megahertz

New member
../images/Emo35.gif

מה זה קליפים? כי מישהו (חסוי) אמר לי שחבר שלו מקבל את הקליפים של העברית של ה5100 למכשיר שלו שצורב עברית... מה זה לעזעזל?
 

ranzz

New member
../images/Emo70.gif

קליפים של עברית? לא נראה לי שקיים כזה דבר או שלא ידוע לי לפחות. אבל בעיקרון, קליפס זה מכשיר קטן עם מעגל סגור שמחברים אותו למכשיר ואז הוא מקצר את המכשיר ככה שתוך כמה שניות הוא פותח אותו לסים פרי, ואחרי כמה שניות מאפס את ה IMEI, זה כל מה שאני יודע לא התעמקתי יותר מדי.
 

megahertz

New member
../images/Emo35.gif2

ואם אני קונה מכשיר בחול אז מה זה משנה אם אני משנה לו את ה |ME|? איך הקליפס הזה עובד?
 

ranzz

New member
../images/Emo70.gif2

איזשהו מעגל חשמלי שמקצר משהו במכשיר... לא מבין כלום בדברים האלה
ואין שום סיבה שתרצה לשנות למכשיר את ה IMEI אלא אם כן הוא גנוב.
 

ranzz

New member
מה זה אומר אבל?

קליפס שמחברים למכשיר והוא מתקין עברית?!?! לא נשמע הגיוני במיוחד, ממה שאני יודע אין שם בכלל צ'יפים עם מידע.. רק מעגל..
 

castroman

New member
מממ...תאמת שאין לי ממש מושג

אבל לפי מה שהבנתי ככה צורבים עברית על המכשיר.......
 

ranzz

New member
אהה כן נו יש גם מכשירים כאלה

אבל אני לא חושב שאפשר לתאר אותם כקליפסים, אני חושב שקליפסים זה רק אלה עם המעגלים החשמליים (שאני אישית שמעתי על כאלה לסאמסונג), לעומת הקופסאות שאיתם עושים פלאשים לנוקיות.. בקיצר שנינו לא יודעים על מה אנחנו מדברים, אולי מישהו אחר יודע יותר טוב
 
רגע שאלונת קטנה

נניח ומגיע היום משלוח של סמסונג t100 מחו"ל ובסאני צריכים להשים לו עברית! אז מתקינים את הקליפסים האילו וככה צורבים לו עברית?
 

castroman

New member
חחח....צודק......בכל מקרה

המכשירים שמכניסים עברית למכשיר....אז לפי מה שהבנתי קוראים להם גם קליפסים....
 

yosimatza-c4u

New member
מה הבולשיט הזה

קליפ נועד לפתיחת סים ולשינוי או פתיחה של נעילת רשת שום קליפ לא מתקין או צורב שפה מסויימת בשום מכשיר ??????????? שכן התקנת תוכנה מתבצעת מקובץ פלאש (bin) .........................
 

lior3650

New member
בוא נבהיר כמה דברים!!!

בשביל שלא יהיו אי הבנות בעתיד! יש כמה וכמה סוגים של כמה וכמה דברים ואני יפרט את חלקם כאן: 1. unlocking clip-זהו מן "קליפ/ס" שמתחבר כמו החלק של הדיבורית האישית או מאחורי הסוללה תלוי במכשיר ומה שהוא עושה זה לפתוח את המכשיר לרשתות זרות...בחלק מן המקרים/מכשירים הוא אכן גם מאפס את הIMEI... 2. unlocking cable-זהו כבל DATA בחיבור MBUS שאיתו אתה יכול להעלות אייקונים רינגטונים וכו'...ובנוסף!! לשנות את הIMEI (דבר שלא חוקי בארצנו הקטנטונת...שכן יש מדינות שזה חוקי) וגם לפתוח את המכשיר לסים זר....(בשפה מקצועית-sim free)...! 3. data cable-זהו כבל אשר מיועד אך ורק לנתונים(אייקונים רינגטונים ספר טלפונים וכו'...) --------------------------------------------------------------------- עד פה זה לרוב המכשירים...! --------------------------------------------------------------------- לנוקיה יש גם עוד סט שנקרא flasher cable (וגם לעוד כמה חברות) שהתפקיד העיקרי שלו הוא לעשות "פלאש" לזיכרון הRAM של הטלפון החל בשידרוג גרסות וכלה בשינוי שפות כאשר בנוקיה (בעיקר) ובעוד כמה חברות זה נקרא - package language ובעברית - חבילת שפות...שלכל אזור(כל כמה מדינות) יש להם את "החבילה" שלהם ולפי החבילה אתה צורב את מה שאתה רוצה/צריך... עם הסט של ה FLASHER CABLE אפשר לעשות עוד כמה וכמה שימושים שאני לא יציין כי זה מיותר...! בעיקרון אלה הכבלים/קליפסים העיקריים שיש היום בשוק...(למכשירים לא הכי חדשים...אלא לדגמים כמו DCT3 בנוקיה ועוד כמה חברות...כי היום בDCT4 אין אפשרות לשנות את הIMEI אלא רק ע"י החלפת רכיב(ג'וק) וצריבה מחדש על ג'וק "בתול" (VIRGIN)...! היום בDCT4 יש את הNOKIA CALCUATOR שהוא מוצא קוד לפתיחת המכשיר לסים זר לפי המספר IMEI(כפי שנאמר שלא ניתן לשינוי)....! פה אני יסיים כי כבר מאוחר ... אז אני מקווה שעזרתי לכם להבין כמה דברים שהיו אצלכם באוויר..! שלכם, ליאור בעל המוטורולה T720I!!!;)
 

lior3650

New member
אוקי מצאתי! מחר אני יכניס קצת דברים

חדשים....! לילה טוב...!
 
למעלה