גרי המקורי
New member
../images/Emo4.gifאינטרנט בכבלים../images/Emo4.gif../images/Emo6.gif
אמש בשעה 8:00 לערך,רציתי להכנס לפורום,יצאה הודעה, "לא ניתן להציג את הדף",ניסיתי להכנס לאתרים אחרים,אך ללא הועיל. הבנתי שייש בעיה עם הכבלים. החלטתי לחייג,...,...,..1. עונה לי מזכירה אלקטרונית,לטלויזיה בכבלים הקש 1,לאינטרנט בכבלים הקש 2. מקיש את הסיפרה 2,משאירים אותי חצי שעה על הקו,בינתיים יש נעימה שמתנגנת לה,(הכי מצחיק זה... שלתוך תוכן הנגימה ,מצטרפת הודעת פירסומת, [URL='http://'] "עם אינטרנט..... אתה תמיד מחובר".[/URL] סער חומר למחשבה....(תמצא לזה בדיחה כדי שאני אפקסס להם) חחחחחחחחחחחח
אמש בשעה 8:00 לערך,רציתי להכנס לפורום,יצאה הודעה, "לא ניתן להציג את הדף",ניסיתי להכנס לאתרים אחרים,אך ללא הועיל. הבנתי שייש בעיה עם הכבלים. החלטתי לחייג,...,...,..1. עונה לי מזכירה אלקטרונית,לטלויזיה בכבלים הקש 1,לאינטרנט בכבלים הקש 2. מקיש את הסיפרה 2,משאירים אותי חצי שעה על הקו,בינתיים יש נעימה שמתנגנת לה,(הכי מצחיק זה... שלתוך תוכן הנגימה ,מצטרפת הודעת פירסומת, [URL='http://'] "עם אינטרנט..... אתה תמיד מחובר".[/URL] סער חומר למחשבה....(תמצא לזה בדיחה כדי שאני אפקסס להם) חחחחחחחחחחחח