כאבי בטן ושילשולים

../images/Emo36.gifכאבי בטן ושילשולים../images/Emo26.gif

זה משו איום ונורא. איך יוצאים מהבלגן הזה ? כבר שלשה ימים ככה וכלום לא עוזר .
 

אילנית12

New member
תשובה

תאכל אורז לבן,תפוחי אדמה,בננות,ותשתה הרבה מים. ועוד ביקשת וופל בפורום מתכונים,רשמתי לך,אבל כרגע לא מתאים לך וופל.
 

0 אור 0

New member
לענה

במקרה שמדובר בכאבים חזקים ושלשולים הכי טוב זה לשתות כוס גדולה של תה עם לענה - זה מר מאד אז לשים רק ענפון קטנטן, ולהמתיק - עדיף בדבש. בדרך כלל מספיקה כוס אחת, ואם זה לא עוזר אפשר עוד אחת אחרי שעתיים-שלוש. אם זה לא משהו נורא, אז באמת רק להקפיד על תזונה קלה כמו שהמליצו כבר מעלי (אורז, תפוח מומלצים במיוחד), לא לאכול מאכלים שמגרים את הבטן כמו ירקות , פירות, מטוגנים, ממתקים ודברי חלב. ולהרגעה לשתות תה קמומיל או תה עם שיבה (ממשפחת הלענה אבל יותר עדין)
 

ה מוזה

New member
אז אולי זה יעזור

מתוך מילון תרופות הסבתא של הפורום כאבים ושלשולים 1.מגררים חצי תפוח ושותים את המיץ מעט בכל פעם 2.תה מזרעים של כוסברה עובד כמו הקמומיל,רק קצת יותר טוב 3.לקחת קליפה של רימון להרתיח עם מים אחרי שמתקרר להוסיף סוכר לפי טעם,לשתות כתה חצי כוס פעמיים ביום 4.אורז,בננות,טוסטים(יבשים לא עם גבינה צהובה וכו´ )ולא לשכוח לשתות הרבה מים כדי לפצות על איבוד נוזלים. 5.לגזים שלשול כאבי מחזור:תה עם מרווה תמיד מקל.תה עם נענע או תה עם זוטא,הכי טוב בלי תמצית והרבה עשב 6.תה עם לענה משתמשים רק כשיש קלקול קיבה רציני מספיקה כוס אחת או שתים. ושאלה למומחים/יות לענה האם זו השיבא הידועה ?
 

0 אור 0

New member
עד שלשום אצלי בגינה

אבל עקב השיפוצים המשאית דרסה את כל גינת הצמחים שלי ואין כלום .. (אל דאגה, מיד בסיום הבניה נשקם הכל). אני מניחה שבבתי טבע אפשר להשיג עלים מיובשים - הצמח מאד דומה לשיבה - רק שהעלים קצת יותר "שמנים"
 
../images/Emo36.gifמה אומר לכם?../images/Emo26.gif

זה כנראה וירוס כל שהוא וכלום לא עזר .אני רוצה לשאול פעם אחת ולתמיד . למה תרופות לכאבי בטן ובכלל צריכות להיות מגעילות ,הכנתי לעצמי תה עם קליפות של רימון כפי שהציעו לי וכמעט הקאתי גם את הנשמה ,שתיתי תה לענה ובא לי להקיא , אכלתי רגלי צפרדעים והם התחילו לטייל לי בקיבה ,אכלתי זנבות של תנינים והם ברחו לי עם השילשול ,הציעו לי לאכול ביצים של שור אבל איך שאני ניגש אליו הוא נותן לי בעיטה בביצים .מה לא ניסתי עדיין?אוזני חמור , זנב סוס , כרבולת של תרנגולת , מקור חסידה ,ציפורני חתול ,צמר כבשים,שיער עיזים ואולי גם זין של פיל . בקיצור .כשמדובר בוירוססססססססססססס רק הזמן עושה את שלו . תודה לכולם על הסבלנות ועל היעוץ.
 
למעלה