא תבוא על חשבון הצד השני, מה שאומר שצריך למצוא דרך ביניים. אךי שאני רואה את זה, אם כל כך הרבה אנשים לא עושים לך טוב - אפשר אולי להפריד בין האירועים: לעשות טקס מצומצם בנוכחות משפחה וחברים קרובים בלבד, שיתאים לך ולא יהיה מלחיץ כמו אירוע גדול, ואז לעשות מסיבת ריקודים, שבה תדאגו גם לסידור מתאים בשבילך - נגיד, פינות זולה מגניבות עם נרגילות ואלכוהול טוב ונשנושים, ככה שתוכל לשבת בסבבה עם החברים שלך, ולהעביר ערב כייפי בהתבוננות באישתך היפה מחוללת לפניך
אפשר גם לעשות אירוע צהריים, שבו הרבה פעמים האוירה הרבה יותר רגועה. אפשר להביא DJ לריקודים, אבל בחתונות שכאלה, הרבה פעמים יותר קל לא לרקוד, כיוון שיש הרבה אחרים שגם לא רוקדים, אלא מעדיפים לשבת בסבבה, בצל, עם איזה שייק טוב ולדבר או סתם להתבונן ברוקדים, זו גם אפשרות. מה שחשוב הוא לא להגיע למצב שאחד מכם מוותר לגמרי על הרצונות שלו לטובת השני - זה מבאס, וזה מתכון כמעט בטוח למרמור, וחלב - זה אירוע כייפי, ושניכם אמורים להנות ממנו.
 
גם אני והאיש שלי אנשים ביישנים

שלא אוהבים להיות במרכז תשומת הלב וגם לא רקדנים גדולים. אבל בכל זאת, ביום הזה אתה מקבל כל כך הרבה אהבה ותשומת לב חיובית, שבאמת לא ממש אכפת לך מה קורה מסביבך. גם הביישנים הכי גדולים עברו את זה בשלום. אם שניכם הייתם מסכימים על אופי החתונה, הייתי מציעה חתונה של יום ששי בלי ריקודים. אבל אם החברה שלך אוהבת לרקוד, אני מציעה שהיא תלמד אותך ותתאמנו על תנועות מוצלחות, ואתה תדאג שהיא תהיה במרכז העניינים.
 
שלום ומזל טוב..

אני יכולה להגיד לך שהיו לי סיוטים בהעניים הזה לפני החתונה הייתי בטוחה שאני פשוט לא אחזיק מעמד במרכז העניינים גם אני מאוד ביישנית ולרוב אני לא נמצאת במכרז של הרבה אנשים ומעולם לא רקדתי במועדון ובטח שלא לפני מצלמות.. מה אני אגיד לך לא שתיתי אלכוהול בכלל!! והיה בסדר גמור.. רקדנו, היה שמח.. נראה לי שביום החתונה משתלט "היי" טבעי שטוב יותר מכל דבר אחר ופשוט זורמים עם הערב.. בהצלחה שיהיה לכם רק כיף והרבה הרבה אושר ואהבה..
 

דנירוני

New member
אוי

זה בדיוק אנחנו,שנינו ביישנים,לא אוהבים לרקוד,ולא אוהבים להיות במרכז העניינים,ובאמת כבר מתחילים להיות לי סיוטים מהעניין,האמת פשוט החלטתי לא לחשוב יותר מדי ופשוט ללכת על זה...אני יודעת שאני אהיה מובכת וגם אני לא רוקדת משהו בכלל,אבל זאת החתונה שלי אז... וגם ככה עשינו חתונה קטנה יחסית,אולךי זה הפיתרון.
 
גם שלנו היתה קטנה..

ואני דווקא התבאסתי שלא היו עוד אנשים <שיסתירו אותי> אבל היה אחלה..
שתבינו רקדנו בפעם הראשונה יחד.. זה היה כיף!
 

מתוקית23

New member
שלום לך!

כמי שנשואה לבחור שהוא מטר תשעים שחושב ש"כולם יסתכלו עליו" ושונא לרקוד, אני מבינה לליבך. גם לבעלי היו לא מעט פרפרים בבטן. ביום החתונה הייתי בשוק ממנו-החליפו לי את הבחור!! הוא רקד וקפץ והשתולל. הריקוד היחיד שלמדנו היה ריקוד הסלואו שלנו וקיבלנו עליו המון מחמאות למרות שקצת טעינו שם בצעדים. בקיצור, לדעתי תהיה כ"כ שמח ביום החתונה שלך שלא יהיה לך איכפת משום דבר!! ולדעתי (וזו רק דעתי כמובן) לא צריך שום אלכוהול בחתונה. מקסימום איזה כוס יין או קוקטייל חלש...
 

שאלות1

New member
ומה לגבי חתונה בלי ריקודים ?

קודם כל תודה לכולם זה היה מאוד מעודד ואולי באמת בסוף יהיו ריקודים והכל יסתדר, ובכל זאת יש לכם הצעות לחתונה אלטרנטיבית בלי ריקודים ? ( כבר הציעו לנו לעשות שירה בציבור, קריוקי והופעת ג'ז )
 
אצלנו לא יהיו ריקודים.. בשאיפה ../images/Emo13.gif

אצלנו תהיה להקה שתנגן קצת ג'ז פופולרי, בעיקר אולדיז, ומוזיקת רקע מוצלחת. היום אנחנו נפגשים איתם לדסקס את הנושא לעומק (החתונה עוד 23 יום..)
 

בנניטה

New member
בהחלט אפשר חתונה בלי ריקודים

ולדעתי גם לא חייבים תכנית אלטרנטיבית. כנראה שאף אחת לא הציעה את זה עד עכשיו כי כתבת שזוגתך דווקא כן אוהבת ריקודים . אנחנו התחתנו בצהריים, שזה מראש ארוע באוירה אחרת, יותר רגועה ופחות מסיבתית. היו ריקודים- אבל מעט מאד, כי ככה התאים, ואני לא חושבת שמשהו היה חסר. (ולא הכנו שום תכנית אומנותית במקום- פשוט הכל נמרח כזה- קבלת פנים...חופה...מוזיקת רקע בזמן האוכל... וקצת ריקודים)
 

בנניטה

New member
../images/Emo24.gif גם לך

היום בא אלינו חבר שפספס את החתונה (כי נסע לחו"ל להפתיע את החברה שלו ולהציע לה נישואין). הוא בא לראות את התמונות והתמוגג, וכל הזמן מלמל "ככה בדיוק אני רוצה". היה כ"כ כיף לשמוע את זה. בכלל, הוא אדם שאני מאד מאד מעריכה ואוהבת, וכשלפני כמה ימים הוא אמר לי שמאז שהכרנו הוותי עבורו מודל...הוא עשה לי את השנה. עכשיו אני מחכה לחתונה שלהם (הוא מתחיל לחפש מקום לאפריל) אני מתה כבר לשמוע וראות תמונה מהחתונה שלך. נראה לי שיהיה מקסים (אפילו שהתפשרתם על ערב...).
 

בנניטה

New member
ורק למען הסדר הטוב...

אני דווקא כן אוהבת לרקוד, ונורא אוהבת מוסיקת דאנס, וקצת האוס, אבל לא אוהבת לרקוד כשמוכתב לי מלמעלה שעכשיו צריך לרקוד, ו|הגדש|עכשיו זה הסלואו. אני ארקוד אם וכאשר יבוא לי,וכשאני ארגיש נוח לעשות את זה, ולא כי הדודה מצפה ממני לעשות את זה.
 
למעלה