חידה, נראה מי עונה

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo127.gif חן, שיחקת אותה!!!!!!!! ../images/Emo127.gif

מטען חורג
אם אני זוכר נכון את ספר השיאים של גינס משנת 1988 או איזשהו מקור אחר, הרי שהעבירו פעם כנסיה שלמה לאורך כמה מטרים על גבי מסילת ברזל על מנת לאפשר סלילת כביש או משהו כזה. או שזה היה על משאיות... לא זוכר...
חן, שיחקת אותה!!!!!!!!

המטען הכבד ביותר שהועבר אי פעם על גבי מסילת ברזל, היא כנסיית "הבתולה מרי" - שנבנתה ב 1548 בכפר מוסט שבצ´כיה, הכנסיה, שמשקלה הוא 10,860 טון, הועברה בחודשים אוק´ עד נוב´ 1975. כיוון שהיא ניצבה על לוחות פחם לייצוב, היא הועברה למרחק של 730 מטר במהירות 0.002 קמ"ש במשך 4 שבועות ובהשקעה של 9 מיליון לירות סטרלינג!
 

david80

Member
על מסילה ברוחב 1435 מ"מ?

חן, שיחקת אותה!!!!!!!!

המטען הכבד ביותר שהועבר אי פעם על גבי מסילת ברזל, היא כנסיית "הבתולה מרי" - שנבנתה ב 1548 בכפר מוסט שבצ´כיה, הכנסיה, שמשקלה הוא 10,860 טון, הועברה בחודשים אוק´ עד נוב´ 1975. כיוון שהיא ניצבה על לוחות פחם לייצוב, היא הועברה למרחק של 730 מטר במהירות 0.002 קמ"ש במשך 4 שבועות ובהשקעה של 9 מיליון לירות סטרלינג!
על מסילה ברוחב 1435 מ"מ?
 

david80

Member
עכשיו הגיע הזמן שישראל תשבור את...

מטען חורג
אם אני זוכר נכון את ספר השיאים של גינס משנת 1988 או איזשהו מקור אחר, הרי שהעבירו פעם כנסיה שלמה לאורך כמה מטרים על גבי מסילת ברזל על מנת לאפשר סלילת כביש או משהו כזה. או שזה היה על משאיות... לא זוכר...
עכשיו הגיע הזמן שישראל תשבור את...
השיא ותזיז את תחנת האוטובוסים המרכזית החדשה של ת"א אל סמוך לתחנת הרכבת "ההגנה" (מעל ציר איילון), כמו כן צריך להזיז תחנות רכבת רבות בארץ שיהיו צמודים לתחנות אוטובוסים ויאפשר לנוסעים מעבר נוח בין אוטובוסים לרכבות (כמו במדינות מודרניות אחרות בעולם), הנה כמה דוגמאות: - העתקת תחנת "עד הלום" כחצי ק"מ צפונה שיהיה סמוך לצומת עד הלום (ורצוי לעשות גם הפרדה מפלסית). - העתקת תחנת נתניה חצי ק"מ צפונה שיהיה צמוד לפתח המנהרה העוברת מתחת לכביש + בניית מדרגות ו/או דרגנועים המחברים בין מפלס תחנת הרכבת למפלס הכביש (וכמובן שהאוטובוסים יעצרו שם). - כנ"ל לגבי תחנת קריית גת או לחילופין להעתיק את התחנה המרכזית שיהיה צמוד לתחנת הרכבת. - ועוד ועוד...
 

Weird Eyal

New member
בחיפה זה כל כך נוח......

עכשיו הגיע הזמן שישראל תשבור את...
השיא ותזיז את תחנת האוטובוסים המרכזית החדשה של ת"א אל סמוך לתחנת הרכבת "ההגנה" (מעל ציר איילון), כמו כן צריך להזיז תחנות רכבת רבות בארץ שיהיו צמודים לתחנות אוטובוסים ויאפשר לנוסעים מעבר נוח בין אוטובוסים לרכבות (כמו במדינות מודרניות אחרות בעולם), הנה כמה דוגמאות: - העתקת תחנת "עד הלום" כחצי ק"מ צפונה שיהיה סמוך לצומת עד הלום (ורצוי לעשות גם הפרדה מפלסית). - העתקת תחנת נתניה חצי ק"מ צפונה שיהיה צמוד לפתח המנהרה העוברת מתחת לכביש + בניית מדרגות ו/או דרגנועים המחברים בין מפלס תחנת הרכבת למפלס הכביש (וכמובן שהאוטובוסים יעצרו שם). - כנ"ל לגבי תחנת קריית גת או לחילופין להעתיק את התחנה המרכזית שיהיה צמוד לתחנת הרכבת. - ועוד ועוד...
בחיפה זה כל כך נוח......
יש את בת גלים שיש שם את התחנה המרכזית יש את חוף כרמל שבונים שם תחנה מרכזית יש את חיפה מרכז שיש את כל האוטובוסים מעבר לכביש ויש את מרכזית המפרץ שיש שם תחנה מרכזית גם ברכבת חיפה עדיפה!
 

יהוושע

New member
זה לא דחוף כרגע . לתחנת נתניה

עכשיו הגיע הזמן שישראל תשבור את...
השיא ותזיז את תחנת האוטובוסים המרכזית החדשה של ת"א אל סמוך לתחנת הרכבת "ההגנה" (מעל ציר איילון), כמו כן צריך להזיז תחנות רכבת רבות בארץ שיהיו צמודים לתחנות אוטובוסים ויאפשר לנוסעים מעבר נוח בין אוטובוסים לרכבות (כמו במדינות מודרניות אחרות בעולם), הנה כמה דוגמאות: - העתקת תחנת "עד הלום" כחצי ק"מ צפונה שיהיה סמוך לצומת עד הלום (ורצוי לעשות גם הפרדה מפלסית). - העתקת תחנת נתניה חצי ק"מ צפונה שיהיה צמוד לפתח המנהרה העוברת מתחת לכביש + בניית מדרגות ו/או דרגנועים המחברים בין מפלס תחנת הרכבת למפלס הכביש (וכמובן שהאוטובוסים יעצרו שם). - כנ"ל לגבי תחנת קריית גת או לחילופין להעתיק את התחנה המרכזית שיהיה צמוד לתחנת הרכבת. - ועוד ועוד...
זה לא דחוף כרגע . לתחנת נתניה
מגיעים כמה קווי אוטובוס , ומוניות שירות שבמחיר סביר של 15 שקלים לוקחות אותך מהר לכול מקום בעיר . איש לא יעתיק את תחנת האוטובוסים המרכזית של קריית גת אל תחנת הרכבת , כי הנסיעה ביניהן במונית או אוטובוס אורכת 5 דקות . לא מתמצא לגבי אשדוד , אך כרגע דחוף יותר שהרכבת תגיע לי-ם , לעפולה כרמיאל ודימונה . את בעיית המרחק ממרכזי הערים אפשר וצריך לפתור ע"י הזנה יעילה של תחנות הרכבת באוטובוסים ומוניות שירות שיהיו זמינים בתחנה לפי לוח זמני הרכבת , כפי שקורה בראש העין עירי שבה אוטובוס מגיע לתחנה בכול פעם שרכבת מגיעה לתחנה ויוצאת ממנה .
 

איליה.

New member
סליחה, 15 שקל זה מחיר סביר?

זה לא דחוף כרגע . לתחנת נתניה
מגיעים כמה קווי אוטובוס , ומוניות שירות שבמחיר סביר של 15 שקלים לוקחות אותך מהר לכול מקום בעיר . איש לא יעתיק את תחנת האוטובוסים המרכזית של קריית גת אל תחנת הרכבת , כי הנסיעה ביניהן במונית או אוטובוס אורכת 5 דקות . לא מתמצא לגבי אשדוד , אך כרגע דחוף יותר שהרכבת תגיע לי-ם , לעפולה כרמיאל ודימונה . את בעיית המרחק ממרכזי הערים אפשר וצריך לפתור ע"י הזנה יעילה של תחנות הרכבת באוטובוסים ומוניות שירות שיהיו זמינים בתחנה לפי לוח זמני הרכבת , כפי שקורה בראש העין עירי שבה אוטובוס מגיע לתחנה בכול פעם שרכבת מגיעה לתחנה ויוצאת ממנה .
סליחה, 15 שקל זה מחיר סביר?
יכול להיות שכתבת בטעות 15 והתכוונת ל-5?
 

יהוושע

New member
טעיתי כשכתבתי מונית שירות , זה היה

סליחה, 15 שקל זה מחיר סביר?
יכול להיות שכתבת בטעות 15 והתכוונת ל-5?
טעיתי כשכתבתי מונית שירות , זה היה
ספיישל , אבל המחיר למקום הספציפי שרציתי נראה לי סביר , ידוע לי שעוברים שם כמה קווי אוטובוס , השאלה באיזו תדירות . אם אין מספיק , צריך להגביר את התדירות .
 

איליה.

New member
לדעתי

טעיתי כשכתבתי מונית שירות , זה היה
ספיישל , אבל המחיר למקום הספציפי שרציתי נראה לי סביר , ידוע לי שעוברים שם כמה קווי אוטובוס , השאלה באיזו תדירות . אם אין מספיק , צריך להגביר את התדירות .
לדעתי
אם התדירות של האוטובוסים היא כזאת שיש צורך במונית ספיישל כדי להגיע לשכונה מסוימת העיר, אז התדירות לא מספקת בכלל. במקרה כזה כדאי להעביר את התחנה המרכזית יותר קרוב לתחנת הרכבת.
 

יהוושע

New member
זה לא ריאלי כרגע , הם ודאי לא

לדעתי
אם התדירות של האוטובוסים היא כזאת שיש צורך במונית ספיישל כדי להגיע לשכונה מסוימת העיר, אז התדירות לא מספקת בכלל. במקרה כזה כדאי להעביר את התחנה המרכזית יותר קרוב לתחנת הרכבת.
זה לא ריאלי כרגע , הם ודאי לא
מתכוננים לעשות את זה , אבל ללא ספק צריך לדאוג לכך שאוטובוס ינוע מהרכבת לתחנה המרכזית סביב השעון , בייחוד כשנתניה היא תחנת קצה פרברית .
 

david80

Member
בקיצור, צריך ש...

זה לא ריאלי כרגע , הם ודאי לא
מתכוננים לעשות את זה , אבל ללא ספק צריך לדאוג לכך שאוטובוס ינוע מהרכבת לתחנה המרכזית סביב השעון , בייחוד כשנתניה היא תחנת קצה פרברית .
בקיצור, צריך ש...
תחנות הרכבת יהיו במרחק הליכה משכונת מגורים ומקומות עבודה (בכפר סירקין עושים בדיוק ההיפך, מסיטים את המסילה מזרחה, אלא מה חושבים המתכננים: "העיקר שיהיה שפע של מקומות חנייה בתחנות...") כמו כן, צריך לעשות הסכם בין הרכבת לכל חברות האוטובוסים שישנה את שיטת הכירטוס, כך, שמשלמים פעם לפי נקודת מוצא ויעד או לפי איזורים, ונוסעים בכל סוגי התח"צ ללא הגבלת החלפות, אלא הגבלה לשעה (או יותר, תלוי במרחק הנסיעה) ואני מתייחס לכל סוגי הכרטיסים (חופשי חודשי/כרסיסיה/חד פעמי וכו´)
 

איליה.

New member
אלה חדשות חדשות.

בקיצור, צריך ש...
תחנות הרכבת יהיו במרחק הליכה משכונת מגורים ומקומות עבודה (בכפר סירקין עושים בדיוק ההיפך, מסיטים את המסילה מזרחה, אלא מה חושבים המתכננים: "העיקר שיהיה שפע של מקומות חנייה בתחנות...") כמו כן, צריך לעשות הסכם בין הרכבת לכל חברות האוטובוסים שישנה את שיטת הכירטוס, כך, שמשלמים פעם לפי נקודת מוצא ויעד או לפי איזורים, ונוסעים בכל סוגי התח"צ ללא הגבלת החלפות, אלא הגבלה לשעה (או יותר, תלוי במרחק הנסיעה) ואני מתייחס לכל סוגי הכרטיסים (חופשי חודשי/כרסיסיה/חד פעמי וכו´)
אלה חדשות חדשות.
בכפר סירקין מסיטים את המסילה מזרחה? מה, כבר התחילו לעשות הכנה לקו המעגלי?
 

יהוושע

New member
על מה בדיוק אתם מדברים? כפר סירקין

אלה חדשות חדשות.
בכפר סירקין מסיטים את המסילה מזרחה? מה, כבר התחילו לעשות הכנה לקו המעגלי?
על מה בדיוק אתם מדברים? כפר סירקין
בפ"ת? ממתי עוברת שם מסילת ברזל? ולאן מסיטים אותה? ואיזה קו מעגלי?
 

david80

Member
מדובר בקו לוד - ראש העין!

על מה בדיוק אתם מדברים? כפר סירקין
בפ"ת? ממתי עוברת שם מסילת ברזל? ולאן מסיטים אותה? ואיזה קו מעגלי?
מדובר בקו לוד - ראש העין!
הקו עובר סמוך למושבים: רינתיה, מזור וכפר סירקין (לדעתי צריך להקים תחנות במקומות אלו). ביוני 2002 פורסם בYnet כתבה המתעד על לחץ כבד של תושבי כפר סירקין שיסיטו את המסילה מזרחה ושיהיה מאחורי כביש חוצה ישראל, תגובת דובר הרכבת: "נלך לקראת התושבים". (איני מוצא את הכתבה!)
 
לפני הכל להזיז ת´חפרים...

עכשיו הגיע הזמן שישראל תשבור את...
השיא ותזיז את תחנת האוטובוסים המרכזית החדשה של ת"א אל סמוך לתחנת הרכבת "ההגנה" (מעל ציר איילון), כמו כן צריך להזיז תחנות רכבת רבות בארץ שיהיו צמודים לתחנות אוטובוסים ויאפשר לנוסעים מעבר נוח בין אוטובוסים לרכבות (כמו במדינות מודרניות אחרות בעולם), הנה כמה דוגמאות: - העתקת תחנת "עד הלום" כחצי ק"מ צפונה שיהיה סמוך לצומת עד הלום (ורצוי לעשות גם הפרדה מפלסית). - העתקת תחנת נתניה חצי ק"מ צפונה שיהיה צמוד לפתח המנהרה העוברת מתחת לכביש + בניית מדרגות ו/או דרגנועים המחברים בין מפלס תחנת הרכבת למפלס הכביש (וכמובן שהאוטובוסים יעצרו שם). - כנ"ל לגבי תחנת קריית גת או לחילופין להעתיק את התחנה המרכזית שיהיה צמוד לתחנת הרכבת. - ועוד ועוד...
לפני הכל להזיז ת´חפרים...
מהחוק ולהחזיר לאגד ולדן את הבלעדיות!!! כל העברת הקווים לאחרים היא טימטום טיפשות וקטסטרופה שעוד נשלם עליה ביוקר. כל האחרים מתנהגים כ-חפרים עם רשיון - ממש בושה וסופר חרפה.
 

יהוושע

New member
מה הקשר בין זה לבין תגבור קווים של

לפני הכל להזיז ת´חפרים...
מהחוק ולהחזיר לאגד ולדן את הבלעדיות!!! כל העברת הקווים לאחרים היא טימטום טיפשות וקטסטרופה שעוד נשלם עליה ביוקר. כל האחרים מתנהגים כ-חפרים עם רשיון - ממש בושה וסופר חרפה.
מה הקשר בין זה לבין תגבור קווים של
אגד לתחנות הרכבת?
 
העברת קטר במטוס ../images/Emo70.gif

סליחה! טעות! התכוונתי לתמונה הזה!
אבל הובלת מעבורת על מסילה זו גם ענק!
העברת קטר במטוס

חברת EMD העבירה בזמנו קטר GM לאירלנד מארה"ב באמצעות מטוס רוסי. ההעברה היתה היחידה שבה הועמס קטר אמריקאי על מטוס. מקור: ג´יי דאימונד.
 

יהוושע

New member
זה מזכיר לי תמונה מזוויעה של נחש

סליחה! טעות! התכוונתי לתמונה הזה!
אבל הובלת מעבורת על מסילה זו גם ענק!
זה מזכיר לי תמונה מזוויעה של נחש
אנקונדה הבולע תנין מסוג קיימן , " ולא נודע כי בא אל קרבו " . זה קורה בונצואלה , שם חיים שני יצורים אלה . צריך לראות את זה בעיניים כדי להאמין . לא מבין איך הנחש יכול לעכל משהו כול כך גדול וקשיח כמו גוף של תנין .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה