הרפורמה בתח"צ

מצב
הנושא נעול.

orenhz

Member
סוף מונופול אגד ברמת הגולן?
והחרדים רוצים גם
אף חברה לא יכולה להתמודד עם התח"צ בבני ברק...
...חוץ מאגד. למרות שאגד עושים הרבה בעיות ותקלות עם הציבור החרדי (בבני ברק, לפחות), עדיין הם החברה היחידה היום (ואולי גם "דן") שיכולים להתמודד עם מסה כזאת גדולה של קווים. אם תיכנס לבני ברק חברה אחרת במקום אגד, החרדים רק יתחננו שאגד יחזרו.
 

mister K

New member
אף חברה לא יכולה להתמודד עם התח"צ בבני ברק...
...חוץ מאגד. למרות שאגד עושים הרבה בעיות ותקלות עם הציבור החרדי (בבני ברק, לפחות), עדיין הם החברה היחידה היום (ואולי גם "דן") שיכולים להתמודד עם מסה כזאת גדולה של קווים. אם תיכנס לבני ברק חברה אחרת במקום אגד, החרדים רק יתחננו שאגד יחזרו.
 

mister K

New member
סוף מונופול אגד ברמת הגולן?
והחרדים רוצים גם
על רמת הגולן מדברים כבר הרבה זמן.
ההחלטה להעניק זכיון הפעלה למועצה האזורית גולן נפלה הרבה לפני שישראל כץ ידע בכלל שהוא יהיה שר התחבורה. אבל כרגיל השר הגאוותן לוקח את הקרדיט לעצמו ומנצל את זה על מנת לפזר סיסמאות על "רפורמה בפריפריה". זה לא המקרה הראשון שבו קווים מועברים ללא מכרז אך במקרה הזה אני חושב שהמהלך נכון וחכם. באזור גדול עם הרבה יישובים קטנים כמו רמת הגולן, זהו המודל הטוב ביותר. בדיוק כך צריך להיעשות גם במועצה האזורית משגב שבה עומד לצאת מכרז על הפעלת קווים אזוריים. לדעתי המועצה האזורית יכולה להפעיל את הקווים יותר טוב מכל חברה פרטית שתזכה במכרז. לגבי החרדים, לא שווה התייחסות בכלל. הם ינצלו כל פיפס שבו יירשם צירוף האותיות "אגד" על מנת להכפיש. הציבור החרדי מקבל היום את שירותי התח"צ הטובים ביותר בארץ שאף מגזר אחר לא מקבל. אבל הם לעולם לא יפסיקו להתלונן ולדרוש יותר.
 

orenhz

Member
על רמת הגולן מדברים כבר הרבה זמן.
ההחלטה להעניק זכיון הפעלה למועצה האזורית גולן נפלה הרבה לפני שישראל כץ ידע בכלל שהוא יהיה שר התחבורה. אבל כרגיל השר הגאוותן לוקח את הקרדיט לעצמו ומנצל את זה על מנת לפזר סיסמאות על "רפורמה בפריפריה". זה לא המקרה הראשון שבו קווים מועברים ללא מכרז אך במקרה הזה אני חושב שהמהלך נכון וחכם. באזור גדול עם הרבה יישובים קטנים כמו רמת הגולן, זהו המודל הטוב ביותר. בדיוק כך צריך להיעשות גם במועצה האזורית משגב שבה עומד לצאת מכרז על הפעלת קווים אזוריים. לדעתי המועצה האזורית יכולה להפעיל את הקווים יותר טוב מכל חברה פרטית שתזכה במכרז. לגבי החרדים, לא שווה התייחסות בכלל. הם ינצלו כל פיפס שבו יירשם צירוף האותיות "אגד" על מנת להכפיש. הציבור החרדי מקבל היום את שירותי התח"צ הטובים ביותר בארץ שאף מגזר אחר לא מקבל. אבל הם לעולם לא יפסיקו להתלונן ולדרוש יותר.
 

אוהד11

New member
על רמת הגולן מדברים כבר הרבה זמן.
ההחלטה להעניק זכיון הפעלה למועצה האזורית גולן נפלה הרבה לפני שישראל כץ ידע בכלל שהוא יהיה שר התחבורה. אבל כרגיל השר הגאוותן לוקח את הקרדיט לעצמו ומנצל את זה על מנת לפזר סיסמאות על "רפורמה בפריפריה". זה לא המקרה הראשון שבו קווים מועברים ללא מכרז אך במקרה הזה אני חושב שהמהלך נכון וחכם. באזור גדול עם הרבה יישובים קטנים כמו רמת הגולן, זהו המודל הטוב ביותר. בדיוק כך צריך להיעשות גם במועצה האזורית משגב שבה עומד לצאת מכרז על הפעלת קווים אזוריים. לדעתי המועצה האזורית יכולה להפעיל את הקווים יותר טוב מכל חברה פרטית שתזכה במכרז. לגבי החרדים, לא שווה התייחסות בכלל. הם ינצלו כל פיפס שבו יירשם צירוף האותיות "אגד" על מנת להכפיש. הציבור החרדי מקבל היום את שירותי התח"צ הטובים ביותר בארץ שאף מגזר אחר לא מקבל. אבל הם לעולם לא יפסיקו להתלונן ולדרוש יותר.
העברת קווי רמה"ג לתפעול של המועצה האזורית
סודקת את האידיאולוגיה של משרדי הממשלה, שהמגזר הציבורי אינו יעיל ומתאים להפעיל מערכות למען הציבור. אמנם, המועצה האזורית יחד עם עירית קצרין יכולות לפרסם מכרז למפעיל כקבלן משנה, אך עדיין נותרת העובדה, שגוף ציבורי יפעיל מערכת תח"צ אזורית. אגב, המועצה האזורית ערבה מפעילה קו אוטובוסים אזורי לאילת, קו 20
 

846

Active member
העברת קווי רמה"ג לתפעול של המועצה האזורית
סודקת את האידיאולוגיה של משרדי הממשלה, שהמגזר הציבורי אינו יעיל ומתאים להפעיל מערכות למען הציבור. אמנם, המועצה האזורית יחד עם עירית קצרין יכולות לפרסם מכרז למפעיל כקבלן משנה, אך עדיין נותרת העובדה, שגוף ציבורי יפעיל מערכת תח"צ אזורית. אגב, המועצה האזורית ערבה מפעילה קו אוטובוסים אזורי לאילת, קו 20
דווקא ברמת הגולן זה ניראה לי פיתרון מצויין
האוטובוסים של אגד (או כל מפעיל אחר אם היה ) נוסעים כמעט ריקים / ריקים לגמרי במשך כל שעות הפעילות (והממשלה מסבסדת אותם) ולצידם / ומולם נוסעים האוטובוסים של המועצה עם מעט תלמידים ובחלקים אחרים של היום פשוט עומדים חסרי מעש ונוצר ביזבוז נוסף של כספי מדינה. לדעתי ניתן לשלב בין הנוסעים "הרגילים" לבין התלמידים ולנצל טוב יותר את האוטובוסים הצהובים, שהם משאב ציבורי בכל מיקרה.
 

mister K

New member
דווקא ברמת הגולן זה ניראה לי פיתרון מצויין
האוטובוסים של אגד (או כל מפעיל אחר אם היה ) נוסעים כמעט ריקים / ריקים לגמרי במשך כל שעות הפעילות (והממשלה מסבסדת אותם) ולצידם / ומולם נוסעים האוטובוסים של המועצה עם מעט תלמידים ובחלקים אחרים של היום פשוט עומדים חסרי מעש ונוצר ביזבוז נוסף של כספי מדינה. לדעתי ניתן לשלב בין הנוסעים "הרגילים" לבין התלמידים ולנצל טוב יותר את האוטובוסים הצהובים, שהם משאב ציבורי בכל מיקרה.
זה גם מה שאני אומר.
וזה לדעתי המודל הכי טוב והכי יעיל גם למשגב.
 

eilat20

New member
הרפורמה בתח"צ
חברה בת של קווים אפיקים.
הייתה אמורה כבר לחליף את חברת דן בשומרון לפני מספר חודשים מאריאל למרכז, כיום שרות חלקי עד רכבת קאסם, אין להם מספיק נהגים שכר מינימום, יצא לי לנסוע בנסיעה הראשונה צעקות קללות הנהג עם אחד נוסעות!!!
 

nahag

New member
חברה בת של קווים אפיקים.
הייתה אמורה כבר לחליף את חברת דן בשומרון לפני מספר חודשים מאריאל למרכז, כיום שרות חלקי עד רכבת קאסם, אין להם מספיק נהגים שכר מינימום, יצא לי לנסוע בנסיעה הראשונה צעקות קללות הנהג עם אחד נוסעות!!!
ההפרטה במיטבה
 

sl 3977

New member
חברה בת של קווים אפיקים.
הייתה אמורה כבר לחליף את חברת דן בשומרון לפני מספר חודשים מאריאל למרכז, כיום שרות חלקי עד רכבת קאסם, אין להם מספיק נהגים שכר מינימום, יצא לי לנסוע בנסיעה הראשונה צעקות קללות הנהג עם אחד נוסעות!!!
גרוע מאוד
אם לאחראי על אגף תחבורה הציבורית איכפת מ התח"צ אז אסור אז חייבים לתת לדן להמשיך לפעול באיזור השומרון דן ואגד חברות התח"צ הכי טובות בארץ נקודה!!! ולא יעזור כלום!!! ואסור לתת לחברת אפיקים את אשכול השומרון אם כל הנהגים רעים עצבנים לא נחמדים וה אוטובוסים לא יוצאים בזמן ו התדירות נמוכה
 
גרוע מאוד
אם לאחראי על אגף תחבורה הציבורית איכפת מ התח"צ אז אסור אז חייבים לתת לדן להמשיך לפעול באיזור השומרון דן ואגד חברות התח"צ הכי טובות בארץ נקודה!!! ולא יעזור כלום!!! ואסור לתת לחברת אפיקים את אשכול השומרון אם כל הנהגים רעים עצבנים לא נחמדים וה אוטובוסים לא יוצאים בזמן ו התדירות נמוכה
חבל
שהחברה לפיתוח השומרון לא זכתה במכרז. רק חברה שקשורה למוא"ז שהאינטרס שלה הוא שירות התושבים לפני האינטרס הכלכלי היתה נותנת שירות מיטבי. חוצמזה שיש להם צי ענק של ממוגני ירי שהיה מאפשר גמישות תפעולית רבה יותר בקווים הממוגים.
 

אוהד11

New member
חברה בת של קווים אפיקים.
הייתה אמורה כבר לחליף את חברת דן בשומרון לפני מספר חודשים מאריאל למרכז, כיום שרות חלקי עד רכבת קאסם, אין להם מספיק נהגים שכר מינימום, יצא לי לנסוע בנסיעה הראשונה צעקות קללות הנהג עם אחד נוסעות!!!
אפיקים אינה חברת בת של קווים
 

אוהד11

New member
ולמרות זאת, מחצית מחברת אפיקים שייכת
לחב' עילית, שמחצית ממנה שייכת לבעלים של 45% מקווים (חב' מאיר בבעלות יענק'לה שחר). סוג של חברה בת דודה
משרד התחבורה "הכריז מלחמה" על המונופול של אגד
ודן, ומה שקיבלנו מונופול של עפיפי ושות', מנהריה-קרית שמונה עד ביתר עילית, ואולי יש קשרים סמויים דרומה משם
 
שאלה לגבי חברת "אפיקים" באריאל
חברת "אפיקים" הולכת להחליף את "דן" באריאל ושמועות אומרות שמחירי הנסיעות יעלו, וגם שכדי להגיע לתל אביב ולפתח תקווה יהיה צורך בשני אוטובוסים..
זה נכון? יש למישהו מידע נוסף על החברה הזו ועל מה שהיא הולכת לעשות באריאל??
לא ידעתי לאיפה לשרשר, אם זה לא טוב בתור הודעה חדשה אז אנא שרשרו אותי
כתבה שפורסמה בנושא
http://www.news1.co.il/BringHtmlDoc.aspx?docid=214016&subjectId=1
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה