../images/Emo36.gifתחנת רכבת ת"א ההגנה../images/Emo26.gif
תחנת רכבת ת"א ההגנה
היי חבר'ה. היום נסעתי מנהריה לת"א וחזרה. שמתי לב למס' דברים עליהם הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם חבריי... *הרציף החדש כמעט מוכן. מה שכן, הרציף מאוד מוזר בצורתו, בקצהו הדרומי הוא אינו מלבני ומגודר בחלקו-ראו אירו מצורף.... *הרווח שבין תעלת נחל האיילון לבין הרציף החדש הוא די צר ולכן קשה לי לדמיין שיהיה שם מספיק מקום למסילה נוספת מצידו המזרחי של הרציף. *בקצהו הדרומי של הרציף הקיים יש גדר זמנית,לאחר הצצה מעבר לגדר ראיתי שיש במרחק של כ-50 מטר ממנו מוצבים מנופים,האם מישהו יודע למה הם שם? ב-
....
היי חבר'ה. היום נסעתי מנהריה לת"א וחזרה. שמתי לב למס' דברים עליהם הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם חבריי... *הרציף החדש כמעט מוכן. מה שכן, הרציף מאוד מוזר בצורתו, בקצהו הדרומי הוא אינו מלבני ומגודר בחלקו-ראו אירו מצורף.... *הרווח שבין תעלת נחל האיילון לבין הרציף החדש הוא די צר ולכן קשה לי לדמיין שיהיה שם מספיק מקום למסילה נוספת מצידו המזרחי של הרציף. *בקצהו הדרומי של הרציף הקיים יש גדר זמנית,לאחר הצצה מעבר לגדר ראיתי שיש במרחק של כ-50 מטר ממנו מוצבים מנופים,האם מישהו יודע למה הם שם? ב-