משחקי היום ה-10 גברים ונשים

  • פותח הנושא spoop
  • פורסם בתאריך

spoop

New member
../images/Emo36.gifמשחקי היום ה-10 גברים ונשים../images/Emo26.gif

שימו לב נאדל מפסיד מערכה ראשונה ליוז'ני ופיגור 3-0 בשנייה! יואיט מפסיד 8-10 בשובר שיוויון במערכה הראשונה לדיוקוביץ'. וונוס מובילה 6-3 ו3-2 על קוזנצובה.
 

LENAFAN

New member
ונוס בחצי הגמר 3-6 4-6 על קוזנצובה

ונוס שוב שיחקה מאד נקי והתקפי. קוזי הייתה חסרת יציבות, נקודה יפה ו-2 שגיאות מייד לאחר מכן. בסוף, ונוס פספסה כמה נקודות משחק אבל קוזי לא ממש איימה על ונוס שכרגע מסתמנת כיריבה של הנין בגמר.
 

EagleWatchNG

New member
כל פעם שאני רואה הישג של בגדאטיס...

זה פשוט צורב לראות איפה הוא נמצא ואיפה דודי נמצא, פשוט עצוב היה לראות את היכולת של דודי במפגש הדיוויס ברגעים מכריעים לעומת התוצאות שהוא השיג השנה.
 

matanur

New member
זה היה די צפוי

עד כמה שדאוידנקו שחקן מעולה ועובד כל כך קשה על מנת להשתפר כל הזמן, דשא זה לא המשטח שלו ואם אני לא טועה אפילו השנה זה היה ישגו טוב ביותר בווימבלדון. לעומת בגדטיס, שיש לו את הכישרון כנראה להביס כל אחד ביום נתון והוא גם הוכיח את עצמו כבר על דשא והגיע שנה שעברה לחצי גמר שם הוא הוא בסוף הפסיד לנאדאל באחד המשחקים הטובים שווימבלדון ראה באותו טורניר. דרך אגב, אתם יודעים שבפנטסי אני מקום ראשון בקבוצה שלנו? יוווו איזה כיף זה, מתוך 8 השחקנים שבחרתי 7 מהם הגיעו לרבע גמר+ בעולם אני מקום 30 ויש לי את אותו מספר נקודות כמו מקום ראשון!!! ואל תקראו את זה בשחצנות פשוט רציתי לשתף אותכם בשמחתי....
 
מה שמראה שהכושר הגופני של נדאל הוא אחד

הטובים... ברבע הגמר הוא יפגוש את ברדריץ' והוא לא משוכה קלה והמאזן בין השניים עומד על 3-2 לברדריץ' כשהניצחונות של נדאל הושגו על חימר ושל ברדריץ' על משטח קשה, ככה שזה בהחלט לא הולך להיות קל לנדאל אבל אם הוא יצא בשלום מהמשחק של היום, הכל אפשרי.
 

EagleWatchNG

New member
ברדיך מנצח את נדאל בכל מפגש פרט לחימר...

לא חושב שזה יישתנה, אבל נדאל משתפר כל שנה על משטח הדשא ועל המשטחים הקשים, אז מפגש קל לאף אחד מהם לא יהיה, אמור להיות משחק מעולה.
 
למעלה