והאופנועים עפו על עצי הקוקוס... תאילנד, דצמבר 2004...
X xfwind New member 27/12/04 #1 ../images/Emo4.gifוהאופנועים עפו על עצי הקוקוס... תאילנד, דצמבר 2004...
E el presidente New member 27/12/04 #2 ../images/Emo6.gif אני רואה כבר את מחבני הרכיבה במגזינים.. "האופנוע שועט קדימה כמו מנסה כמו תאילנדי המנסה לפתוח פעם על גל הצונאמי האדיר" 23,500 X או 2555.5 |חנוכיה| או |פלורוסנט|
../images/Emo6.gif אני רואה כבר את מחבני הרכיבה במגזינים.. "האופנוע שועט קדימה כמו מנסה כמו תאילנדי המנסה לפתוח פעם על גל הצונאמי האדיר" 23,500 X או 2555.5 |חנוכיה| או |פלורוסנט|