תחקרו אותי

little shorty

New member
../images/Emo35.gifתחקרו אותי../images/Emo35.gif

בפעם הקודמת אני נברחתי חיחיחי והיה כיף :) והפעם נבחרה מספר 25 שהיא josie1986 - עדי אז יאללה בנות לעבודה! תהנו ותהני :)
 

little shorty

New member
עדי :)

איפה את משרתת? מה את עושה בעצם? מה את מתכננת אחרי הצבא? בן כמה החבר שלך? מה שמו? מאיפה הוא? כמה זמן אתם ביחד? מה הדבר הכי ענקי שהיית מוכנה לעשות למענו? האנשים הכי יקרים לך: לאן את אוהבת לצאת? מתגעגעת לימי הביצפר? עוד כמה זמן נשאר לך לשרת? טעם גלידה אהוב: עם כמה אנשים התנשקת? עם כמה שכבת? כיצד היית מגדירה את עצמך במילה אחת בלבד? את מרוצה מהמקום בו את גרה? יש לך תעודת בגרות? זהו לבינתיים
 

josie1986

New member
יולי (את נשמעת כזאת רצינית במסר..:)

איפה את משרתת? בקריה, בלשכת קצין המילואים הראשי. מה את עושה בעצם? אני הדוברת שלו (יותר של מערך המילואים). מה את מתכננת אחרי הצבא? בעיקרון אני משתחררת בעוד שנה ככה שיש לי עוד זמן לתכנונים, אבל פסיכומטרי וחו"ל ואז לימודים. בן כמה החבר שלך? 21 וקצת. מה שמו? דוד. מאיפה הוא? אלפי מנשה. כמה זמן אתם ביחד? ביום שישי נהיה חצי שנה. מה הדבר הכי ענקי שהיית מוכנה לעשות למענו? אני חושבת שהכל (חוץ מלהרוג מישהו). האנשים הכי יקרים לך: החבר, המשפחה והחברים. לאן את אוהבת לצאת? אין מקומות ספציפיים, יותר סוגי בילוי שזה סרטים, פאבים ובתי קפה... מתגעגעת לימי הביצפר? מאוד מאוד. אחת התקופות היפות בחיי. עוד כמה זמן נשאר לך לשרת? חח, אם להיות מדוייקת נשארו לי 4 חודשים ו-11 ימים עד הכניסה לקבע, ובנוסף עוד 9 חודשים לשחרור = 13 חודשים ו-11 ימים שהם שנה וחודש וחצי. חפרתי. טעם גלידה אהוב: פררו רושה. עם כמה אנשים התנשקת? משהו כמו 10, אין לי כוח לספור. עם כמה שכבת? 3. כיצד היית מגדירה את עצמך במילה אחת בלבד? אופטימית (בדרך כלל). את מרוצה מהמקום בו את גרה? מאוד מאוד. זאת העיר הכי יפה באיזור. יש לך תעודת בגרות? כמובן. תודה מותק.
 

little shorty

New member
../images/Emo9.gif

דוד זה שם פופולרי חחח סתם נו לשלי גם קוראים ככה. שיהיה במזל
רגע יש לי עוד אחת קטנה ספר ילדים שהכי הכי הכי אהבת:
 

josie1986

New member
עוד אחת קטנה

ספר ילדים: כשהייתי קטנטנה אז אהבתי את "נילי תקני לי". אימא שלי אמרה לי שהוא נכתב עליי, כי כל הזמן ביקשתי ממנה שתקנה לי דברים. כשקצת התבגרתי אהבתי את הסדרה של "האסופית". ה-3 הראשונים ספרים מדהימים, אח"כ זה קצת מתחיל לעייף.
 
עדי.....

שם יפה!! מה מצב??? שבוע טוב! מה עשית השבת? עוזרת לקראת פסח? מהן היציאות שלך? מאיפה? מתי הפעם האחרונה שפשוט לא היה לך כח לאף אחד? היית רוצה לשרת בקרבי? מה אומרת על זה? עד כמה את אוהבת ת'מדינה? אוהבת לקרוא ספרים? מה היה הסרט האחרון שראית? סורי אבל אין לי כח להמשיך...יש מצב שאני יכנס יותר מאוחר וישאל עוד... {ענבל המג"בניקית[לעתיד]החוצבת}
 

josie1986

New member
ענבל..

מה עשית השבת? לא עשיתי כלום. זה נשמע גרוע כמו שזה היה. עוזרת לקראת פסח? חח, אני לא ממש בבית לעזור, אבל איפה שצריך - כן. מהן היציאות שלך? אני באה הביתה כל יום. מאיפה? מתי הפעם האחרונה שפשוט לא היה לך כח לאף אחד? אתמול בלילה. היית רוצה לשרת בקרבי? לא.. הכי קרבי שהייתי רוצה זה מדריכת יח"ש. מה אומרת על זה? אני אומרת שמי שרוצה, זה סבבה ושיהיה לה הכי בהצלחה. עד כמה את אוהבת ת'מדינה? די אוהבת. פעם היו לי מחשבות לעזוב ועכשיו הן קצת התפוגגו. אוהבת לקרוא ספרים? מאוד. מה היה הסרט האחרון שראית? ונדטה עם נטלי פורטמן. אני אהבתי. תודות כפרה.
 

בבל בבל

New member
שאלותיי הקבועות../images/Emo9.gif

אני דניאל
אזז..
שחור או לבן? כלב או חתול? מזומן או צ'ק? (חיחיחי) בצפר
/ עבודה / צבא? מתמטיקה או אנגלית? שירים- לועזי או עיברי? אייסי או מסן? תחביב? מה את אוהבת לאכול? מה את שונאת לאכול? עדיך חבר אחד טוב באמת,או הרבה חברים לא הכי טובים? אוהבת הארי פוטר?
השאלון קצר מידי?
נהנת? לילה קסום שיהיה לך!
חחחח
 

josie1986

New member
אהלן דניאל!

שחור או לבן? שחור (סתם כי זה יותר מתאים לי). כלב או חתול? כלב (חתול זה השטן). מזומן או צ'ק? (חיחיחי) מזומן. בצפר / עבודה / צבא? צבא. מתמטיקה או אנגלית? אנגלית. שירים- לועזי או עיברי? עברי. אייסי או מסן? אייסי. תחביב? לדבר עם החבר בטלפון...
מה את אוהבת לאכול? אוכל סיני. מה את שונאת לאכול? חצילים 8-( עדיך חבר אחד טוב באמת,או הרבה חברים לא הכי טובים? כמה חברים לא הכי טובים. אוהבת הארי פוטר? לא קראתי ולא מתלהבת. השאלון קצר מידי? חח, כן! נהנת? סבבה לגמרי. תודה מותק!
 

EVE Lights

New member
יקירתי אהובתי! ../images/Emo13.gif

מה שלומך עכשיו? במילה אחת (ואופטימית, לא פסימית!) סכמי את הסופ"ש שהיה. הדבר הכי ביזארי שעשית בשביל מישהו? הדבר הכי רומנטי שעשו בשבילך? השתכרת פעם? אם כן, ספרי פרטים ואיך היה. התמזמזת פעם עם מישהו שאת לא מכירה? הנשיקה הכי טובה שלך - עם מי ומתי? היית חותמת עוד קבע מעבר למה שחתמת כבר? אם יהיו לך ילדים, איך תקראי להם? איך קוראים לחברה הכי טובה שלך? מה הדבר האחרון שקנית? ולסיכום: כמה את אוהבת אותי?
 

josie1986

New member
בובה שלי!!!

מה שלומך עכשיו? האמת? חרא. במילה אחת (ואופטימית, לא פסימית!) סכמי את הסופ"ש שהיה - עבר. הדבר הכי ביזארי שעשית בשביל מישהו? הממ, כלום לדעתי. את מכירה אותי פולניה. הדבר הכי רומנטי שעשו בשבילך? ארוחת ערב לאור הירח. השתכרת פעם? כמובן. אם כן, ספרי פרטים ואיך היה - היה כ"כ גרוע. הקאתי את נשמתי ועשיתי שטויות שאני מעדיפה לשכוח. אבל היה פרוע...
התמזמזת פעם עם מישהו שאת לא מכירה? אני חושבת שכן (אבל לא כשהייתי שיכורה) הנשיקה הכי טובה שלך - עם מי ומתי? עם החבר. הנשיקה הראשונה שלנו. היית חותמת עוד קבע מעבר למה שחתמת כבר? ממש לא. אני מתחילה לשנוא את המערכת. כמה זמן לעזאזל צריך לקחת עד שאוכל לקבוע תור לרופא? עד מתי!!! אם יהיו לך ילדים, איך תקראי להם? עומר, דניאלה ומתן/גיא. איך קוראים לחברה הכי טובה שלך? אין לי אחת... כולן טובות מאוד (נטע, שיר, ענבל, הגר ולילך). מה הדבר האחרון שקנית? גופיה לבנה שקופה עם תחרה ופרחים קטנטנים מ "NO NAME". ולסיכום: כמה את אוהבת אותי? המוני המונים!
 
:)

מה שלומך? איך בצבא? מה היו ההרחבות שלך? את עדיין בקשר עם האקס? משקה אהוב? למה אףפעם לא תגידי לא? ספר אהוב? P:
 

josie1986

New member
:)

מה שלומך? ת'אמת? לא משהו בכלל. איך בצבא? יש ימים טובים יותר וימים טובים פחות. בשורה התחתונה - סבבה. מה היו ההרחבות שלך? ביולוגיה וביוטכנולוגיה. את עדיין בקשר עם האקס? לא ממש. עדיף ככה. משקה אהוב? קולה והפוך. למה אף פעם לא תגידי לא? קפה הוך עם הרבה קצף ושוקולד בצד. ספר אהוב? "המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה".
 
../images/Emo204.gif ../images/Emo9.gif

שם: גיל: מתי התעוררת היום? מרגישה את פסח מתקרב? את אוהבת את החג הזה? מה המאכל שאת הכי אוהבת לאכול בחג הזה? מה עשית עד כה בחופש? היה כיף? מה התיכנונים שלך לערב החג? ולשאר החופש? את קוראת בדרך כלל את ההגדה? את כולה? שומרת על כשרות? עשיתם כבר נקיון פסח? ועכשיו בנינו, החדר שלך באמת נקי? יצא לך פעם לשאול את הכושיות? מה עשית בפסח שעבר? מתכוונת ללמוד בחופש? אם את רוצה לשתף אותנו בדבר אחר/לא קשור את מוזמנת:
 

josie1986

New member
דנה.. :)

שם: עדי, דהה. גיל: 19 וחצי ויום. מתי התעוררת היום? 6 וחצי... בעצם לא!!! רבע ל-7. מרגישה את פסח מתקרב? לא ממש... החגים פחות או יותר מאבדים משמעות כשאתה מחוץ למערכת החינוך. את אוהבת את החג הזה? חוץ מהמצות, אני שונאת מצות. מה המאכל שאת הכי אוהבת לאכול בחג הזה? אין ממש הרבה אופציות. אז לחם. מה עשית עד כה בחופש? אני לא ממש בחופש.. צבא וזה. היה כיף? בנזונה. מה התיכנונים שלך לערב החג? אנחנו הולכים לליל הסדר אצל חברים של ההורים. פעם ראשונה שהסדר לא יהיה בחיק המשפחה (כולם נסעו לחו"ל...). ולשאר החופש? בעיקרון אני לא ממש בחופש, אני פחות או יותר רוב הזמן בצבא, אז אין ממש תכנונים. מה שיבוא טוב. את קוראת בדרך כלל את ההגדה? חחח, ממש לא. אצלנו בבית קוראים ברפרוף עד האוכל וישר לאכול. את כולה? שומרת על כשרות? לא ממש, ממש לא. עשיתם כבר נקיון פסח? טרם. מחר עושים בלשכה, אבל אני נוסעת לטייל בדרום הר חברון. ועכשיו בנינו, החדר שלך באמת נקי? האמת שדי כן.. אני משתדלת לנקות פעם בשבוע. יצא לך פעם לשאול את הקושיות? כן. כשהייתי קטנטנה ואח שלי היה קטן מדיי מכדי לקרוא. מה עשית בפסח שעבר? הייתי בהכנה לקורס קצינים. פאק, אני לא מאמינה שעברה שנה. מתכוונת ללמוד בחופש? לא. אם את רוצה לשתף אותנו בדבר אחר/לא קשור את מוזמנת: אני כבר 3 ימים מנסה לקבוע תור לרופא ולא מצליחה. תחי המערכת הצבאית.
 
למעלה