../images/Emo34.gif יצאת מהארון?? מזל וב ../images/Emo49.gif
אחרי התלבטויות ודילמות של גשם ממאדים, הכל הסתיים בשלום ובשלווה. כאן. "אני גאה בעצמי...."
אחרי התלבטויות ודילמות של גשם ממאדים, הכל הסתיים בשלום ובשלווה. כאן. "אני גאה בעצמי...."