מסוף כרמלית
New member
האשכול הקרוב יהיה קווי יקנעם וטבעון.איזה קווים מתכננים להפריט בהמשך?
הכוונה לקווי אגד בעיקר?
הקווים לא יופרטו, אלא יועברו מידי אגד למפעיל אחר.
האשכול הקרוב יהיה קווי יקנעם וטבעון.איזה קווים מתכננים להפריט בהמשך?
הכוונה לקווי אגד בעיקר?
ואחרי האשכול הזה יודעים מי הבאים בתור?האשכול הקרוב יהיה קווי יקנעם וטבעון.
הקווים לא יופרטו, אלא יועברו מידי אגד למפעיל אחר.
כרגע הנושא בדיונים מול משרד התחבורה.ואחרי האשכול הזה יודעים מי הבאים בתור?
יש מצב שיעבירו גם את קווי רחובות ראשון לציון אשקלון וחולון למפעיל אחר? כי אם כן זה יהיה הסוף של אגד.
קווי השרון יועברו למטרופולין, איני יודע מתי.ואחרי האשכול הזה יודעים מי הבאים בתור?
יש מצב שיעבירו גם את קווי רחובות ראשון לציון אשקלון וחולון למפעיל אחר? כי אם כן זה יהיה הסוף של אגד.
כנראה רק בעוד כשנהקווי השרון יועברו למטרופולין, איני יודע מתי.
לגבי קווי השרון, כרגע התאריך הוא ינואר 2011.קווי השרון יועברו למטרופולין, איני יודע מתי.
עוד יותר רחוק ממה שזכרתי...לגבי קווי השרון, כרגע התאריך הוא ינואר 2011.
ויאוליה בלוד-מישהו יודע אם יש חדש בעניין?הפרטת קווי אגד ודן:איפה יש הצלחה ואיפה כישלון
מישהו יכול לפרט כאן לגבי ההצלחה של הפרטת קווי אגד ודן בכל אשכול בארץ? לדוג': אשכול עפולה, חברת קווים, ההפרטה שיפרה את השירות. אשכול פ"ת, חברת קווים, ההפרטה פגעה קשות בשירות וכו' תודה.
אם זכור לי טוב, תחילת הפעילות היא ב-1/12/2009ויאוליה בלוד-מישהו יודע אם יש חדש בעניין?
עפ"י הודעת דובר משרד התחבורה, מועד ההפעלה אמור להיות נובמבר (ההודעה עצמה ממרץ ובה נאמר שהחברה צפויה להפעיל את הקווים תוך 8 חודשים) עפ"י ההודעה מדובר על אוטובוסים חדשים בלבד שיפעלו האם ידוע על כאלו שבדרך או שנגזר על תושבי לוד להתחיל ברגל שמאל כמו מודיעין? אני עדיין מבחין בעיתונות המקומית בהודעות שלהם לגיוס נהגים אך ללא הדגשה שמדובר בנהגים לסניף לוד להבדיל מהודעת גיוס הנהגים שבאתר שלהם גמר חתימה טובה
כל עוד ההתארגנות לא כמו במודיעין זה טובאם זכור לי טוב, תחילת הפעילות היא ב-1/12/2009
איזה קווים הולכים לעבור לויאוליה?כל עוד ההתארגנות לא כמו במודיעין זה טוב
מעניין אותי מה יהיה גורל קווים 247 ו461 שלהזכיר-סופרבוס קיבלה אותם בלי מכרז ואילו הפעם היה מכרז על קווים לתל אביב וקווים אזוריים (ש247 לדעתי עונה על ההגדרה הזאת של קו אזורי וכנ"ל 461 כקו לתל אביב)
1,6,460,462,464,475איזה קווים הולכים לעבור לויאוליה?
460, 462, 464, 475 ועוד כמה פנימיים.איזה קווים הולכים לעבור לויאוליה?
לצערך 247 ו-461 כנראה יישארו חאפרבוסים.כל עוד ההתארגנות לא כמו במודיעין זה טוב
מעניין אותי מה יהיה גורל קווים 247 ו461 שלהזכיר-סופרבוס קיבלה אותם בלי מכרז ואילו הפעם היה מכרז על קווים לתל אביב וקווים אזוריים (ש247 לדעתי עונה על ההגדרה הזאת של קו אזורי וכנ"ל 461 כקו לתל אביב)
יש ניסוח בעייתי בהודעת הדוברלצערך 247 ו-461 כנראה יישארו חאפרבוסים.
אל תסיק מסקנות שווא מניסוחים בעיתיים.יש ניסוח בעייתי בהודעת הדובר
אמנם יש הדגשה שהקווים שעוברים הם קווי אגד אבל מצד שני רשום שיופעל כרטוס משותף עם סופרבוס ברמלה כלומר משתמע מזה שסופרבוס תפעל רק ברמלה
יש שלושה אשכולות שמאוד בולטים לרעה.הפרטת קווי אגד ודן:איפה יש הצלחה ואיפה כישלון
מישהו יכול לפרט כאן לגבי ההצלחה של הפרטת קווי אגד ודן בכל אשכול בארץ? לדוג': אשכול עפולה, חברת קווים, ההפרטה שיפרה את השירות. אשכול פ"ת, חברת קווים, ההפרטה פגעה קשות בשירות וכו' תודה.
יש שלושה אשכולות שמאוד בולטים לרעה.
אשכול קווים בבקעת אונו, אשכול קווים בפתח תקוה ואשכול סופרבוס ברמלוד. באשכולות הנ"ל אין כיום כל ברירה אלא להחליף את המפעיל לאחר כמה שנים טובות של כישלון בלי שום מגמת שיפור. עצם זה שהזכיונות הוארכו באופן אוטומטי למרות הכישלון זה בזיון שמצביע על היחס העגום של הממשלה לתחבורה הציבורית. בשאר האשכולות קיימת מגמת שיפור ללא ספק, בחלקם יותר ובחלקם פחות. אפשר לאמר שבכל חברה יש יתרונות וחסרונות. אוכל להעיד על חברת מטרופולין באשכול באר שבע והנגב. השנה נסעתי הרבה באשכול הזה שללא ספק בולט לטובה, אם כי עדיין יש כמה דברים שמפריעים לי, כמו צפיפות המושבים המוגזמת באוטובוסים, מסלולים לא תמיד הגיוניים כתוצאה מתחרות עם חברות אחרות שלא תמיד צריכה להתקיים (למשל קווים 351 ו-353 שמבצעים שירות עירוני בב"ש ובנתיבות בניגוד מוחלט לכל הגיון) ובעיקר חוסר שיתוף פעולה וחוסר בכירטוס משותף עם מפעילים אחרים. חוסר שיתוף פעולה היא בעיה שקיימת בכל האשכולות ללא יוצא מן הכלל ובאשמתו הבלעדית של משרד התחבורה שנוקט במדיניות של חוסר פיקוח מוחלט בנושא הזה למרות ההבטחות. החברות מעדיפות בטיפשות מוחלטת להתחרות בכל מחיר אחת בשנייה ואף להכשיל אחת את השנייה (כמו במקרה הרב קו הבזיוני) במקום לשתף פעולה לטובת הנוסעים. אך רק שיתוף פעולה כולל יביא לעלייה במשתמשי התחבורה הציבורית. במקום זה הרפורמה יצרה בלאגן אחד גדול.
יש שלושה אשכולות שמאוד בולטים לרעה.
אשכול קווים בבקעת אונו, אשכול קווים בפתח תקוה ואשכול סופרבוס ברמלוד. באשכולות הנ"ל אין כיום כל ברירה אלא להחליף את המפעיל לאחר כמה שנים טובות של כישלון בלי שום מגמת שיפור. עצם זה שהזכיונות הוארכו באופן אוטומטי למרות הכישלון זה בזיון שמצביע על היחס העגום של הממשלה לתחבורה הציבורית. בשאר האשכולות קיימת מגמת שיפור ללא ספק, בחלקם יותר ובחלקם פחות. אפשר לאמר שבכל חברה יש יתרונות וחסרונות. אוכל להעיד על חברת מטרופולין באשכול באר שבע והנגב. השנה נסעתי הרבה באשכול הזה שללא ספק בולט לטובה, אם כי עדיין יש כמה דברים שמפריעים לי, כמו צפיפות המושבים המוגזמת באוטובוסים, מסלולים לא תמיד הגיוניים כתוצאה מתחרות עם חברות אחרות שלא תמיד צריכה להתקיים (למשל קווים 351 ו-353 שמבצעים שירות עירוני בב"ש ובנתיבות בניגוד מוחלט לכל הגיון) ובעיקר חוסר שיתוף פעולה וחוסר בכירטוס משותף עם מפעילים אחרים. חוסר שיתוף פעולה היא בעיה שקיימת בכל האשכולות ללא יוצא מן הכלל ובאשמתו הבלעדית של משרד התחבורה שנוקט במדיניות של חוסר פיקוח מוחלט בנושא הזה למרות ההבטחות. החברות מעדיפות בטיפשות מוחלטת להתחרות בכל מחיר אחת בשנייה ואף להכשיל אחת את השנייה (כמו במקרה הרב קו הבזיוני) במקום לשתף פעולה לטובת הנוסעים. אך רק שיתוף פעולה כולל יביא לעלייה במשתמשי התחבורה הציבורית. במקום זה הרפורמה יצרה בלאגן אחד גדול.
אפיקים כבר התחילה להפעיל חלק מהקווים
ואפשר לראות את המחירים כאן: http://afikim-t.co.il/content/page.asp?maincat=1&catId=14 מחיר נסיעה עירונית באריאל הוא 2.70. אני לא יודע מה היו המחירים בדן, ולכן אינני יודע אם מדובר בהעלאה או הורדה. לגבי היעדים, באתר החברה כתוב ש"חברת "אפיקים" תחל את פעילותה ליעדים: תל אביב, פתח תקווה, רעננה, רמת גן, כפר סבא, נתניה, ראש העין וישובי יהודה ושומרון". כך שלפחות על פי הפרסום, כנראה יהיה קו לתל אביב. בכל אופן, ממה שנראה בינתיים, אפיקים משפרת את השירות מישובי השומרון לרכבת ראש העין צפון, והרי בכל מקרה בשעות הפקקים עדיף להיכנס לתל אביב ברכבת ולא באוטובוס.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.