ההודעה ההיא כבר ארוכה מידי...

israelbmx

New member
../images/Emo4.gifההודעה ההיא כבר ארוכה מידי...

2,300. מי שלא הזמין שלדה מחו"ל - אין לי בעיה שילמד בעצמו כמה עולה יבוא. אני לא כועס על אנשים שמזמינים חלקים שיש לי בחנות - ההיפך, זה מצחיק אותי לפעמים. מה יותר קל מלהיכנס לחנות ולקחת את מה שאתה צריך? אז כמו שבמכולת ליד הבית הנקניקיות יעלו שני שקלים יותר מאשר בחצי חינם - ככה גם אצלי, אבל בסופו של דבר זה יותר נוח. יש דברים שגם אני מזמין מחו"ל - כי לא שווה לי למשל להתחיל לייבא את פרופייל, רק בגלל שאני אוהב את הקרנקים שלהם. בקיצר המחיר שמופיע באמפייר זה רק לשלדה. תוסיפו משלוח (100 דולר) ומכס - לא צפוי בכלל - אבל בד"כ משהו כמו 300-400 ש"ח (נניח עוד 100 דולר), מה קיבלנו? 570 דולר = 2,280 ש"ח - וזה עוד עכשיו, שהדולר נמוך במיוחד. מספיק שהדולר יהיה 4.1 במקום 4 - זה כבר יוצא יותר יקר ממה שאני מוכר, ותאמינו לי שאם הייתי יכול הייתי מוכר בפחות - אני יודע שזה המון כסף. ולמי שקרא עד לכאן כל הכבוד.
 

BenBmx

New member
120 שקל?

פעם אחרונה שהייתי שם הם לקחו לי 150 על כידון,ג'ינס וגריפים. המכס לא צפוי בכלל.. למי בכלל יש זין ללכת עד לשם?
 

cOolMarK

New member
היה רשום אצלי "חלק" 120 שקל.

היו שם עוד גריפים בוטום בראקט והדסט. בתכלס הם לא לוכחים מכס לוכחים רק מע"ם(15.5%) זה ניתקע במכס כי הם לא יודעים אם זה לחברה או למישהו פרטי.
 

Live TO Ride

New member
אני מת על המכס!

שילדה, ספרוקט, האב, כיסא, שתי צמיגים, שלושה סטים של גריפים, ובטח גם כל המדבקות שדפקו לי במכס 256 ש"ח DO YOU JUST LOVE IT!!
 

regit knup

New member
שלא תבין לא נכון, אין לי טענות...

סתם רציתי להבין אם אתה רוצה להרוויח לאיזו טיסה לחו"ל או שיש סיבה אחרת... ואני כבר אומר שזה גם לא רע אם אתה סתם רוצה להרוויח לעצמך איזו טיסה נחמדה כי תכלס אתה ממש עוזר פה להמון רוכבים... גם על נוחיות משלמים.
 

israelbmx

New member
הא הא!

טיסה לחו"ל! אולי בפיס... אני מוכר לקים ושטויות לציפורניים, זה מה שמשלם לי את המשכורת, בטח לא שלדה אחת או עשר שאני מוכר.
 
למעלה