תחנת רכבת ת"א ההגנה

מצב
הנושא נעול.

skooozy

New member
../images/Emo36.gifתחנת רכבת ת"א ההגנה../images/Emo26.gif

תחנת רכבת ת"א ההגנה

היי חבר'ה. היום נסעתי מנהריה לת"א וחזרה. שמתי לב למס' דברים עליהם הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם חבריי... *הרציף החדש כמעט מוכן. מה שכן, הרציף מאוד מוזר בצורתו, בקצהו הדרומי הוא אינו מלבני ומגודר בחלקו-ראו אירו מצורף.... *הרווח שבין תעלת נחל האיילון לבין הרציף החדש הוא די צר ולכן קשה לי לדמיין שיהיה שם מספיק מקום למסילה נוספת מצידו המזרחי של הרציף. *בקצהו הדרומי של הרציף הקיים יש גדר זמנית,לאחר הצצה מעבר לגדר ראיתי שיש במרחק של כ-50 מטר ממנו מוצבים מנופים,האם מישהו יודע למה הם שם? ב-
....
 

luckydude

Active member
כנראה ש"ייאכלו" חלק מתעלת האיילון

תחנת רכבת ת"א ההגנה

היי חבר'ה. היום נסעתי מנהריה לת"א וחזרה. שמתי לב למס' דברים עליהם הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם חבריי... *הרציף החדש כמעט מוכן. מה שכן, הרציף מאוד מוזר בצורתו, בקצהו הדרומי הוא אינו מלבני ומגודר בחלקו-ראו אירו מצורף.... *הרווח שבין תעלת נחל האיילון לבין הרציף החדש הוא די צר ולכן קשה לי לדמיין שיהיה שם מספיק מקום למסילה נוספת מצידו המזרחי של הרציף. *בקצהו הדרומי של הרציף הקיים יש גדר זמנית,לאחר הצצה מעבר לגדר ראיתי שיש במרחק של כ-50 מטר ממנו מוצבים מנופים,האם מישהו יודע למה הם שם? ב-
....
כנראה ש"ייאכלו" חלק מתעלת האיילון
בשביל ההרחבה הבאה שם שתתחיל לקראת סוף השנה. נראה שהרציפים שייבנו ישמשו לקו לרשל"צ מערב.
 

skooozy

New member
אבל למה הרציף המזרחי-

כנראה ש"ייאכלו" חלק מתעלת האיילון
בשביל ההרחבה הבאה שם שתתחיל לקראת סוף השנה. נראה שהרציפים שייבנו ישמשו לקו לרשל"צ מערב.
אבל למה הרציף המזרחי-
החדש בעל צורה מוזרה כל כך ועוד מגודר? ובאשר להרחבה,האם התכוונת שייבנו את המשך התחנה על אפיק האיילון? מבנה התחנה המורחב מאפשר גישה רק לשני רציפים,האם זה אומר שגם הוא יורחב מחדש??
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה