והאופנועים עפו על עצי הקוקוס...

xfwind

New member
../images/Emo4.gifוהאופנועים עפו על עצי הקוקוס...

תאילנד, דצמבר 2004...
 

el presidente

New member
../images/Emo6.gif אני רואה כבר את מחבני הרכיבה

במגזינים.. "האופנוע שועט קדימה כמו מנסה כמו תאילנדי המנסה לפתוח פעם על גל הצונאמי האדיר"
23,500 X
או 2555.5 |חנוכיה| או |פלורוסנט|
 
למעלה