עוד שאלות

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
איפה ניתן למצוא מפה של מסלולי קווים של אגד
(לא רק 'רשימת מכולת' של תחנות)?
וואו, אתה מבקש הרבה

לאגד יש כמה עשרות קווים, מפה לא תספיק בשבילם, צריך אטלס עב כרס. בעבר אגד הוציאו כמה מפות ערים - מפות של ירושלים, חיפה, גוש דן (במשותף עם דן), כמה שנים אחר כך פורסמו באתר אגד מפות של ראשל"צ, כפר סבא, אילת ועוד. את המפות האלה, וגם זאת של גוש דן, יש לי במחשב אם אתה רוצה.
 

Image of me

New member
וואו, אתה מבקש הרבה

לאגד יש כמה עשרות קווים, מפה לא תספיק בשבילם, צריך אטלס עב כרס. בעבר אגד הוציאו כמה מפות ערים - מפות של ירושלים, חיפה, גוש דן (במשותף עם דן), כמה שנים אחר כך פורסמו באתר אגד מפות של ראשל"צ, כפר סבא, אילת ועוד. את המפות האלה, וגם זאת של גוש דן, יש לי במחשב אם אתה רוצה.
בעצם למה עשרות? מאות.
 

makiko

New member
וואו, אתה מבקש הרבה

לאגד יש כמה עשרות קווים, מפה לא תספיק בשבילם, צריך אטלס עב כרס. בעבר אגד הוציאו כמה מפות ערים - מפות של ירושלים, חיפה, גוש דן (במשותף עם דן), כמה שנים אחר כך פורסמו באתר אגד מפות של ראשל"צ, כפר סבא, אילת ועוד. את המפות האלה, וגם זאת של גוש דן, יש לי במחשב אם אתה רוצה.
תודה - אז אשמח של לוד - קו 249...
אם יש - איך תוכל להעביר אלי?
 

Image of me

New member
תודה - אז אשמח של לוד - קו 249...
אם יש - איך תוכל להעביר אלי?
מפה כזאת אני דווקא לא מכיר.
אבל אלן (שכינויו בפורום alan tanaman) יצר פעם בעצמו מפה של התחבורה הציבורית באיזור רמלה. עכשיו פתחתי אותה ואני רואה שמשום מה דווקא את 249 אין בה. אבל אולי מאז הוא עשה גירסה מעודכנת...
 

amit1270

New member
מפה כזאת אני דווקא לא מכיר.
אבל אלן (שכינויו בפורום alan tanaman) יצר פעם בעצמו מפה של התחבורה הציבורית באיזור רמלה. עכשיו פתחתי אותה ואני רואה שמשום מה דווקא את 249 אין בה. אבל אולי מאז הוא עשה גירסה מעודכנת...
כינויו alantan
 
עוד שאלות
מסילות ברכבת
יש לי שאלה בקשר למסילות הרכבת בקטע בין תל אביב לבנימינה... האם בקטע הזה הקו הוא כפול או מסילה אחת? הכוונה שאם נאמר יש רכבת שיוצאת מהרצליה/בית יהושע/חדרה לבנימינה ויש אחריה רכבת מהירה מת"א לבנימינה, האם הרכבת המהירה יכולה *טכנית* לעקוף את הרכבת הפרברית?
 

amit1270

New member
מסילות ברכבת
יש לי שאלה בקשר למסילות הרכבת בקטע בין תל אביב לבנימינה... האם בקטע הזה הקו הוא כפול או מסילה אחת? הכוונה שאם נאמר יש רכבת שיוצאת מהרצליה/בית יהושע/חדרה לבנימינה ויש אחריה רכבת מהירה מת"א לבנימינה, האם הרכבת המהירה יכולה *טכנית* לעקוף את הרכבת הפרברית?
הקו כפול, כך ש*טכנית* זה אפשרי
הבעיה היא שהמסילה השנייה בד"כ לא פנויה לעקיפות כי נוסעות בה רכבות בכיוון ההפוך. יש מקומות שניתן לבצע בהם עקיפה, כמו תחנת נתניה שבה יש מסילה נוספת.
 

אורי404

New member
תחנה מרכזית פ"ת
האם יש כוונה להעתיק את מקומה של ת"מ פ"ת? לאן ומתי?
לא יודע חד-משמעית, אבל...
כפי הנראה, התחנה תמשיך להיות במקומה וגם מתוכננת לעבור שם הרכבת הקלה בעוד מספר שנים. מדברים גם שנים על העתקת תחנות מרכזיות אחרות, כמו למשל כפר סבא והרצליה, אבל גם שם לא נראה, שיש צעד למעבר תחנות אלה.
 

Mar Garina

New member
לא יודע חד-משמעית, אבל...
כפי הנראה, התחנה תמשיך להיות במקומה וגם מתוכננת לעבור שם הרכבת הקלה בעוד מספר שנים. מדברים גם שנים על העתקת תחנות מרכזיות אחרות, כמו למשל כפר סבא והרצליה, אבל גם שם לא נראה, שיש צעד למעבר תחנות אלה.
לגבי הרצליה
ע"פ המקומון האחרון (ידיעות השרון? איני בטוח), מספר תושבים הגרים בסמוך לתחנה, הצליחו במאבקם הממושך, לשכנע בית משפט להורות על העתקת רוב המתקנים של אגד - חניון לילה, שטיפה ועוד. כמו כן "הרצליה שלנו", סיעת ראש העיר ואחת הגדולות במועצת העיר, הבטיחה במצע הבחירות האחרון שתעתיק את התחנה. ברור שזה לא אומר שבטוח יבצעו, אבל זה מתחיל להתכוונן לשם.
 

אורי404

New member
לגבי הרצליה
ע"פ המקומון האחרון (ידיעות השרון? איני בטוח), מספר תושבים הגרים בסמוך לתחנה, הצליחו במאבקם הממושך, לשכנע בית משפט להורות על העתקת רוב המתקנים של אגד - חניון לילה, שטיפה ועוד. כמו כן "הרצליה שלנו", סיעת ראש העיר ואחת הגדולות במועצת העיר, הבטיחה במצע הבחירות האחרון שתעתיק את התחנה. ברור שזה לא אומר שבטוח יבצעו, אבל זה מתחיל להתכוונן לשם.
על כל פנים בהרצליה ובכפר סבא מדברים על זה
הרבה שנים. אולי זה המצב גם בחדרה ובתחנות אחרות, אך אינני בטוח. בכל מקרה מדובר בשטח נדל"ן יקר, שלו היו נבנים בנייני מגורים או משרדים, הייתה ארנונה שמנה עבור העירייה. בהרצליה זה אמור להיות לטובה, שכן העתקת המסוף תהיה קרוב לתחנת הרכבת.
 

shades of blue

New member
השאלה הזו כבר נשאלה כאן השבוע.
והתשובה נמצאת כאן וגם פה.
אבל
מדובר שם רק על ההשוואה בין מהירות האוטובוס למהירות הרכבת. יש הרבה אנשים ואני ביניהם שיעדיף אוטובוס שזול בחצי מחיר מאשר רכבת אפילו אם זה יקח עוד עשר עשרים דקות, אבל מחיר האוטובוס זהה למחיר הרכבת, אז השאלה היא אם אגד לא יכולה להוריד את המחיר בחצי למה אין חברה כמו מטרופולין שתיצור תחרות לרכבת, הרי זה ברור שיש הרבה יותר נוסעים בין תל אביב לחיפה מאשר בין תל אביב לבאר שבע ומובן מאליו שזה עשוי להיות רווחי יותר.
 

אוהד11

New member
אבל
מדובר שם רק על ההשוואה בין מהירות האוטובוס למהירות הרכבת. יש הרבה אנשים ואני ביניהם שיעדיף אוטובוס שזול בחצי מחיר מאשר רכבת אפילו אם זה יקח עוד עשר עשרים דקות, אבל מחיר האוטובוס זהה למחיר הרכבת, אז השאלה היא אם אגד לא יכולה להוריד את המחיר בחצי למה אין חברה כמו מטרופולין שתיצור תחרות לרכבת, הרי זה ברור שיש הרבה יותר נוסעים בין תל אביב לחיפה מאשר בין תל אביב לבאר שבע ומובן מאליו שזה עשוי להיות רווחי יותר.
אגד אינה מפחיתה מחירים כי אם משרד התחבורה
קובע את המחירים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה