מה אתם חושבים על

../images/Emo35.gif מה אתם חושבים על

1) חשפנים/יות (במועדונים,חדרי פיפי-שואו,מסיבות פרטיות וכדו') 2) זנות (זונות רחוב,מכוני לווי -ממין זכר ונקבה) 3) תעשיית פרונו (סרטים,אתרי אינטרנט וכדו') נא לענות לפי מה שעולה על רוחכם.דעתכם מבלי לרפרף בתגובות השונות כנות מתבקשת...
 
1. אותי מגרות חשפניות בריקוד

הרבה יותר מחשפנים.לגבי חשפנים הייתי מעדיפה מופע פרטי בלי מליון שרירים.ועם מבטים נבוכים ולא מקצועיים. 2. זנות- קשה לי עם הקונספט. 3. תעשיית הפורנו- בדרך כלל מגרים אותי יותר מבטי הגברים מאשר גופם. תמונות הזיינים בדרל כלל ממש דוחות אותי.נשים מגרות אותי בצילומים אירוטים אומנותיים ובטיבעיות גופן.
 

הספרנית

New member
אז ככה....

חשפנים - רעיון מבורך, חבל שלספרנית לא יוצא לשזוף בכמה מהם לעיתים קרובות
זונות - לא אוהבת, מרחמת, אך גם לא ממהרת לשפוט. תעשיית הפורנו - לא מעניין.
 
|אייקון של יד על הלב| ../images/Emo26.gif

1)
אני בעד חשפנים! אני אוהבת חשפנים! חשפנים זה דבר טוב! 2)
זנות (ממין זכר או נקבה) מגעילה אותי. בעיקרון, אני מסתכלת על זה ב-2 דרכים: מצד אחד, אתה נותן בתשלום מה שבכל יום נתון אחר היית נותן בחינם. מצד שני, זה מקצוע משפיל ואני מאוד מרחמת על מי שעוסק בו. 3) תעשיית הפורנו - בגדול - אין לי שום דבר נגדה ואשקר אם אומר שלא נהנית לי מידי פעם מאיזה סרט כחול חביב או גלישה באתר זה או אחר. הבעיה שלי היא הסרטים "האדומים" למינהם והעובדה שבהרבה מהמקרים יש פדופיליה, אונס, התעללויות, השפלה ומה לא כלפי "השחקניות" או "השחקנים".
 

emh

Member
אז ככה...

1. חשפניות... אני לא מת על הקטע, זה בכלל לא מושך אותי משום שאני לא אוהב להיות נבוך בפומבי, ולכן אני למשל לא רוצה שיזמינו לי חשפנית נניח שמסיבת רווקים בעתיד. אני לא אקבל את זה יפה למרות הכוונה הטובה. חדרי פיפ-שואו נראים לי כאחד הדברים המיותרים שקיימים, ואם חשבתם שדווקא אני טיפוס שאלך לשם, טעיתם לגבי. 2. זנות רחוב ומכוני ליווי - אין מצב שתמצאו אותי שם, אני נגד זה. נערות ליווי פרטיות (ללא סרסרות) זה דבר שיותר קל לי לקבל, אבל מעולם לא הייתי שם בעצמי. 3. תעשיית הפורנו.... נושא מורכב. אני לא אוהב בה הרבה דברים, אבל גם אני צופה במוצרים שלה.
 

dgrwkl1

New member
נערות ליווי "פרטיות"...ללא סרסור...

תגיד לי בדיוק...מאיפה לך לדעת אם לנערת ליווי יש סרסור או אין סרסור?? אתה בטח מצפה שהיא תאמר לך.
 

emh

Member
קודם כל....

אני לא הלכתי ולא הולך לנערות ליווי, אז לא הייתי צריך להתעסק בשאלות קיומיות כאלה מעולם.... אבל יש כאלו נערות ליווי שמפרסמות את עצמן באופן פרטי ברשת. בכל אופן, הכוונה שלי היתה שאני נגד מכונים וכל תופעת הסרסרות.
 

dgrwkl1

New member
אז תרשום זאת כך....

אני לא צריך להיות פסיכיאטר בכדי לגלות אנשים שהם חולי נפש. בדיוק באותה מידה שאני לא צריך לצרוך את שירותי הליווי....בכדי להבין על מה אני מדבר....(אם כבר התחלתי לדבר) אז כאן חשוב הדיוק. ולכן,תיקנתי אותך. אין נערת ליווי שעומדת בפני עצמה. לכולן יש סרסור. אם אתה התכוונת לבחורות שמפרסמות בטלצ'טים וכל השטויות האלה...אז קח גם בחשבון שברוב המקרים מדובר בסתם מתיחות. כי כבר דיברנו על העובדה הזו שבחורה שנראית טוב,יכולה להשיג זיון,מבלי לפרסם את עצמה בנט. אבל טוב שהבנו אחד את השני
 
המממ....

1. חשפנים - בכיף! במיוחד אם יש מה לראות
2. זנות - זונות של רחוב לא בעד בכלל. כואב הלב עליהן, הן מעוררות רחמים וגעילות במיד מסויימת. נערות ליווי פרטיות זה שונה. אולי בגלל שהן בליגה אחרת ויותר דיסקרטיות. 3. תעשיית הפורנו - משהו מבורך לראות, אבל לא להיות חלק ממנה!!!
 
בכנות??<מצמידה אקדח לרקה..הנה זה

בא..אני לא מאמינה שאני חושפת > מועדון חשפניות..לפניי כחודשיים,במהלך טיול באירופה הקלאסית,<לא מגלה את המיקום,אבל המועדון היה מאוד אקסלוסיבי ומפואר..מה שלא היתי עושה כאן בארץ> בערב יצאנו למועדון,בשיא השיאים ולאחר כמה "כוסיות" מצאתי את עצמי מופיעה ורוקדת לי,מטפסת על העמוד....החבר'ה מאושרים...כולן לבנבנות ועולה להם אחת שזופה.......ואוווווווו זו היתה חוויה לשמה. מה שבטוח שהיום אני לא יכנס יותר למועדון חשפנות. לגביי 2. אני מזועזעת,<אם לא להעלים אותם> חבל שהם לא ממסדים אם כבר את זה על מנת למנוע מחלות.... לגביי3. טוב שיש, אחרת נעבור לגור ב?????סודאן...איראן...לפחות זה נמצא אחריי מסך....לא מדבק ואין לו BK§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
 

הליויתן

New member
חבל שלא ראיתי את זה../images/Emo7.gif

וכל הדיון הזה? איפה בלתי איפה או שהיא החליפה שם ותדמית?
 
אני אומר לכם דבר כזה

אם לא הייה ביקוש לזונות רחוב (שזה עורר את רחמיכם) הן לא היו מתקיימות כלל... ותחשבו על זה
 
למעלה