ברוכים הבאים!

דלילה38

New member
גם חדשה בפורום

1. איזה ספר אתם קוראים עכשיו? "חמסין וציפורים משוגעות"/ גבריאלה אביגור-רותם 2. איזה ספרים אהובים עליכם במיוחד? ולמה? ספרים עם שפה עשירה, לא פוסטמודרניסטיים. ספרים שעוסקים באדם בסיטואציות השונות של החיים. 3. איזה ספרים שנחשבים כקלאסיקות אהבתם? "האמן והמרגריטה"/ בולגקוב, "100 שנים של בדידות"/ ג.ג. מארקס 4. ואיזה ספרים שנחשבים כזבלונים אהבתם? לא אהבתי 5. איך אתם בוחרים ספרים? כמאמר חכמים ממני, לא אני בוחרת אותם, הם בוחרים אותי. 6. כמה ספרים אתם קוראים במקביל? אחד בלבד. 7. מה הדמות הספרותית שהכי אהבתם? קשה לי לחשוב על דמות אחת. 8 ואחרון חביב: למטרות סטטיסטיות בלבד - איך הגעתם אל הפורום? האם קראתם בו לפני שהצטרפתם אלינו? קראתי בפורום תקופה ארוכה והחלטתי להצטרף.
 

frustrated

New member
איך זה הגיוני?

איך זה הגיוני שאת קוראת את גבריאלה אביגור-רותם, אבל לא אוהב ספרים פוסטמודרניסטים?
 

דלילה38

New member
מאוד הגיוני

גבריאלה אביגור רותם היא לא ספרות פוסט מודרניסטית.
 

miss mcmillan

New member
הנני חדשה ../images/Emo194.gif

איזה ספר אתם קוראים עכשיו? 9 סיפורים של ג'יי.די. סאלינג'ר, 1984, כפרה- בפעם העשרים <מיליון>.
איזה ספרים אהובים עליכם במיוחד? ולמה? אם הכוונה להכללה ז'אנרית, הרי שאין בנמצא. ראש המצעד אצלי כרגע הוא "האמן ומרגריטה", כי הוא כולל כל מה שאני אוהבת- הומור, הקשר תרבותי, היסטוריה, נראטיב (כלשהו
), דמויות "רעות" מעניינות להפליא, והמון שכבות. את נעוריי המוקדמים ביליתי בחברת דאגלס אדאמס, ולמרות שכבר נגמר לי קצת מהסגנון הזה, "שעת התה הארוכה והאפלה של הנפש" הוא עדיין ספר שיגרום לי להשפריץ קולה מהאוזניים בחתונה של עצמי, לצורך המשל.
איזה ספרים שנחשבים כקלאסיקות אהבתם? הממהמ. הועדה תדון בנושא ותחזור אליכם. בעצם לא. "מועדון הפיקוויקים"! איך שכחתי!
ואיזה ספרים שנחשבים כזבלונים אהבתם? אממ.. ברידג'יט ג'ונס זה זבלוני? והארי פוטר?
איך אתם בוחרים ספרים? מפי השמועה, או סופר שאהבתי בפעם הקודמת, או הימור עיוור לפי התמונה על העטיפה. אני לא מתייחסת למוכרות.
כמה ספרים אתם קוראים במקביל? 3 בממוצע, אבל בדר"כ 2 מתוכם זה קריאה חוזרת.
מה הדמות הספרותית שהכי אהבתם? קשה, קשה. הרוזנת נאוורעל לדעתי, מ"מעשה במעשה" של א'א' מילן.
ואחרון חביב: למטרות סטטיסטיות בלבד - איך הגעתם אל הפורום? האם קראתם בו לפני שהצטרפתם אלינו? יצא לי מדי פעם לעלעל, והיו החלטתי להיכנס מטעמי הופעה-בעמוד-הבית (שלכם) והשתמטות מלמידה למבחן (שלי)
. יש
 

ILet

New member
ברוכה הבאה../images/Emo39.gif

אמנם קראתי את כפרה רק פעם אחת, אך לדעתי הוא ספר מושלם. לא מכירה את מעשה במעשה של א.א. מילן. את פו הדב והבית בקרן פו אני אוהבת מאד.
 

miss mcmillan

New member
אם ככה,

הרי שכדאי לך מאוד להכיר. אגדה מקסימה, והמו"ל בעברית מביא- אין לי מושג מאיפה- בהקדמה, שמילן כתב כי הוא "מחשיב אותו לטוב שבספריו, ובודאי נחשוב ככה גם אנחנו.."
 

Guy K

New member
ברוכה הבאה

שיטת הקריאה שלך מעניינת. אולי הייתי מאמץ אותה אם היה לי כוח לחזור לספרים שכבר קראתי, אבל יש כל כך הרבה... למי יש זמן??
 

miss mcmillan

New member
זה לא עניין של זמן..

אלא של תרפיה. אני מנסה להקדיש המון תשומת לב לספר חדש, ואני לרוב לא קוראת זבלונים... אז כשסתם בא לנוח זה יהיה עם ספר ותיק ואהוב בשבילי
.
 

rigoletto111

New member
הי, טוב לראות אותך גם פה!

אז את חובבת דיסטופיות (כמו 1984 )? אז בוודאי את מכירה את הדיסטופיות הידועות האחרות: עולם חדש מופלא" של אלדוס האקסלי וכן "פרנהייט 451" של ריי ברדבורי , שהוסרט להפליא בידי פרנסואה טריפו.
 

miss mcmillan

New member
למעשה אני עוד לא יודעת אם אני

"חובבת", רק אמרתי שקראתי אותו עכשיו
לא מתתתי על הספר, אבל זה לא בגלל שהוא לא ספר "טוב", מטעמי עיסוק אחר אני ארחיב על זה אח"כ אם תרצה.
 
למעלה