../images/Emo39.gif אם כולם ממציאים טלנובלות, אז
גם אני רוצה !
הטלנובלה שלי היא על בחור חמוד בן 25 בשם יוסי
, שהולך לו ברחוב ופתאום פוגש מישהו שדומה לו שתי טיפות מים
: איזה קטע, אני הולך ברחוב ופוגש את עצמי!
: טיפש, זה לא אתה, אני חיים, התאום המרושע שלך!
: על מה אתה מדבר, אני בן יחיד!
: אז זהו, שלא! אני אחיך התאום, הפרידו אותנו בלידה כי אבא היה חולה איידס ואמא מוכרת מזונות, אז הם לא יכלו לגדל את שנינו
: אתה צוחק עלי???
: אני לגמרי רציני, אני אחיך התאום, ובאתי להרוס לך את החיים.
: איזה להרוס, החיים שלי כבר הרוסים.
: מה זאת אומרת?
: אני מובטל, אין לי גרוש, אני גר בדירה שכורה מגעילה ואף בחורה לא מסתכלת עלי.
: מה זאת אומרת? אין לך איזו אחוזה מפוארת שאפשר להתגנב אליה? ואין לך איזו חברה יפה שאפשר לגנוב ממך?
: אחי, הדבר היחיד שאתה יכול לגנוב ממני זה האוברדראפט
: איזה זבל!
: אתה מספר לי?
: שמע, יש לנו אולי במקרה איזה אח תאום שלישי?
סוף
גם אני רוצה !