משחקי היום ה-10 גברים ונשים

  • פותח הנושא spoop
  • פורסם בתאריך
אני דווקא חושב שנדאל יכול להגיע לחצי הגמר..

אבל ברדריץ' נראה מאיים, וניצח את ביורקמן ב-2 מ-3 המערכות בלי להפסיד אף משחקון... ולא להפסיד משחקון בדשא זה לא קל, ועוד זה היה בשמינית הגמר אז בהחלט משוכה קלה זאת לא תהיה.
 

bennyfromabba

New member
פנטסטי, למרות שלא ראיתי שניה מהמשחק

בגלל ערוץ 5 החנטרישים האלה, ה*ונוט, שבחרו להראות כל משחק על הפלנטה, רק לא את המשחק הכי מעניין של הטורניר עד כה
 

bennyfromabba

New member
../images/Emo207.gif אףחד לא דיבר על זה שדוידנקו הפסיד

ועוד לבגדטיס! ועוד ב-3 במערכות! זה לא היה הכי צפוי בעולם, לנוכח היכולת הטובה של דווידנקו עד כה.
 
נדאל מנצח 3-2 במערכות , מדהים!!!

מוכיח למה הוא מדורג מס' 2 ולכל מי שהיה ספק שנדאל הוא לא פקטור על דשא, שיחשוב שוב למה הוא משתפר על המשטח הזה משנה לשנה. פשוט מהפך מדהים, 6-1, 6-2, 6-2 מנצח ב-3 המערכות האחרונות אחרי שיוז'ני כבר הוביל עליו 2-0... וגם הניצחון על סודרלינג שהושג בקושי רב, לדעתי כל זה רק יתנו לנדאל את הפוש להמשיך הלאה...
 

EagleWatchNG

New member
לא ממש מדהים...

באמצע המערכה ה-3, יוז'ני מתח את אחד משרירי האגן\בטן, תכנו את האיזור איך שתרצו, ולאחר מכן-הוא ממש לא שיחק באותה הצורה, ובגלל זה נדאל, בחוכמה יש לציין, הזיז את יוז'ני הפצוע מצד לצד-שנעלם לאחר הפציעה.
 

LENAFAN

New member
אסור ששמרון ישדר משחק נשים! אסור! אסור!

הוא לא סובל טניס נשים, משדר כל משחק של נשים כאילו זה הדבר האחרון שהוא מתעניין בו. אני לא נוהג להתלונן על השידורים, אבל אני מבקש ממישהו בערוץ הספורט שלא ייתן לו לשדר משחק נשים, איזו הנאה יש לראות משחק צמוד ודרמטי עם שדר שלא מתעניין במשחק וגם כשהוא מדבר, הוא מראה כמה הוא בור ועם הארץ בכל מה שקשור לטניס הזה. מי שזוכר את הביזיון הנורא בגמר וימבלדון של שנה שעברה יודע על מה מדובר.... בבקשה, שישדר משחקי גברים עד מחר, רק לא משחקי נשים!!
 
למעלה