אביתר 777777777
New member
למי ששאל אותי על קטר מס' 103: בקשה:
קטר מס' 103 נפרק מהאוניה "דרומית" בנמל חיפה ביום 31.07.1952, שעה: 13:27. קטר מס' 103 הוכנס לשרות: 12.08.1952. ביום 21.10.1953 הוביל קטר מס' 103 רכבת שהכילה 11 קרונות דלק ריקים ומוקשה במסילת הברזל הישנה ליד קיבוץ אייל בק"מ 75 והורדה מהפסים. הקטר ניזוק באירוע באופן בינוני – רכבת מס' 52. החזרת ציוד הרכבת הנייד למסילת הברזל ותיקונה נמשכו 5 ימים ! מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1969. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1972. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). * 03.1994, הועבר לסדנאות הקישון לקראת השבתה ביום 24.12.1998. הקטר נגרט בועדת גריטה מס' 3/98 מיום 30.12.1998. קטר זה הינו השני מתוך 14 קטרים שהועמדו למכירה ע"י "רכבת-ישראל" במסגרת קבלת "הצעת מחיר לקניית קטרים גרוטים" - מכרז מס' מס/רכ/ 2001 / 28 שפורסם ביום 18.10.2001. בועדת המכירות של לשכת המסחר ב-"רכבת-ישראל" שהתקיימה בתל-אביב ביום 19.12.2002, הוחלט לבטל את החלטת ועדת הגריטה לקטר מס' 103. משמעות הדבר הינה שימור הקטר ! לפרטים נוספים ראה: מכתב מאת מר שמואל טיטואני – מזכיר ועדת המכירות אל גורמים שונים ברכבת מיום 11.12.2002 (עדכון) – מס' מסמך: s-986-1/2002. דיון נוסף לגבי עתידו של קטר מס' 103 וההחלטה לבטל את גריטתו התקיים בועדת הגריטה מס' 1/03 שהתכנסה בתל-אביב ביום 24.02.2003 בשעה 09:00. לפרטים נוספים ראה: סעיף מס' 2.13 במכתב מאת מר שלום כהן – מזכיר ועדת גריטה אל גורמים רלוונטים ברכבת מיום 20.02.2003. בועדת הגריטה הנ"ל הוחלט סופית לשמר את הקטר וכמו-כן הוחלט שוועדת המכירות רשאית להחליט על העברת ציוד למוזיאון הרכבת, על בסיס החלטות הגריטה שהתקבלו בעבר ! לפרטים נוספים ראה: סעיף מס' 4.1 במכתב סיכום מאת מר שלום כהן – מזכיר ועדת גריטה אל חברי ועדת הגריטה מיום 24.02.2003.
למי ששאל אותי על קטר מס' 103: בקשה:הודעות שמחכות לתגובה
קטר מס' 103 נפרק מהאוניה "דרומית" בנמל חיפה ביום 31.07.1952, שעה: 13:27. קטר מס' 103 הוכנס לשרות: 12.08.1952. ביום 21.10.1953 הוביל קטר מס' 103 רכבת שהכילה 11 קרונות דלק ריקים ומוקשה במסילת הברזל הישנה ליד קיבוץ אייל בק"מ 75 והורדה מהפסים. הקטר ניזוק באירוע באופן בינוני – רכבת מס' 52. החזרת ציוד הרכבת הנייד למסילת הברזל ותיקונה נמשכו 5 ימים ! מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1969. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). מופיע כקטר בשירות ברשימת קטרים בשירות מיום 31.03.1972. (אסמכתא: תיק: אחק/ 2 / 2, אר"י). * 03.1994, הועבר לסדנאות הקישון לקראת השבתה ביום 24.12.1998. הקטר נגרט בועדת גריטה מס' 3/98 מיום 30.12.1998. קטר זה הינו השני מתוך 14 קטרים שהועמדו למכירה ע"י "רכבת-ישראל" במסגרת קבלת "הצעת מחיר לקניית קטרים גרוטים" - מכרז מס' מס/רכ/ 2001 / 28 שפורסם ביום 18.10.2001. בועדת המכירות של לשכת המסחר ב-"רכבת-ישראל" שהתקיימה בתל-אביב ביום 19.12.2002, הוחלט לבטל את החלטת ועדת הגריטה לקטר מס' 103. משמעות הדבר הינה שימור הקטר ! לפרטים נוספים ראה: מכתב מאת מר שמואל טיטואני – מזכיר ועדת המכירות אל גורמים שונים ברכבת מיום 11.12.2002 (עדכון) – מס' מסמך: s-986-1/2002. דיון נוסף לגבי עתידו של קטר מס' 103 וההחלטה לבטל את גריטתו התקיים בועדת הגריטה מס' 1/03 שהתכנסה בתל-אביב ביום 24.02.2003 בשעה 09:00. לפרטים נוספים ראה: סעיף מס' 2.13 במכתב מאת מר שלום כהן – מזכיר ועדת גריטה אל גורמים רלוונטים ברכבת מיום 20.02.2003. בועדת הגריטה הנ"ל הוחלט סופית לשמר את הקטר וכמו-כן הוחלט שוועדת המכירות רשאית להחליט על העברת ציוד למוזיאון הרכבת, על בסיס החלטות הגריטה שהתקבלו בעבר ! לפרטים נוספים ראה: סעיף מס' 4.1 במכתב סיכום מאת מר שלום כהן – מזכיר ועדת גריטה אל חברי ועדת הגריטה מיום 24.02.2003.