angel enamorado
New member
../images/Emo35.gifשאלה יחסית דחופה ../images/Emo35.gif
שאלה יחסית דחופה
שלום הזמנתי כרטיסים מת"א לאילת , דרך הטלפון (וכרטיס אשראי) קיבלתי את מס' ההזמנה, הקו והאוטובוס בטלפון נאמר כי כשאני עולה על האוטובוס למסור לנהג את מספר ההזמנה השאלה היא, אני לא מקבלת כרטיסים פיזית?? לנהג יש רשימה עם מספר ההזמנה? איך העניין הולך?
שלום הזמנתי כרטיסים מת"א לאילת , דרך הטלפון (וכרטיס אשראי) קיבלתי את מס' ההזמנה, הקו והאוטובוס בטלפון נאמר כי כשאני עולה על האוטובוס למסור לנהג את מספר ההזמנה השאלה היא, אני לא מקבלת כרטיסים פיזית?? לנהג יש רשימה עם מספר ההזמנה? איך העניין הולך?