פינת השאלה הקטנה - החצי השני

מצוין , כבר רציתי לפתוח בעצמי את

הפינה ולא ידעתי אם בכלל אני יכולה.... אז השאלה שלי היום באמת קטנה: מה עושים עם כל האבן שמצטברת על הבקבוקים לאחר כל ההרתחות. אני עדיין (ונראה לי לנצח....) בשלב הסטריליזציה ואני מרתיחה את כל הבקבוקים ולמרות שאני מקפידה פעמיים ביום לנקות את הקומקום מאבן, עדיין נוצרת על הבקבוקים שכבת אבן (שממש יורדת אם מעבירים אצבע) חשבתי להרתיח מים מינרליים, כי בהם אולי יש פחות אבן. מה עושים?
 

רחל5

New member
צילום נזופרינקס לילד בן שנה../images/Emo35.gif

("צילום אף") מישהו עבר את זה עם הילד שלו? איך מחזיקים את הילד שלא יזוז? נשגב מבינתי. יש טיפים? חן חן ורב תודות.
 
עברתי את הצילום גם עם תומר (לפני

כשנתיים וחצי) וגם עם גיא (שלשום). תומר אל שיתף פעולה וצרח ואנחנו החזקנו אותו בתנוחה המתאימה. גיא עמד לבד, הרים את הראש לפי ההוראות ואפילו חייך למצלמה
פשוט מחזיקים אותו עם הראש מורם לא?!
 

Navva

New member
רעיון למתנות לילדים בחו"ל ../images/Emo35.gif

יש רעיונות מה לשלוח לילדות בנות 6 ו 7 וילד בן 3. הילדים חיים בפולין. אני רוצה לשלוח להם מתנות יפות. הם נינים של המשפחה הפולנית שהציל את אמי בשואה. סבתא (שנולדה כבר אחרי "המלחמה") בבקור בארץ. היא קנתה מתנה יפה מאוד למתן -מתאים של פו הדב. בעצם אני גם רוצה לקנות להרים של הילדים. לאמהות אני עשוה שרשרת מעשה ידי. הסבתא התלהבה. אבל משהו גם לבית.
 

העין ה 3

New member
מנסה לעזור

קודם כל, הייתי שואלת את הסבתא מה הילדות אוהבות. אם הן אוהבות יצירה הייתי שולחת להן ערכות יצירה יפות (יש מבחר בהמון חנויות). אם לא, אני מניחה שתכשיט כסף (אולי עם המזל שלהן) ימצא חן בעיניהן אפילו שהן קצת קטנות. לילד אפשר אולי בובת פרווה כלשהי (עם עדיפות לבובה בן בהמשך לשרשור על משחקי בנים בנות), או מכונית/טרקטור/משאית גדולים אבל לא כבדים מידי. להורים הייתי מכינה לבית חמסה עם מגן דוד וצלב. יש טכניקה פשוטה ומדהימה להכנת חמסה מגבס בחול והתוצאה נראית כמו מפוסלת באבן. בעיני זה מאוד מתאים. החסרון - תלוי מתי הסבתא נוסעת, כי זה דורש מספר ימי יבוש. אם תרצי הדרכה - אני כאן.
 
../images/Emo26.gif../images/Emo35.gifשאלת אבוקדו וקינואה

אבוקדו מגיל חצי שנה. זה מה שזכור לי מהעבר אבל דברים השתנו. האמנם? קינואה - לא מוגדר כדגן (נטול גלוטן) ולא כקטניה - מאיזה גיל אפשר לתת לתינוק? ועוד משהו - יש פה מישהי שאמרה לי שיש לה מתכוני קינואה מעולים ואני
לא זוכרת מי. אשמח לקבל מתכוני קינואה טעימים.
 

Gali1973

New member
תשובות

קינואה אפשר להוסיף דיי מיד, מאוד קל לעיכול לתינוקות. זה הדבר הראשון שהוספתי לאלה ואח"כ עדשים אדומים. מתכון לקינואה: מטגנים בצל מוסיפים קוביות קטנות של בטטה וממשיכים לאדות מוסיפים את הקינואה מערבבים מוסיפים 3 כוסות מים (אולי קצת יותר) כפית שום כתוש קצת אבקת מרק נטול גלוטן (יש בחנויות טבע) מבשלים עד שהמים נעלמים ועד שהקינואה מוכנה. בטח לא תרצו לדעת איזו אסוציאציה עולה לי למראה הקינואה המוכנה.... בתיאבון.
 
אין בעיה עם אבוקדו

קינואה: אני מטגנת בצל קצוץ ואח"כ מוסיפה את הקינואה ומים רותחים (כמו לאורז). וכמובן טיפה מלח אחרת זה טפל. את יכולה גם להוסיף למרק עוף.
 
חברתנו מכינה מעדנים מקינואה

והיא לדעתי גם כתובת טובה למענה על התאמה לגיל הכוונה ל - "קנגה ורו"
 

סנופית1

New member
../images/Emo77.gifמתנות לגיל שנתיים

היומולדת מתקרבת, וכבר שואלים אותי מה לקנות. יש המלצות? סבא קונה אופניים - איזה כדאי? על מה להתמקד בבחירה? תודה
 

חמניה1

New member
איפה אפשר לקנות את הדיסק של

ישראל והגיטרה, אחותי מחפשת לי אותו ולא מוצאת.
 
למעלה