שאלה יחסית דחופה

מצב
הנושא נעול.

angel enamorado

New member
../images/Emo35.gifשאלה יחסית דחופה ../images/Emo35.gif

שאלה יחסית דחופה

שלום הזמנתי כרטיסים מת"א לאילת , דרך הטלפון (וכרטיס אשראי) קיבלתי את מס' ההזמנה, הקו והאוטובוס בטלפון נאמר כי כשאני עולה על האוטובוס למסור לנהג את מספר ההזמנה השאלה היא, אני לא מקבלת כרטיסים פיזית?? לנהג יש רשימה עם מספר ההזמנה? איך העניין הולך?
 

fireman

New member
לנהג צריכה להיות רשימה.

שאלה יחסית דחופה

שלום הזמנתי כרטיסים מת"א לאילת , דרך הטלפון (וכרטיס אשראי) קיבלתי את מס' ההזמנה, הקו והאוטובוס בטלפון נאמר כי כשאני עולה על האוטובוס למסור לנהג את מספר ההזמנה השאלה היא, אני לא מקבלת כרטיסים פיזית?? לנהג יש רשימה עם מספר ההזמנה? איך העניין הולך?
לנהג צריכה להיות רשימה.
ובאוטובוס תקבלי ממנו את הכרטיס.
 

angel enamorado

New member
מדובר בכרטיס הלוך ושוב../images/Emo26.gif

לנהג צריכה להיות רשימה.
ובאוטובוס תקבלי ממנו את הכרטיס.
מדובר בכרטיס הלוך ושוב

הנהג יביא לי את הכרטיסים של החזור גם? בהצגת ת.ז ואשראי, רק ת.ז, או מספיק מספר הזמנה?
רבה
 

fireman

New member
תראי, בעקרון לנהגים

מדובר בכרטיס הלוך ושוב

הנהג יביא לי את הכרטיסים של החזור גם? בהצגת ת.ז ואשראי, רק ת.ז, או מספיק מספר הזמנה?
רבה
תראי, בעקרון לנהגים
יש רשימה עם מספרי ההזמנות....אני מניח שהזמנת גם נסיעה חזרה (או שלא) בכל מקרה כשאת עולה לאוטובוס מה יותר פשוט מלשאול את הנהג מה קורה בחזור
בכל מקרה בעליה את צריכה רק את מספר ההזמנה, יתכן שזה אותו הדבר גם בחזרה, בהצגת מספר הזמנה או שתקבלי את שני הכרטיסים מהנהג כבר בהלוך. נסיעה טובה.
 

846

Active member
ערן צודק, בנוסף יש להזמין מקום

תראי, בעקרון לנהגים
יש רשימה עם מספרי ההזמנות....אני מניח שהזמנת גם נסיעה חזרה (או שלא) בכל מקרה כשאת עולה לאוטובוס מה יותר פשוט מלשאול את הנהג מה קורה בחזור
בכל מקרה בעליה את צריכה רק את מספר ההזמנה, יתכן שזה אותו הדבר גם בחזרה, בהצגת מספר הזמנה או שתקבלי את שני הכרטיסים מהנהג כבר בהלוך. נסיעה טובה.
ערן צודק, בנוסף יש להזמין מקום
ישיבה לחזרה בקופה או בטלפון ולנהג השני יהיה את הכרטיס עם המקום.
 

איבגי1

New member
כנראה שכן.

שאלה יחסית דחופה

שלום הזמנתי כרטיסים מת"א לאילת , דרך הטלפון (וכרטיס אשראי) קיבלתי את מס' ההזמנה, הקו והאוטובוס בטלפון נאמר כי כשאני עולה על האוטובוס למסור לנהג את מספר ההזמנה השאלה היא, אני לא מקבלת כרטיסים פיזית?? לנהג יש רשימה עם מספר ההזמנה? איך העניין הולך?
כנראה שכן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה