שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

טשאפק

New member
תל או-פן
מכיוון שאינני גרה במרכז, מישהו ראה? חווה? התנסה? השירות כבר החל לתפקד? ראיתי לפני מספר חודשים את תחנות ההשכרה, מעוצבות ומזמינות את המשתמש. |לינק|http://www.tel-o-fun.co.il/|סלינק|
השירות מתפקד, בשלב זה למנויים בלבד
הם מבטיחים שבקרוב תהיה השכרה לתקופה של יום או שבוע. אני מראשוני המנויים. באופן כללי אני חושב שיש תמורה לכסף, אבל יש מקום לשיפור. הצדדים החיוביים הם הפריסה הצפופה יחסית במרכז העיר, נוחות ההשאלה וההחזרה, איכות האופניים (כאשר הן תקינות), אדיבות מוקד השירות והיחס הכללי של החברה ללקוחות (למשל - המנויים הראשונים קיבלו חודש נוסף חינם, ולאחר מכן קיבלנו עוד חודש). עצם הקונספט של אופניים ציבוריות הזמינות לשימוש בכל רגע, בלי חשש מגנבים, הוא שימושי וטוב. החסרונות, ממה שהתנסיתי, הם בעיות טכניות לא מעטות (שמצויות בטיפול), ויותר מדי מקרים שבהם אין אופניים בתחנה. בשלב זה יש בעייה שהפריסה מוגבלת למרכז העיר, אבל במהלך הקיץ ייפתחו תחנות בשכונות הצפון, המזרח והדרום.
 

lwc4life

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
איך ישתנו קוד1 א', קוד1 וקוד2 של חברת קווים?
היום הם תלויים באיפה עליתם ואיזה חופשי חודשי יש לכם, ולכן בכל קו יש קובץ PDF עם מטריצת מחירים בהתאם לשני הדברים האלו. זה גורם לכך שהרבה נהגים בוחרים תעריף באופן אקראי אלא אם רבים איתם. איך זה ישתנה מה-1/7? האם יהיו בכל גוש דן רק 3 איזורי תעריף? כלומר חופשי חודשי באיזור 1 יהיה בגדול כמו חופשי חודשי לבן של היום? כלומר יוריד הוצאות למי שהיה לו לבן ויעלה הוצאות חמי שהיה לו אדום?
 
איך ישתנו קוד1 א', קוד1 וקוד2 של חברת קווים?
היום הם תלויים באיפה עליתם ואיזה חופשי חודשי יש לכם, ולכן בכל קו יש קובץ PDF עם מטריצת מחירים בהתאם לשני הדברים האלו. זה גורם לכך שהרבה נהגים בוחרים תעריף באופן אקראי אלא אם רבים איתם. איך זה ישתנה מה-1/7? האם יהיו בכל גוש דן רק 3 איזורי תעריף? כלומר חופשי חודשי באיזור 1 יהיה בגדול כמו חופשי חודשי לבן של היום? כלומר יוריד הוצאות למי שהיה לו לבן ויעלה הוצאות חמי שהיה לו אדום?
בדיוק כמו בקישור שצירפת.
 

shefshef

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
שאלה לגבי אופי התשלום לאחר הרפורמה:
האם לאחר הרפורמה אמצעי התשלום היחידי אצל כל המפעילים יהיה רב קו? ומה בדבר הכרטיסיות וכרטיסי החופשי-חודשי שעדיין קיימים? כמו כן, האם ניתן יהיה לשלם במזומן?
 
שאלה לגבי אופי התשלום לאחר הרפורמה:
האם לאחר הרפורמה אמצעי התשלום היחידי אצל כל המפעילים יהיה רב קו? ומה בדבר הכרטיסיות וכרטיסי החופשי-חודשי שעדיין קיימים? כמו כן, האם ניתן יהיה לשלם במזומן?
לא,ניתן יהיה לשלם גם במזומן
כרטיסיות יהיה אפשר לקנות רק דרך הטענה על רב-קו.הכרטיסיות הקיימות יהיו תקפות עד הניקוב האחרון שלהן.כרטיס החופשי-חודשי היחיד מניר יהיה כרטיס חופשי חודשי דן-רכבת.את שאר כרטיסי החופשי-חודשי ניתן יהיה לקנות בהטענה לרב-קו.יהיו שני סוגי כרטיסים:אזורי ומרחבי וכרטיסים מקומיים בבני-ברק ובפתח-תקווה.כמו כן יהיה אפשר לקנות כרטיס חופשי יומי מנייר,
 

shefshef

New member
לא,ניתן יהיה לשלם גם במזומן
כרטיסיות יהיה אפשר לקנות רק דרך הטענה על רב-קו.הכרטיסיות הקיימות יהיו תקפות עד הניקוב האחרון שלהן.כרטיס החופשי-חודשי היחיד מניר יהיה כרטיס חופשי חודשי דן-רכבת.את שאר כרטיסי החופשי-חודשי ניתן יהיה לקנות בהטענה לרב-קו.יהיו שני סוגי כרטיסים:אזורי ומרחבי וכרטיסים מקומיים בבני-ברק ובפתח-תקווה.כמו כן יהיה אפשר לקנות כרטיס חופשי יומי מנייר,
שאלת המשך:
אני יודע שכאשר אני מטעין את הרב-קו ב-100 ש"ח הוא נטען למעשה בסכום גובה יותר, ובכך מגולמת הנחה במחיר. אם כך - מה ההבדל בין הטענה רגילה לבין הטענה של כרטיסיה?
 
שאלת המשך:
אני יודע שכאשר אני מטעין את הרב-קו ב-100 ש"ח הוא נטען למעשה בסכום גובה יותר, ובכך מגולמת הנחה במחיר. אם כך - מה ההבדל בין הטענה רגילה לבין הטענה של כרטיסיה?
יש הבדל אחד מהותי
כשעולים תעריפי הנסיעה,בערך הצבור תחויב לפי התעריף החדש ובכרטיסיה לא. החיוב לפי הכרטיסיה הוא לפי קוד המחיר עליו שילמת מלכתחילה,כל ניקוב הוא שווה ערך ל-6 שקלים,לדוגמה והוא ימשיך להיות כזה עד תום הכרטיסיה. בערך צבור ,החיוב הבודד פר נסיעה מורד מיתרת הערך הצבור לפי מחיר הנסיעה ביום שבו היא מתבצעת. לדוגמה:אם המחיר עולה ל-6,40 ש"ח,יורד הסכום הזה מיתרת הערך הצבור. בכרטיסיה המחיר הישן תקף עד הניקוב האחרון בכרטיסיה.
 
יש הבדל אחד מהותי
כשעולים תעריפי הנסיעה,בערך הצבור תחויב לפי התעריף החדש ובכרטיסיה לא. החיוב לפי הכרטיסיה הוא לפי קוד המחיר עליו שילמת מלכתחילה,כל ניקוב הוא שווה ערך ל-6 שקלים,לדוגמה והוא ימשיך להיות כזה עד תום הכרטיסיה. בערך צבור ,החיוב הבודד פר נסיעה מורד מיתרת הערך הצבור לפי מחיר הנסיעה ביום שבו היא מתבצעת. לדוגמה:אם המחיר עולה ל-6,40 ש"ח,יורד הסכום הזה מיתרת הערך הצבור. בכרטיסיה המחיר הישן תקף עד הניקוב האחרון בכרטיסיה.
ובנוסף לכרטיסיה יש מחיר מסוים
ומספר ניקובים מסוים מקסימלי.מחירה נמוך משמעותית מערך צבור סטנדרטי.
 

nitsansh

New member
יש הבדל אחד מהותי
כשעולים תעריפי הנסיעה,בערך הצבור תחויב לפי התעריף החדש ובכרטיסיה לא. החיוב לפי הכרטיסיה הוא לפי קוד המחיר עליו שילמת מלכתחילה,כל ניקוב הוא שווה ערך ל-6 שקלים,לדוגמה והוא ימשיך להיות כזה עד תום הכרטיסיה. בערך צבור ,החיוב הבודד פר נסיעה מורד מיתרת הערך הצבור לפי מחיר הנסיעה ביום שבו היא מתבצעת. לדוגמה:אם המחיר עולה ל-6,40 ש"ח,יורד הסכום הזה מיתרת הערך הצבור. בכרטיסיה המחיר הישן תקף עד הניקוב האחרון בכרטיסיה.
יש עוד הבדל מהותי
כרטיסיה תקפה רק לקוד מחיר מסוים, ערך צבור מתאים לכל סוגי המחירים.
 

shefshef

New member
יש עוד הבדל מהותי
כרטיסיה תקפה רק לקוד מחיר מסוים, ערך צבור מתאים לכל סוגי המחירים.
OK. נניח שאני יודע שאני אבצע את כל נסיעותי
באזור אחד ספיצפי. האם הבנתי אתכם נכון, ובמקרה כזה, תוך הנחה שאין שינויים במחירי הנסיעה הבודדת באופק, אין הבדל בין טעינת הרב-קו בערך צבור או בכרטיסיה, מבחינת ההנחה המגולמת בה? האם במקרה שכזה לא ישתלם לטעון כרטיסייה משום שהיא מוגבלת במספר הנסיעות? ועוד שאלה: האם אפשר לטעון כרטיסייה וערך צבור באותו כרטיס, ולהשתמש בהם בהתאם לנסיעה הספציפית? האם ניתן לטעון כרטיסייה לכל איזור, ולבחור שימוש בכרטיסייה המתאימה במקרה הצורך?
 

nitsansh

New member
OK. נניח שאני יודע שאני אבצע את כל נסיעותי
באזור אחד ספיצפי. האם הבנתי אתכם נכון, ובמקרה כזה, תוך הנחה שאין שינויים במחירי הנסיעה הבודדת באופק, אין הבדל בין טעינת הרב-קו בערך צבור או בכרטיסיה, מבחינת ההנחה המגולמת בה? האם במקרה שכזה לא ישתלם לטעון כרטיסייה משום שהיא מוגבלת במספר הנסיעות? ועוד שאלה: האם אפשר לטעון כרטיסייה וערך צבור באותו כרטיס, ולהשתמש בהם בהתאם לנסיעה הספציפית? האם ניתן לטעון כרטיסייה לכל איזור, ולבחור שימוש בכרטיסייה המתאימה במקרה הצורך?
ניתן לטעון כרטיסיות וגם ערך צבור
הכרטיסיות נבדלות לפי קוד מחיר, לא אזור הנסיעה. לאחר הרפורמה יהיו בגוש דן רק שני קודים.
 
OK. נניח שאני יודע שאני אבצע את כל נסיעותי
באזור אחד ספיצפי. האם הבנתי אתכם נכון, ובמקרה כזה, תוך הנחה שאין שינויים במחירי הנסיעה הבודדת באופק, אין הבדל בין טעינת הרב-קו בערך צבור או בכרטיסיה, מבחינת ההנחה המגולמת בה? האם במקרה שכזה לא ישתלם לטעון כרטיסייה משום שהיא מוגבלת במספר הנסיעות? ועוד שאלה: האם אפשר לטעון כרטיסייה וערך צבור באותו כרטיס, ולהשתמש בהם בהתאם לנסיעה הספציפית? האם ניתן לטעון כרטיסייה לכל איזור, ולבחור שימוש בכרטיסייה המתאימה במקרה הצורך?
בראשון ליולי עולים המחירים
לנסיעה בתוך האיזור מ-6 ש"ח ל-6.40 ש"ח. אם אין שינויים במחירי הנסיעה,אין הבדל מבחינת ההנחה המגולמת בטעינת הרב-קו בין ערך צבור לכרטיסיה.במקרה כזה,עדיף אכן ערך צבור. אפשר לטעון כרטיסיה וערך צבור באותו הכרטיס ולהשתמש בהם בהתאם לנסיעה הספציפית.צריך רק להודיע לנהג מראש לפני שמניחים את הכרטיס על המכשיר. ניתן לטעון שני סוגי כרטיסיות בשני סוגי קוד שונים ולבחור(להודיע לנהג לפני ששמים את הכרטיס על הקורא)שימוש בכרטיסיה המתאימה במקרה הצורך.
 

shefshef

New member
בראשון ליולי עולים המחירים
לנסיעה בתוך האיזור מ-6 ש"ח ל-6.40 ש"ח. אם אין שינויים במחירי הנסיעה,אין הבדל מבחינת ההנחה המגולמת בטעינת הרב-קו בין ערך צבור לכרטיסיה.במקרה כזה,עדיף אכן ערך צבור. אפשר לטעון כרטיסיה וערך צבור באותו הכרטיס ולהשתמש בהם בהתאם לנסיעה הספציפית.צריך רק להודיע לנהג מראש לפני שמניחים את הכרטיס על המכשיר. ניתן לטעון שני סוגי כרטיסיות בשני סוגי קוד שונים ולבחור(להודיע לנהג לפני ששמים את הכרטיס על הקורא)שימוש בכרטיסיה המתאימה במקרה הצורך.
תודה רבה על כל התשובות.
 

arielguelman

New member
מיניבוסים חדשים בחיפה
קוי השכונתית מופעלים עכשיו גם עם מיניבוסים מרצדס - חלקם אפילו עם אינטרנט איפה אפשר לקבל פרטים נוספים עליהם?
אילו פרטים אתה רוצה לדעת?
בעיקרון הם נכנסו לקווים 29 9 33 34 ואם שחכתי אז אני מצטער.. הם נכנסו במקום האוטובוסים העירוניים ממה שראיתי השבוע הם לצערנו נוסעים די ריקים...
 
אילו פרטים אתה רוצה לדעת?
בעיקרון הם נכנסו לקווים 29 9 33 34 ואם שחכתי אז אני מצטער.. הם נכנסו במקום האוטובוסים העירוניים ממה שראיתי השבוע הם לצערנו נוסעים די ריקים...
ראשית כואב פחות לראות מיניבוס ריק
מאשר אוטובוס ריק. אני רואה אותם בעיקר בקו 39 הריק מעונין לדעת דגם ופרטים טכניים: משפר מקומות , הספק, ןחיסכון בדלק לועמת אוטובוס רגיל
 

scooby5

Member
אילו פרטים אתה רוצה לדעת?
בעיקרון הם נכנסו לקווים 29 9 33 34 ואם שחכתי אז אני מצטער.. הם נכנסו במקום האוטובוסים העירוניים ממה שראיתי השבוע הם לצערנו נוסעים די ריקים...
ועוד כמה:
4,6, 39, נדמה לי שגם ל-20.
 
ועוד כמה:
4,6, 39, נדמה לי שגם ל-20.
לא, בקו 20 לא.
אבל בקו 38 כן. מעניין לגלות שלאורך תוואי מסלול קו 38 גירדו והנמיכו את גובה ה"באמפרים", רק בגלל מרווח גחון נמוך ביותר של הספלינטרים. אמנם לא בדקתי, אך אני מניח שגם לאורך תוואי קו 9 עשו אותו דבר.
 

scooby5

Member
לא, בקו 20 לא.
אבל בקו 38 כן. מעניין לגלות שלאורך תוואי מסלול קו 38 גירדו והנמיכו את גובה ה"באמפרים", רק בגלל מרווח גחון נמוך ביותר של הספלינטרים. אמנם לא בדקתי, אך אני מניח שגם לאורך תוואי קו 9 עשו אותו דבר.
גם באוניברסיטה גירדו והנמיכו אותם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה