../images/Emo35.gif../images/Emo20.gif זקוקה לעצה - חתולה מפוחדת ../images/Emo250.gif
יש לי שני חתולים מדהימים (אח ואחות) - רומיאו וססינה. הם גדלו ביחד ומעולם לא נפרדו. תמיד שחקו ביחד, ישנו ביחד ובילו את הימים צמודים. כמו שספרתי כאן בפורום, רומיוא אבד כמעט שבוע ימים ורק ביום שישי האחרון מצאתי אותו לאחר שהצליח להכנס לאחר שנכנס לדירה של השכנה. הוא עבר את ההרפתקאה בשלום וחזר לחיים רגיילים כאלו כלום לא קרה. לעומת זאת, אחותו סיינה נראית לגמרי בטראומה. היה לה מאוד קשה בשבוע שהוא לא היה - חיפשה אותו בכל מקום ויללה שבוע בבית לבדה. אבל מאז שחזר, היא די מתעלמת ממנו במקרה הטוב. ההתנהגות שלה גם מוזרה - ולרב מסתובבת בבית עם זנב בין הרגליים, נראית מאויימת ומפוחדת כל פעם שרומיאו מתקרב אליה. היא לא רוצה להיות בכלל בקרבתו! אני מנסה להרגיע אותה ולתת לה המון ליטופים ותשומת לב אבל זה לא ממש עוזר. לעומת זאת, אלי היא מגיבה רגיל. האם זה יעבור? יש משהו שאני יכולה לעשות להרגיע אותה ולקרב אותה שוב לרומיאו? תודה על כל עצה!
צרפתי תמונה של שניהם - כרגע זה לא נראה כך.....|
יש לי שני חתולים מדהימים (אח ואחות) - רומיאו וססינה. הם גדלו ביחד ומעולם לא נפרדו. תמיד שחקו ביחד, ישנו ביחד ובילו את הימים צמודים. כמו שספרתי כאן בפורום, רומיוא אבד כמעט שבוע ימים ורק ביום שישי האחרון מצאתי אותו לאחר שהצליח להכנס לאחר שנכנס לדירה של השכנה. הוא עבר את ההרפתקאה בשלום וחזר לחיים רגיילים כאלו כלום לא קרה. לעומת זאת, אחותו סיינה נראית לגמרי בטראומה. היה לה מאוד קשה בשבוע שהוא לא היה - חיפשה אותו בכל מקום ויללה שבוע בבית לבדה. אבל מאז שחזר, היא די מתעלמת ממנו במקרה הטוב. ההתנהגות שלה גם מוזרה - ולרב מסתובבת בבית עם זנב בין הרגליים, נראית מאויימת ומפוחדת כל פעם שרומיאו מתקרב אליה. היא לא רוצה להיות בכלל בקרבתו! אני מנסה להרגיע אותה ולתת לה המון ליטופים ותשומת לב אבל זה לא ממש עוזר. לעומת זאת, אלי היא מגיבה רגיל. האם זה יעבור? יש משהו שאני יכולה לעשות להרגיע אותה ולקרב אותה שוב לרומיאו? תודה על כל עצה!