שקע 12V באוטובסשאלות (לא הכוונה)
האם באוטובוסים עירוניים של דן נהג יכול לתקוע אביזרים חשמליים לשקע 12V של המצית (או משהו דומה לזה שיש ברכב פרטי)? שאלה הזויה- אבל זה ממש חשוב לי.. תודה
שקע 12V באוטובסשאלות (לא הכוונה)
אוטובוסים עובדים על 24V ולמיטב ידיעתי אין שקעשקע 12V באוטובס
האם באוטובוסים עירוניים של דן נהג יכול לתקוע אביזרים חשמליים לשקע 12V של המצית (או משהו דומה לזה שיש ברכב פרטי)? שאלה הזויה- אבל זה ממש חשוב לי.. תודה
האוטובוסים אמנם עובדים על 24Vאוטובוסים עובדים על 24V ולמיטב ידיעתי אין שקע
בעירוניות.
אוקיי, יש גם בינעירוניות עם שקעים "רגילים" שלהאוטובוסים אמנם עובדים על 24V
אבל שקעי המצת בעובדים על 12V (נבדק במספר אוטובוסים של מרכבים ממודל 2001 ומעלה עממי, מארס ואפולו)
הוספת תחנת אוטובוס חדשה - כיצד?שאלות (לא הכוונה)
שלום מאורהוספת תחנת אוטובוס חדשה - כיצד?
אני מניח שצריך לפנות לגורמים הממונים, אבל מהי הדרך הנכונה? משלוח אימייל? דואר רגיל? אולי רשום? את מי לכתב? חשבתי על חברת האוטובוסים הרלוונטית (לאיזה גורם?), המועצה המקומית (ראש המועצה? האחראי על התחבורה?) ומשרד התחבורה (שוב, לאיזה גורם?) האם כדאי לצרף מפה עם הצעות למיקום התחנה או שהם לא אוהבים שמתערבים להם בנושאים מקצועיים? עד כמה גמישים בבקשות כאלה? התחנה ממוקמת על מסלול של קו קיים ועוזבת באיזור מסחרי לא מיושב שגם בטווח של 5 דקות אין בו בתי מגורים או בתי עסק שהתחנה תהיה רלוונטית להם, אבל המיקום הוא כזה שקרוב לשכונה חדשה יחסית שמנותקת מתחבורה ציבורית, ומיקום התחנה הזו יכול לחסוך כ-15 דקות הליכה מיותרת (גם בהלוך וגם בחזור). ובנוסף, יש לי הצעה לשינוי חלק ממסלול הקו בתוך הישוב (שנובעת מסלילת כביש חדש שלא היה קיים עד עכשיו), האם כדאי להעלות אותה או שזה עלול לקבור גם את הבקשה להוספת תחנה חדשה? למישהו יש נסיון בבקשות כאלה? אשמח לשמוע עצות כדי שמכתב הבקשה לא סתם יתמסמס. תודה מראש.
איסוף תמיכת תושבי המקום היא דרך נוספתהוספת תחנת אוטובוס חדשה - כיצד?
אני מניח שצריך לפנות לגורמים הממונים, אבל מהי הדרך הנכונה? משלוח אימייל? דואר רגיל? אולי רשום? את מי לכתב? חשבתי על חברת האוטובוסים הרלוונטית (לאיזה גורם?), המועצה המקומית (ראש המועצה? האחראי על התחבורה?) ומשרד התחבורה (שוב, לאיזה גורם?) האם כדאי לצרף מפה עם הצעות למיקום התחנה או שהם לא אוהבים שמתערבים להם בנושאים מקצועיים? עד כמה גמישים בבקשות כאלה? התחנה ממוקמת על מסלול של קו קיים ועוזבת באיזור מסחרי לא מיושב שגם בטווח של 5 דקות אין בו בתי מגורים או בתי עסק שהתחנה תהיה רלוונטית להם, אבל המיקום הוא כזה שקרוב לשכונה חדשה יחסית שמנותקת מתחבורה ציבורית, ומיקום התחנה הזו יכול לחסוך כ-15 דקות הליכה מיותרת (גם בהלוך וגם בחזור). ובנוסף, יש לי הצעה לשינוי חלק ממסלול הקו בתוך הישוב (שנובעת מסלילת כביש חדש שלא היה קיים עד עכשיו), האם כדאי להעלות אותה או שזה עלול לקבור גם את הבקשה להוספת תחנה חדשה? למישהו יש נסיון בבקשות כאלה? אשמח לשמוע עצות כדי שמכתב הבקשה לא סתם יתמסמס. תודה מראש.
אני חושב שבמקרה הזה מדיה חברתית תהיה פחותאיסוף תמיכת תושבי המקום היא דרך נוספת
ליצור את הלחץ המתאים. פתיחת קבוצה במדיה החברתית וכו'. זה לא כ"כ דומה, אבל כשביטלו את הקו לילה לאשדוד ביוני 2010, הובלתי מחאה על ביטול הקו שבסופה הקו הוחזר לפעילות.
יש צדק בדבריך כמו תמידאני חושב שבמקרה הזה מדיה חברתית תהיה פחות
אפקטיבית. במחאה המאד מוצלחת שלך מחד גיסא קהל היעד היה מכל רחבי אשדוד, ומאידך גיסא זה היה קהל צעיר בעל נגישות לפייסבוק. הגורם הראשון הקשה על איסוף חתימות ידני, והגורם השני הקל על העברת הדיון למדיה החברתית. אגב, במחאת קו 333 מה שהכריע לדעתי את הכף הוא לא עצם קיום קבוצה חברתית גדולה (מקבלי ההחלטות לא באמת נכנסים לפייסבוק כדי לראות את זה), אלא הקריאות החוזרות ונשנות שלך לשלוח מכתבים לעירייה ולמשרד התחבורה. בעצם במקום שאדם אחד יפעל למען החזרת הקו, עשרות אנשים פעלו להחזרתו. תפקיד הקבוצה היה לאחד אותם ולתת מוטיבציה. במקרה הזה צריך לפנות לאנשים פנים מול פנים, ואני מציע לפנות לשכנים ולקהל הנוסעים הממתינים בתחנות הסמוכות. איסוף חתימות כשלעצמו עשוי לעזור בשכנוע, אבל הוא לא מחליף לחץ ציבורי מסיבי ולא מתפשר.
יש לפנות רק למשרד התחבורההוספת תחנת אוטובוס חדשה - כיצד?
אני מניח שצריך לפנות לגורמים הממונים, אבל מהי הדרך הנכונה? משלוח אימייל? דואר רגיל? אולי רשום? את מי לכתב? חשבתי על חברת האוטובוסים הרלוונטית (לאיזה גורם?), המועצה המקומית (ראש המועצה? האחראי על התחבורה?) ומשרד התחבורה (שוב, לאיזה גורם?) האם כדאי לצרף מפה עם הצעות למיקום התחנה או שהם לא אוהבים שמתערבים להם בנושאים מקצועיים? עד כמה גמישים בבקשות כאלה? התחנה ממוקמת על מסלול של קו קיים ועוזבת באיזור מסחרי לא מיושב שגם בטווח של 5 דקות אין בו בתי מגורים או בתי עסק שהתחנה תהיה רלוונטית להם, אבל המיקום הוא כזה שקרוב לשכונה חדשה יחסית שמנותקת מתחבורה ציבורית, ומיקום התחנה הזו יכול לחסוך כ-15 דקות הליכה מיותרת (גם בהלוך וגם בחזור). ובנוסף, יש לי הצעה לשינוי חלק ממסלול הקו בתוך הישוב (שנובעת מסלילת כביש חדש שלא היה קיים עד עכשיו), האם כדאי להעלות אותה או שזה עלול לקבור גם את הבקשה להוספת תחנה חדשה? למישהו יש נסיון בבקשות כאלה? אשמח לשמוע עצות כדי שמכתב הבקשה לא סתם יתמסמס. תודה מראש.
חברת האוטובוס יכולה להמליץ למשרד התחבורהיש לפנות רק למשרד התחבורה
חברות האוטובוסים לא קובעות כלום.
מנסיון, בספק, כל שינוי זה תהליך ארוךחברת האוטובוס יכולה להמליץ למשרד התחבורה
ובהתחשב בכוח האדם המוגבל של משרד התחבורה, הוא שמח להישען על המלצות חיצוניות.
יש חדש בנוגע ל-50% הנחה לסטודנטים?שאלות (לא הכוונה)
כן, למי שירכוש חופשי סטודניאלייש חדש בנוגע ל-50% הנחה לסטודנטים?
האם תהיה הנחה כזאת בנסיעה בין ת"א לירושלים? מישהו יודע בכלל?
שאלה : במה הכונהשאלות (לא הכוונה)
הקפאת הנפקת כרטיסים סטודנטיאלייםשאלות (לא הכוונה)
כרטיס רב קו מחויב פעמיים בתוך שעה וחצי?שאלות (לא הכוונה)
אם לא עברו לשעון חורף....כרטיס רב קו מחויב פעמיים בתוך שעה וחצי?
האם ייתכן שכרטיס רב קו יחוייב שוב, למרות שטרם עברה שעה וחצי מהחיוב הראשון? זה קרה לנו פעמיים לפחות בשבוע האחרון, ברב קו אנונימי וברב קו רגיל, בנסיעות בקווי תל אביב.
בדיוק הפוך- האוטובוס הראשון עבר לשעון חורףאם לא עברו לשעון חורף....
ואתה עלית על אוטובוס של שעון קיץ ולאחר מכן על אחד כזה של שעון חורף - זה קצת יסתור האחד את השני. שים לב לקבלות שיוצאות לך והאם הזמן שמופיע עליהן תואם את המציאות.
זה קרה לי רק כשהרמתי את הכרטיס מהר מדיכרטיס רב קו מחויב פעמיים בתוך שעה וחצי?
האם ייתכן שכרטיס רב קו יחוייב שוב, למרות שטרם עברה שעה וחצי מהחיוב הראשון? זה קרה לנו פעמיים לפחות בשבוע האחרון, ברב קו אנונימי וברב קו רגיל, בנסיעות בקווי תל אביב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.