אחלה ספר.
מהבודדים של זילאזני שאני אוהבת. חמוד להפליא וכיפי. יש לזכור שזה ספר שבנוי על מחוות להמון ספרים אחרים (כל הדמויות שם למעשה לקוחות מתוך ספרים או מיתוסים אחרים, והטקס שהן עורכות לקוח מלאבקראפט), ואם אתה לא מכיר לפחות מעט מתוכן, הספר ימצא חן בעיניך הרבה פחות. היה בזמנו איזה אתר שניסה לרכז את מקור המיתוסים בספר הזה, אבל אני לא זוכרת איפה שמתי אותו.