שבוע טוב תחילת שנה מצויינת לכולם.

SHELGIA21

New member
../images/Emo39.gif שבוע טוב תחילת שנה מצויינת לכולם.

כולם בצימר בצפון?????
 

SHELGIA21

New member
כוללללם כוללם אצלי אילנה וכל מי שאשכח את שמו

בבקשה לא להיעלב ההזמנה מכוונת לכולם רק תזמינו מה אתם אוהבים
|אוכל אני
 

דקל69

New member
טוב, אם את מתעקשת, אני מזמינה את כל מה ששמת

אבל פיצה זה חמץ בפסח אז אני מוותרת, במקום זה תוסיפי צלעות כבד, פרגיות, לבבות, קניידלך, עוגיות בוטנים ונחשוב על עוד דברים... ההזמנה עדיין בתוקף?
הא, ואני מביאה איתי את פרנקי וג'וני והשפן - תבשלי גם להם
 

SHELGIA21

New member
הפיצה מקמח מצה וברור שגם פרנקי וג'וני

והם יישבו לשולחן ויאכלו מהפרגיות שלנו אין אצלי אפליות
 
מצב רוח טוב אפשר להזמין?!../images/Emo8.gif

סתאםםםםםםםםם,אני בטוחה שיהיה
ועכשיו אני אלך לי לארוחת פיצות ופסטות שהוזמנה לביתי. בתיאבון
 
../images/Emo13.gif

אני גם יודעת להכין דברים טעימים. עוף ממולא, חצילים ברוטב אדום, סיני, תפוחי אדמה בתנור, חצילים ממולאים ועוד דברים טעימים.
 

דקל69

New member
וואווו, את חתולה מחוננת וחרוצה, אני יודעת

להכין רק ממולאים בכרוב, עגבניה, בצל וקישוא. ואני עושה ספגטי בולונז מעולה. וחביתה ושניצל. ומוזגת לג'וני בונזו, ופרנקי (החתולה9 אוכלת הכל. פעם ניסיתי למלא את העוף ותפרתי אותו והכנסתי לתנור וכשהוצאתי הסתבר לי שכל התפירה נפתחה והאורז והמילוי שהכנסתי פנימה נשפך החוצה ונשאר עוף ריק
 

דקל69

New member
ניסיתי והתפרק לי, אני לא מוצלחת בזה - או

שאני מכניסה יותר מדי מילוי בעוף או שאני סתם לא מצליחה לתפור/לסגור את העור של העוף בצורה טובה. בכל מקרה ויתרתי וחזרתי לעוף בגריל עם תפו"א ורצועות עגבניות ובצל בצידיו, מי צריך עבודות מלאכה לצד הבישול גם ככה צריך טעים.
 
אני יודע להכין פסטה,ביצת עין,חביתה,פיצה

ושניצלים (בתנור חחח
) הממ גם פופקורן,קפה,תה... אה וגם פתיתים
שנה טובה לכולם ,שבוע טוב
 

דקל69

New member
טוב, אם ככה מזל שכולנו אצל שלגיה בפסח,היא כבר

החלה להכין לנו תבשילים ומעדנים מעכשיו, מהר תכתבו לה הזמנות לפני שהרשימה של התפריט נסגרת, רק בשבילי והחיות היא צריכה לעבוד חודשיים
 

מממאיה35

New member
שבוע טוב אני פה ../images/Emo13.gif

חדשה פה, עד עכשיו היתי סמויה.. אשמח לעזרה קטנה.. כתבתי רשומה בבלוג שמשתתפת בתחרות במסגרת ארוע השקת מכונית פורד פיאסטה. כל מה שעליכם לעשות הוא פשוט להקליק (גם אם כבר הקלקתם בעבר..). אפשר כמובן גם לקרוא מה שכתבתי (אולי מישהו פה מחפש לקנות מכונית?) ולהמשיך לשוטט בבלוג. אומרים שמעניין שם..
 
למעלה