אם כולם ממציאים טלנובלות, אז

piglet1

New member
../images/Emo39.gif אם כולם ממציאים טלנובלות, אז

גם אני רוצה !
הטלנובלה שלי היא על בחור חמוד בן 25 בשם יוסי
, שהולך לו ברחוב ופתאום פוגש מישהו שדומה לו שתי טיפות מים
: איזה קטע, אני הולך ברחוב ופוגש את עצמי!
: טיפש, זה לא אתה, אני חיים, התאום המרושע שלך!
: על מה אתה מדבר, אני בן יחיד!
: אז זהו, שלא! אני אחיך התאום, הפרידו אותנו בלידה כי אבא היה חולה איידס ואמא מוכרת מזונות, אז הם לא יכלו לגדל את שנינו
: אתה צוחק עלי???
: אני לגמרי רציני, אני אחיך התאום, ובאתי להרוס לך את החיים.
: איזה להרוס, החיים שלי כבר הרוסים.
: מה זאת אומרת?
: אני מובטל, אין לי גרוש, אני גר בדירה שכורה מגעילה ואף בחורה לא מסתכלת עלי.
: מה זאת אומרת? אין לך איזו אחוזה מפוארת שאפשר להתגנב אליה? ואין לך איזו חברה יפה שאפשר לגנוב ממך?
: אחי, הדבר היחיד שאתה יכול לגנוב ממני זה האוברדראפט
: איזה זבל!
: אתה מספר לי?
: שמע, יש לנו אולי במקרה איזה אח תאום שלישי?
סוף
 

קרלוצה

New member
למה??? אני ו P הגבנו זה כבר משהו../images/Emo8.gif

הנה מקפיצה בשבילך.............
 

perrinat

New member
חחחח......../images/Emo103.gif

מגניב
נחמד מאוד
ונראה לי שמצאתי את האח השלישי........
קוראים לו ולדימיר, הוא הוגלה לרוסיה מיד לאחר הלידה, כיום הוא מהנדס גרעין, והוא מליונר
האם אני צופה כאן פרק שני בטלנובלה
חחחחחחחחחחח........
 

princesa2

New member
אחלה של טלנובלה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

יותר נכון טלנובלה מצחיקה מאוד. חחחח
אבל באמת נחמד מאוד
 
למעלה