שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

Beyond Time

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
שאלת כרטיסים
היי, כסטדונט שנוסשמרבה לנסוע באוטובוסים - נקלעתי לעניין הבא: אני לומד באיזור בקריית-שמונה וצריך להגיע לירושלים, להעביר שם את הלילה, לחזור לטבריה ולהעביר שם לילה נוסף ובשבת לחזור לק"ש. כמובן שישר חשבתי על האופציה של כרטיס "הלוך-חזור" אך ע"פי שיחה עם אגד אין אפשרות לחזור לטבריה, להעצר ומשם להמשיך עם אותו כרטיס עמו לקריית-שמונה. אני לא אוהב לרדות בנותני שירות משום שבעברי הייתי בעצמי כזה, אך לנסות להגיע למהות העניין עם נציגת השירות שענתה לי כמוהו לדבר עם קיר... מתמיע אותי מדוע? הרי המרחק מטבריה או המושב זהה בשני האוטובוסים (זה שאני עולה עליו מי-ם או זה שאני אתפוס מטבריה)??? למה אני צריך לשלם מחיר נוסף? אודה לכם אם תוכלו להעביר לי את העניין.... תודה, אמיר
 

אוהד11

New member
שאלת כרטיסים
היי, כסטדונט שנוסשמרבה לנסוע באוטובוסים - נקלעתי לעניין הבא: אני לומד באיזור בקריית-שמונה וצריך להגיע לירושלים, להעביר שם את הלילה, לחזור לטבריה ולהעביר שם לילה נוסף ובשבת לחזור לק"ש. כמובן שישר חשבתי על האופציה של כרטיס "הלוך-חזור" אך ע"פי שיחה עם אגד אין אפשרות לחזור לטבריה, להעצר ומשם להמשיך עם אותו כרטיס עמו לקריית-שמונה. אני לא אוהב לרדות בנותני שירות משום שבעברי הייתי בעצמי כזה, אך לנסות להגיע למהות העניין עם נציגת השירות שענתה לי כמוהו לדבר עם קיר... מתמיע אותי מדוע? הרי המרחק מטבריה או המושב זהה בשני האוטובוסים (זה שאני עולה עליו מי-ם או זה שאני אתפוס מטבריה)??? למה אני צריך לשלם מחיר נוסף? אודה לכם אם תוכלו להעביר לי את העניין.... תודה, אמיר
כל ההחלטות/קביעות בנושא תעריפי הנסיעה ע"פ
החלטתו של משרד התחבורה, ולחברות האוטובוסים אין יד ורגל בקביעת התעריפים
 

Beyond Time

New member
כל ההחלטות/קביעות בנושא תעריפי הנסיעה ע"פ
החלטתו של משרד התחבורה, ולחברות האוטובוסים אין יד ורגל בקביעת התעריפים
תוכל להסביר לי מה למשרד התחבורה ולעניין?
קיבלתי תשובה דומה מאגד... אני רוצה להבין את ההגיון (אם ישנו) שעומד מאחור זה - קו 963 עובר כחלק ממסלול הנסיעה שלו דרך טבריה. למה אדם שקונה לצורך העניין כרטיס מי-ם לק"ש לא יוכל להעצר בתחנה בה עובר האוטובוס ולהשלים את הנסיעה יום למחרת? למה צריך לשלם על 2 נסיעות שונות? לצורך ההברה - האם כשאני משלם על כרטיס הלוך-חזור אני משלם על הנסיעה או על המושב?
 

אוהד11

New member
תוכל להסביר לי מה למשרד התחבורה ולעניין?
קיבלתי תשובה דומה מאגד... אני רוצה להבין את ההגיון (אם ישנו) שעומד מאחור זה - קו 963 עובר כחלק ממסלול הנסיעה שלו דרך טבריה. למה אדם שקונה לצורך העניין כרטיס מי-ם לק"ש לא יוכל להעצר בתחנה בה עובר האוטובוס ולהשלים את הנסיעה יום למחרת? למה צריך לשלם על 2 נסיעות שונות? לצורך ההברה - האם כשאני משלם על כרטיס הלוך-חזור אני משלם על הנסיעה או על המושב?
כל ההגיון שמור במשרד התחבורה, אנחנו ההדיוטות,
בני התמותה הפשוטים, איננו יודעים מה ההגיון שעומד מאחורי הקביעות וההחלטות של מספר מצומצם של פקידי משרד התחבורה. אולי דובר משרד התחבורה יוכל להאיר את עיניך
 

Beyond Time

New member
כל ההגיון שמור במשרד התחבורה, אנחנו ההדיוטות,
בני התמותה הפשוטים, איננו יודעים מה ההגיון שעומד מאחורי הקביעות וההחלטות של מספר מצומצם של פקידי משרד התחבורה. אולי דובר משרד התחבורה יוכל להאיר את עיניך
פשוט אבסורד!
התלונות כמובן לאגד (שבעצמם לא ידעו להסביר את הרציונל - כנראה כשזה נוח אז הקשר למשרד התחבורה קלוקל משהו) ולמשרד התחבורה שמתנהלים כ"כ עקום... רב תודות - למרות שזה לא היה אינפורמטיבי (שלא באשמתך כמובן)!
 

olli3

New member
מנהל
תוכל להסביר לי מה למשרד התחבורה ולעניין?
קיבלתי תשובה דומה מאגד... אני רוצה להבין את ההגיון (אם ישנו) שעומד מאחור זה - קו 963 עובר כחלק ממסלול הנסיעה שלו דרך טבריה. למה אדם שקונה לצורך העניין כרטיס מי-ם לק"ש לא יוכל להעצר בתחנה בה עובר האוטובוס ולהשלים את הנסיעה יום למחרת? למה צריך לשלם על 2 נסיעות שונות? לצורך ההברה - האם כשאני משלם על כרטיס הלוך-חזור אני משלם על הנסיעה או על המושב?
למה לא?
נראה לך זה הגיוני שכל מי שיחפוץ לנסוע בין קרית שמונה לת"א בקו 841 יוכל לרדת בכל נקודה ולהמשיך למחרת עם אותו כרטיס? ככה בכיף אתה עושה לך טיול בכמה יישובים בדרך. זה נקרה לך הגיוני שאם יום אחד אני יוצא מבאר שבע, צריך להגיע לקרית גת, למחרת צריך להגיע ליבנה ולאחר עוד יום להגיע לת"א - נראה לך הגיוני שאעשה זאת בכרטיס אחד (באר שבע - ת"א)? למה מה קרה? ואם אני הולך לנסוע מבאר שבע לירושלים ליום אחד ולאחר מכן אני אסא מירושלים לקרית גת למשך שבוע שלם, האם נראה לך הגיוני שלאחר שבוע שלם אוכל להמשיך בנסיעה לבאר שבע? נראה לך שאם אני נוסע בת"א מדיזנגוף סנטר לרחוב אלנבי (בקו 32)ולאחר 6 שעות אני צריך קו 32 למרכזית ת"א, אני אוכל לעשות זאת באמצעות כרטיס נסיעה רגיל? ממש לא! יש לשם כך כרטיס חופשי יומי. בחיפה ובירושלים מונהג כרטיס שעתי (בו אתה יכול להחליף כמה אוטובוסים שרק תחפוץ בשעה ו20, אבל זהו). אין שום הגיון במה שאתה אומר. היעד שלך הוא טבריה - קנה כרטיס לטבריה. היעד שלך קרית שמונה - קנה כרטיס לקרית שמונה.
 

Beyond Time

New member
למה לא?
נראה לך זה הגיוני שכל מי שיחפוץ לנסוע בין קרית שמונה לת"א בקו 841 יוכל לרדת בכל נקודה ולהמשיך למחרת עם אותו כרטיס? ככה בכיף אתה עושה לך טיול בכמה יישובים בדרך. זה נקרה לך הגיוני שאם יום אחד אני יוצא מבאר שבע, צריך להגיע לקרית גת, למחרת צריך להגיע ליבנה ולאחר עוד יום להגיע לת"א - נראה לך הגיוני שאעשה זאת בכרטיס אחד (באר שבע - ת"א)? למה מה קרה? ואם אני הולך לנסוע מבאר שבע לירושלים ליום אחד ולאחר מכן אני אסא מירושלים לקרית גת למשך שבוע שלם, האם נראה לך הגיוני שלאחר שבוע שלם אוכל להמשיך בנסיעה לבאר שבע? נראה לך שאם אני נוסע בת"א מדיזנגוף סנטר לרחוב אלנבי (בקו 32)ולאחר 6 שעות אני צריך קו 32 למרכזית ת"א, אני אוכל לעשות זאת באמצעות כרטיס נסיעה רגיל? ממש לא! יש לשם כך כרטיס חופשי יומי. בחיפה ובירושלים מונהג כרטיס שעתי (בו אתה יכול להחליף כמה אוטובוסים שרק תחפוץ בשעה ו20, אבל זהו). אין שום הגיון במה שאתה אומר. היעד שלך הוא טבריה - קנה כרטיס לטבריה. היעד שלך קרית שמונה - קנה כרטיס לקרית שמונה.
נראה לי יותר מהגיוני
שאם קניתי כרטיס הלוך-חזור התקף לזמנים מסויימים (באגד מדובר על חודש כמדומני?) ובכיוון מסויים, ובדרך חזרה ירדתי באחת התחנות באמצע אני לא אצטרך לשלם את המחיר המלא על הדרך שנותרה עד לתחנת המוצא כלומר התחנה בה נקנה כרטיס נסיעה הלוך-חזור. לרגע לא אמרתי לטייל בכל הארץ בדומה לדבריך.
 

olli3

New member
מנהל
נראה לי יותר מהגיוני
שאם קניתי כרטיס הלוך-חזור התקף לזמנים מסויימים (באגד מדובר על חודש כמדומני?) ובכיוון מסויים, ובדרך חזרה ירדתי באחת התחנות באמצע אני לא אצטרך לשלם את המחיר המלא על הדרך שנותרה עד לתחנת המוצא כלומר התחנה בה נקנה כרטיס נסיעה הלוך-חזור. לרגע לא אמרתי לטייל בכל הארץ בדומה לדבריך.
זה נקרא לטייל.
הכרטיס תקף מנקודת יעד לנקודת מוצא וללא תחנות ביניים. עצירה בטבריה ללילה זה נסיעה בפני עצמה. וכפי שאמרתי שאם אתה נוסע אפילו בקרית שמונה בקו פנימי ממקום כלשהו למקום אחר לאחר מכן אתה מעוניין להמשיך באותו מספר קו למקום שלישי, אז מדוע שלא תקנה כרטיס נוסף? מאיפה יש לך הזכות לנסוע כך באותו כרטיס? זה אותו משקל בדיוק. למה שאני אסע מבאר שבע לנתיבות בקו 363 (כאשר אני קונה כרטיס לאשקלון), ארד אעשה את סידוריי ובערב אמשיך עם אותו כרטיס נסיעה לאשקלון? ובכלל מאיפה נהג אמור לדעת כמה פעמים נסעת עם אותו כרטיס? הרי בנסיעת השוב שלך הכרטיס מנוקב כבר פעמיים (ניצול מלא), עכשיו תוכל במשך חודש לדבריך להשתמש בו כאוות נפשך ולנסוע ירושלים קרית שמונה וכל מה שבדרך כמה שרק תרצה. איך הנהג אמור להבדיל? כמה מחשבה הוא צריך להשקיע בדברים האלה? תפקידו העיקרי הוא חד משמעית לנהוג! אתה מצפה שינפיקו לך במיוחד כרטיס המאפשר נסיעה עם תחנת ביניים ללילה בטבריה? אתה מצפה שכך יעשו עם כל נוסע? או שאולי זה תפקיד הנהג לרשום מאחורי כל כרטיס: "הנוסע עצר בתחנת ביניים, היא תחנת: (טבריה במקרה הזה), ימשיך בנסיעתו למחרת היום לקרית שמונה. מה ההיגיון כאן? אתה אולי לא רוצה לעשות עם זה טיול שנתי, אבל למה שבן אדם מן המניין לא ירצה לבקר את כל קרוביו ביישובי הסביבה באמצעות כרטיס אחד? או בכלל כל אדם החפץ לעשות נסיעות כאלו, הרי הכרטיס תקף עד אין סוף או עד חודש כפי שאתה אומר. איפה בדיוק תהיה כאן בקרה? ולמה לא מונהג כרטיס שכזה בתוך העיר? שבו עלית על קו X ירדת באמצע המסלול ולמחרת אתה ממשיך איתו לסוף המסלול. הרי זה הגיוני, יצאתי מעבודתי, הלכתי לישון אצל חברה שלי ולמחרת נסעתי אל ביתי - כרטיס אחד, למה לא. אחרי כל זה, באמת נשמע לך הגיוני שתוכל לעשות עצירת ביניים ולהמשיך באותו כרטיס? אם כך אז אני אקנה בין ת"א לחיפה, ארד לי בנתניה, אמשיך לי לאור עקיבא... ארד בעתלית ובסוף היום אגיע לחיפה, תענוג לא? הרי אני נוסע בין ת"א לחיפה, מה זה משנה כמה פעמים אני יורד ומתי אני עולה לאוטובוס? זה מגוכחך.
 

amirv

New member
זה נקרא לטייל.
הכרטיס תקף מנקודת יעד לנקודת מוצא וללא תחנות ביניים. עצירה בטבריה ללילה זה נסיעה בפני עצמה. וכפי שאמרתי שאם אתה נוסע אפילו בקרית שמונה בקו פנימי ממקום כלשהו למקום אחר לאחר מכן אתה מעוניין להמשיך באותו מספר קו למקום שלישי, אז מדוע שלא תקנה כרטיס נוסף? מאיפה יש לך הזכות לנסוע כך באותו כרטיס? זה אותו משקל בדיוק. למה שאני אסע מבאר שבע לנתיבות בקו 363 (כאשר אני קונה כרטיס לאשקלון), ארד אעשה את סידוריי ובערב אמשיך עם אותו כרטיס נסיעה לאשקלון? ובכלל מאיפה נהג אמור לדעת כמה פעמים נסעת עם אותו כרטיס? הרי בנסיעת השוב שלך הכרטיס מנוקב כבר פעמיים (ניצול מלא), עכשיו תוכל במשך חודש לדבריך להשתמש בו כאוות נפשך ולנסוע ירושלים קרית שמונה וכל מה שבדרך כמה שרק תרצה. איך הנהג אמור להבדיל? כמה מחשבה הוא צריך להשקיע בדברים האלה? תפקידו העיקרי הוא חד משמעית לנהוג! אתה מצפה שינפיקו לך במיוחד כרטיס המאפשר נסיעה עם תחנת ביניים ללילה בטבריה? אתה מצפה שכך יעשו עם כל נוסע? או שאולי זה תפקיד הנהג לרשום מאחורי כל כרטיס: "הנוסע עצר בתחנת ביניים, היא תחנת: (טבריה במקרה הזה), ימשיך בנסיעתו למחרת היום לקרית שמונה. מה ההיגיון כאן? אתה אולי לא רוצה לעשות עם זה טיול שנתי, אבל למה שבן אדם מן המניין לא ירצה לבקר את כל קרוביו ביישובי הסביבה באמצעות כרטיס אחד? או בכלל כל אדם החפץ לעשות נסיעות כאלו, הרי הכרטיס תקף עד אין סוף או עד חודש כפי שאתה אומר. איפה בדיוק תהיה כאן בקרה? ולמה לא מונהג כרטיס שכזה בתוך העיר? שבו עלית על קו X ירדת באמצע המסלול ולמחרת אתה ממשיך איתו לסוף המסלול. הרי זה הגיוני, יצאתי מעבודתי, הלכתי לישון אצל חברה שלי ולמחרת נסעתי אל ביתי - כרטיס אחד, למה לא. אחרי כל זה, באמת נשמע לך הגיוני שתוכל לעשות עצירת ביניים ולהמשיך באותו כרטיס? אם כך אז אני אקנה בין ת"א לחיפה, ארד לי בנתניה, אמשיך לי לאור עקיבא... ארד בעתלית ובסוף היום אגיע לחיפה, תענוג לא? הרי אני נוסע בין ת"א לחיפה, מה זה משנה כמה פעמים אני יורד ומתי אני עולה לאוטובוס? זה מגוכחך.
על ההבדל בין הרצוי למצוי
באופן היסטורי עד לפני מספר מועט של שנים, לא היה קיים כזה דבר כרטיס מעבר בשום מקום בארץ, אפילו בנסיעת המשך "הגיונית" נאלצת לשלם פעמיים. ולא כאן המקום להיכנס ל"למה זה ככה ומי אשם" כי זה שרשור נפרד של חובבי היסטוריית התח"צ. בשנים האחרונות התמונה מתחילה לאט להשתנות, הסנוניות הראשונות היו החופשי חודשי והחופשי יומי שהן כבר ותיקות בנוף הישראלי ומאפשרות מעבר בלי תוספת תשלום, והחברות החדשות במשפחה הן כרטיסי המעבר שמונהגות כרגע עדיין רק בירושלים ובחיפה ובקרוב אני מקווה גם בגוש דן. ההגיון אומר שנוסע משלם רק פעם אחת ממוצא ליעד, ולא משנה כמה אוטובוסים הוא עובר באמצע, כמה מפעילים וודרך איפה הוא בחר לנסוע (כל עוד נשמר הגיון ליניארי במסלול שהוא בנה). אבל, ההגיון גם אומר שתהיה מגבלת זמן לביצוע המעבר במערכות העירונית זה ינוע בין שעה לשעתיים ואם יעשו את זה במערכות הבינעירוניות אז זה יכול לנוע על פני יום שלם, אבל בטח לא יכלול לינה. כך שבמקרה הספציפי הזה לחלוטין יש צורך לשלם פעמיים. אגב, אני לא מכיר דוגמאות מהעולם לכרטיסי מעבר בינעירוניים, רק עירוניים ומטרופוליניים, מישהו מכיר?
 

nitsansh

New member
על ההבדל בין הרצוי למצוי
באופן היסטורי עד לפני מספר מועט של שנים, לא היה קיים כזה דבר כרטיס מעבר בשום מקום בארץ, אפילו בנסיעת המשך "הגיונית" נאלצת לשלם פעמיים. ולא כאן המקום להיכנס ל"למה זה ככה ומי אשם" כי זה שרשור נפרד של חובבי היסטוריית התח"צ. בשנים האחרונות התמונה מתחילה לאט להשתנות, הסנוניות הראשונות היו החופשי חודשי והחופשי יומי שהן כבר ותיקות בנוף הישראלי ומאפשרות מעבר בלי תוספת תשלום, והחברות החדשות במשפחה הן כרטיסי המעבר שמונהגות כרגע עדיין רק בירושלים ובחיפה ובקרוב אני מקווה גם בגוש דן. ההגיון אומר שנוסע משלם רק פעם אחת ממוצא ליעד, ולא משנה כמה אוטובוסים הוא עובר באמצע, כמה מפעילים וודרך איפה הוא בחר לנסוע (כל עוד נשמר הגיון ליניארי במסלול שהוא בנה). אבל, ההגיון גם אומר שתהיה מגבלת זמן לביצוע המעבר במערכות העירונית זה ינוע בין שעה לשעתיים ואם יעשו את זה במערכות הבינעירוניות אז זה יכול לנוע על פני יום שלם, אבל בטח לא יכלול לינה. כך שבמקרה הספציפי הזה לחלוטין יש צורך לשלם פעמיים. אגב, אני לא מכיר דוגמאות מהעולם לכרטיסי מעבר בינעירוניים, רק עירוניים ומטרופוליניים, מישהו מכיר?
בוודאי שיש!
כרטיס רכבת בינלאומי באירופה תקף חודשיים ומאפשר מספר בלתי מוגבל של עצירות בדרך, בתנאי שנוסעים במסלול שמוכתב בכרטיס.
 

raminec

New member
למה לא?
נראה לך זה הגיוני שכל מי שיחפוץ לנסוע בין קרית שמונה לת"א בקו 841 יוכל לרדת בכל נקודה ולהמשיך למחרת עם אותו כרטיס? ככה בכיף אתה עושה לך טיול בכמה יישובים בדרך. זה נקרה לך הגיוני שאם יום אחד אני יוצא מבאר שבע, צריך להגיע לקרית גת, למחרת צריך להגיע ליבנה ולאחר עוד יום להגיע לת"א - נראה לך הגיוני שאעשה זאת בכרטיס אחד (באר שבע - ת"א)? למה מה קרה? ואם אני הולך לנסוע מבאר שבע לירושלים ליום אחד ולאחר מכן אני אסא מירושלים לקרית גת למשך שבוע שלם, האם נראה לך הגיוני שלאחר שבוע שלם אוכל להמשיך בנסיעה לבאר שבע? נראה לך שאם אני נוסע בת"א מדיזנגוף סנטר לרחוב אלנבי (בקו 32)ולאחר 6 שעות אני צריך קו 32 למרכזית ת"א, אני אוכל לעשות זאת באמצעות כרטיס נסיעה רגיל? ממש לא! יש לשם כך כרטיס חופשי יומי. בחיפה ובירושלים מונהג כרטיס שעתי (בו אתה יכול להחליף כמה אוטובוסים שרק תחפוץ בשעה ו20, אבל זהו). אין שום הגיון במה שאתה אומר. היעד שלך הוא טבריה - קנה כרטיס לטבריה. היעד שלך קרית שמונה - קנה כרטיס לקרית שמונה.
ידוע לי שבמקומות מסויימים בעולם
זה בהחלט מקובל!
 

דניאל 130

New member
שאלת כרטיסים
היי, כסטדונט שנוסשמרבה לנסוע באוטובוסים - נקלעתי לעניין הבא: אני לומד באיזור בקריית-שמונה וצריך להגיע לירושלים, להעביר שם את הלילה, לחזור לטבריה ולהעביר שם לילה נוסף ובשבת לחזור לק"ש. כמובן שישר חשבתי על האופציה של כרטיס "הלוך-חזור" אך ע"פי שיחה עם אגד אין אפשרות לחזור לטבריה, להעצר ומשם להמשיך עם אותו כרטיס עמו לקריית-שמונה. אני לא אוהב לרדות בנותני שירות משום שבעברי הייתי בעצמי כזה, אך לנסות להגיע למהות העניין עם נציגת השירות שענתה לי כמוהו לדבר עם קיר... מתמיע אותי מדוע? הרי המרחק מטבריה או המושב זהה בשני האוטובוסים (זה שאני עולה עליו מי-ם או זה שאני אתפוס מטבריה)??? למה אני צריך לשלם מחיר נוסף? אודה לכם אם תוכלו להעביר לי את העניין.... תודה, אמיר
יש כרטיס מעבר
שעלות 67 ש"ח.נוסעים מירושלים לטבריה ואז ניתן לעלות על אוטובוס אחר לקרית שמונה. פרטים באתר אגד(מידע לנוסע,כרטיסים והנחות-כרטיסים מוזלים-כרטיסי מעבר). אולי זה יפתור לך את הבעיה. דרך אגב,נציגי השירות הבאר-שבעים של אגד לא מודעים לעניין הזה ולכן לא מציעים/מיידעים את האזרחים שמתקשרים למוקד.
 

nitsansh

New member
שאלת כרטיסים
היי, כסטדונט שנוסשמרבה לנסוע באוטובוסים - נקלעתי לעניין הבא: אני לומד באיזור בקריית-שמונה וצריך להגיע לירושלים, להעביר שם את הלילה, לחזור לטבריה ולהעביר שם לילה נוסף ובשבת לחזור לק"ש. כמובן שישר חשבתי על האופציה של כרטיס "הלוך-חזור" אך ע"פי שיחה עם אגד אין אפשרות לחזור לטבריה, להעצר ומשם להמשיך עם אותו כרטיס עמו לקריית-שמונה. אני לא אוהב לרדות בנותני שירות משום שבעברי הייתי בעצמי כזה, אך לנסות להגיע למהות העניין עם נציגת השירות שענתה לי כמוהו לדבר עם קיר... מתמיע אותי מדוע? הרי המרחק מטבריה או המושב זהה בשני האוטובוסים (זה שאני עולה עליו מי-ם או זה שאני אתפוס מטבריה)??? למה אני צריך לשלם מחיר נוסף? אודה לכם אם תוכלו להעביר לי את העניין.... תודה, אמיר
אתה יכול לקנות כרטיסים ק"ש-טבריה+טבריה-י-ם
לא בטוח שזה ישתלם לך, אבל יש אפשרות כזו...
 

akarpen

New member
האם זו הצביעה החדשה של דן?
או מה? תודה
סופסוף
סופסוף מישהו תפס אותו הרכב חונה ברדינג מספר פעמים ביום עד היום ראיתי את הצביעה הזו רק על הרכב הזה אבל אם באמת תורחב לכלל האוטובוסים אז יהיה ממש יפה!!
 
האם זו הצביעה החדשה של דן?
או מה? תודה
יוזמה פרטית של "שותף" שהתלבש בצהריים על האוטו
היוזמה לא תורחב לכלל האוטובוסים, וחבל מכיוון שתוספת הפסים הללו מאוד יפה! אגב, ה"שותף" הוא לא אחר מאילן מזרחי שעובד בבוקר עם האוטובוס המטופח ביותר בדן וה-SL היחיד שנותר בשירות (ועוד באדום)...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה