שבוע נפלא חלף והגיע הזמן לחייך

ק א סי

New member
../images/Emo39.gif שבוע נפלא חלף והגיע הזמן לחייך ../images/Emo13.gif

אז מה היה לנו נפלא השבוע? (ומי שכותב כלום, בא לישון באוהל, על מזרן מתנפח עם שני ילדים נלהבים ומשתוללים
כן, זו הדרך שלי לספר לכם שלא אהיה זמינה כל הסופ"ש כי אנחנו יוצאים לקמפינג הראשון שלנו...)
 
אז כנראה שזה לא כזה עונש אם את עושה את זה

מרצונך החופשי. (אני דווקא בעד) מה היה טוב? כבר סיפרתי שהתחלנו טיפול זוגי ואופיר נחמד חמוד מתוק שובב כרגיל ואנו מתקרבים לימים עתירי ארועים - היום חינה, שבת חתן וחתונה. ובסך הכל אני רגועה, למרות הלחץ בעבודה. אה... דבר חשוב, לאישי ירד הלחץ בעבודה, כי בחינת הבגרות כבר הייתה, אז הוא מפנה לי יותר זמן (שמנוצל לשעות נוספות בעבודה בעיקר, כי יש לחץ)
 

ק א סי

New member
אם זה עונש או לא, אגיד לך ביום ראשון ../images/Emo13.gif

אבל זה בעיקר בשביל הילדים. זו תהיה כזו חוויה בשבילם. הם כל כך מתרגשים... והשבוע שלי היה קשה, לחוץ ומטורף. כנראה בגלל זה אני מקבלת את "העונש"
 

maybesure

New member
זה כייף

באחריות! כל החופשיות המשפחתיות שלנו כילדים עברו עלינו באוהלים. לפעמים גם שבוע שלם! פעם כשעוד היו חופים פתוחים בכינרת... לפני שנתיים היינו עם הבן בקמפינג, התנחלנו לסופ"ש בחורשת טל. הקמפינג עצמו היה נחמד, מבחינה חברתית מי שיצאנו איתם - אני לא כ"כ מחבבת - אז חתכנו ביום האחרון קצת יותר מוקדם הביתה.
 
לא הייתי בהרבה קמפינגים

עם ההורים שלי אף פעם (למעשה אני לא חושבת שהם אי פעם טיילו איתנו בכלל שלא לדבר על קמפינג ) אבל הייתי עם בעלי בקפינג כשטיילנו באלסקה וזה כיף לפעם ב... מקווה שזה יהיה לכם כיף ושתהנו מהטבע.
 
התחלתי לחשוב על העבודות כמו שאמרתי

חוץ מזה, הכל כרגיל. בעלי נוסע לסופ"ש דרך מעורבות חברתית ואני בבעסה מזה. אבל שיהנה.
 
בכיף הייתי מצטרפת לקמפינג!

אף פעם לא הייתי בקמפינג משפחתי (אני מנסה לדמיין את אמא שלי ישנה באוהל אבל לא נראה לי זה ילך... חחח) ובואו נראה מה היה לנו השבוע....
חזרתי לללכת לחדר כושר השבוע אחרי כמה חודשים שהתעצלתי ללכת, וזו הרגשה מעולה! עשה לי מוטיבציה גם להקפיד יותר על תזונה בריאה (נו טוב, חוץ מהנודלס שוחה בשמן שאכלתי אתמול).
הבחור ואני הלכנו ביום שלישי בערב ליום הסטודנט של הירושלמים והיה ממש כיף והופעות מגניבות! פגשנו הרבה חברים שלא ראינו מלא זמן בגלל השביתה....
אתמול ירד מבול בירושלים, החבר מת על גשם ורצה לצאת לקפוץ בשלוליות ואני רציתי להתכרבל בבית ולשחק משחקי קופסא! אחרי שסירבתי בכל תוקף לצאת לטיול בחוץ והוא סירב בכל תוקף לשחק איתי משחקי קופסא, התפשרנו על טיול קצר בחוץ כשהגשם נפסק ואח"כ הרכבת פאזל של 1500 חלקים כשנחזור... בסוף שנינו ממש התלהבנו משני הדברים והחלטנו שאנחנו סתם עקשנים ומטומטמים לפעמים
 
כל הכבוד לכם ../images/Emo47.gif

והטוב אצלי:
לי' הלך ממש טוב היום בראיון עבודה שהיה בו, וזה סימן טוב אז תחזיקו לו אצבעות שהוא יתקבל ויתחיל לעבוד אחרי השחרור כי אם הוא יסתדר שם, אנחנו נעבור ממש בקרוב.
קנינו ביום שבת סט למיטה זוגית שיהיה לנו לדירה החדשה מהנקודות קבע, וגם ההורים שלי קיבלו כל מיני דברים לבית והחליטו לתת לנו כי להם כבר יש, אז כבר יש לנו כמה דברים לדירה וזה נהיה יותר ויותר ממשי.
קניתי מתנות לאמא ולאח שלי לכבוד הימי הולדת ונראה לי שהם ממש יתלהבו הפעם- לאמא שלי שרשרת שהיא ממש בסגנון שלה (שאני לא אוהבת, אבל על טעם ועל ריח...) ולאח שלי- ספר חדש שיצא על בילויים בימי שישי כי הוא אוהב מאוד לצאת למקומות בימי שישי להסתובב ולצלם וזה ספר ממש מדליק.
וכמובן-הבחור המדהים שלי, שעושה לי טוב בלב גם כשלחוץ אצל שנינו
 
דווקא השבוע בא לי להיות בבית ../images/Emo13.gif

אז מה היה לי השבוע?
פגשתי את הבן של חברה שלי (בן שנתיים), שלא ראיתי המון זמן והוא כזה מקסים!!! חיבק אותי ונישק ללא הפסקה!
אני והבחור מצאנו זמן לאכול צהריים יחד (משהו שלא מתאפשר בכלל, בגלל העבודות של שנינו)
אני בשלבי סיום של פרוייקט מאוד מעצבן בעבודה
אני פשוט מאוהבת בבחור שלי וגאה בזוגיות החזקה והפתיחות שלנו.
אוהבת ומעריכה את המשפחה המדהימה שלי (שלא יוצא לי להגיד להם את זה הרבה) שיהיה לכם סופ"ש נפלא!!! קאסי, תעשי חיים ותחזרי להגיד איך היה
 

Netta79

New member
../images/Emo142.gif

קאסי !!!!!!!!!! איזה כייף !!!!!!!!!!! אני מתה על קמפינג , מעדיפה אוהל או שק"ש על פני כל צימר מפואר (למרות שחבריי הזקנים כבר לא ממש משתפים פעולה עם העניין ...וההורים של החבר שאלו אם חסר לנו כסף ואנחנו צריכים עזרה
) אני בטוחה שהטיול הזה יגבש אתכם עם הילדים - זה כל כך חשוב !!! כל הכבוד ! השבוע שלי היה נחמד ... סוף סוף , הבחור הבין נקודה שאני מנסה להסביר לו המון זמן ללא הצלחה ... אני מאושרת מזה ממש ! קנינו את הספר "שביל ישראל" ואנחנו מתכננים לטייל לכל אורכו (כל פעם קטע אחר, אחרת זה לוקח חודשיים) קיבלתי תוצאה חיובית באיזה ניסוי ... משהו שעבדתי עליו חודשים , שגרם לי לאכזבות וכמעט יאוש -סוף סוף הצליח!
 
למעלה