מכירות את "פקטורי 54" בנתניה??

מכירה . יש שם הרבה נעלים הרבה דיזל

בקיצור מכל מותג הרבה . אז ככה הרבה גינסים הרבה מאוד נעלים קדס מותגים סאקס נו ניים בגדי ילדים . יקררררררררררררר מאוד אין הנחות . וזהו לא משהו מיוחד פשוט הרבה מותגים בחנות אחת ענקית
 

maykee

New member
קניתי שם שני

זוגות נעליים ולשניהם נשברו העקבים..... ובשום מקרה אחר לא נשברו לי עקבים לנעליים.
 
תודה ../images/Emo94.gif../images/Emo94.gif , לא נראה לי שיש

טעם ללכת... אז איפה, איפה, איפה המבצעים על בגדיי ילדים???
רודפת מבצעים שכמותי..
 
למעלה