מכירות את "פקטורי 54" בנתניה?? האם שווה? מה בדיוק יש שם? תודה!
ר רוזקה פוזקה New member 26/12/04 #1 ../images/Emo35.gifמכירות את "פקטורי 54" בנתניה?? האם שווה? מה בדיוק יש שם? תודה!
א אמאקסימה New member 26/12/04 #3 מכירה . יש שם הרבה נעלים הרבה דיזל בקיצור מכל מותג הרבה . אז ככה הרבה גינסים הרבה מאוד נעלים קדס מותגים סאקס נו ניים בגדי ילדים . יקררררררררררררר מאוד אין הנחות . וזהו לא משהו מיוחד פשוט הרבה מותגים בחנות אחת ענקית
מכירה . יש שם הרבה נעלים הרבה דיזל בקיצור מכל מותג הרבה . אז ככה הרבה גינסים הרבה מאוד נעלים קדס מותגים סאקס נו ניים בגדי ילדים . יקררררררררררררר מאוד אין הנחות . וזהו לא משהו מיוחד פשוט הרבה מותגים בחנות אחת ענקית
M maykee New member 26/12/04 #5 קניתי שם שני זוגות נעליים ולשניהם נשברו העקבים..... ובשום מקרה אחר לא נשברו לי עקבים לנעליים.
ר רוזקה פוזקה New member 26/12/04 #6 תודה ../images/Emo94.gif../images/Emo94.gif , לא נראה לי שיש טעם ללכת... אז איפה, איפה, איפה המבצעים על בגדיי ילדים??? רודפת מבצעים שכמותי..
תודה ../images/Emo94.gif../images/Emo94.gif , לא נראה לי שיש טעם ללכת... אז איפה, איפה, איפה המבצעים על בגדיי ילדים??? רודפת מבצעים שכמותי..