חבל ועצוב

EyeSeeYou

New member
../images/Emo34.gif חבל ועצוב ../images/Emo10.gif ../images/Emo34.gif

אם אכן הפרטים המובאים בכתבה המצורפת נכונים הרי שמדובר במקרה מאוד עצוב במדינת ישראל.
 

Liroy25

New member
פשוט מזעזע!!

מזל שהם לא הובילו אותם לכיכר העיר בעגלה רתומה לסוסים, ואז שרפו אותם לקול מצהלות הקהל!
 

Liroy25

New member
ועוד באותו עניין

לכל הרוצים להביע דעתם באופן אישי לגורמים בנדון, מצ"ב מספר טלפון ופקס: רחוב בית הדפוס, בניין לב הגבעה, גבעת שאול ירושלים, 91351 02-5316630/1 טלפון: 02-5316720 פקס:
 
מי רוצה להתנשק איתי ?

או קי, זה כבר ממש לא מצחיק. משטרת ירושלים עצרה שני נערים בני 17 בגלל שהתנשקו ברחוב הם נלקחו לתחנת המשטרה והוריהם נקראו לתחנה. כך גילה אחד האבות על המיית ליבו של בנו. אני מעביר הודעה באנגלית שעברה באתר actleft ואם אתם יכולים להגיע להפגנה, בואו בהמוניכם. Yesterday night,02/09, the police arrested two 17 year old boys for kissing publicly on the streets of Jerusalem. They took them to the police station,humiliated them and called their parents.The parents of one of the boys found out he was gay for the first time in the police station. you can read about it in: http://www.gogay.co.il/today/Item.asp?CMId=1681 On Thursday,05/09,19:30,we are holding a demonstration of homosexual kisses infront of the Russian Compound in Jerusalem. Please bring a friend and kiss against facism infront of the police! Your presence is important! כרגע יש לי מקום באוטו למי שרוצה להגיע מתל אביב. אז מי מתנשק איתי ?
 

.m

New member
מנדבת את אלאדין!

וברצינות: הנשיקה ההמונית תתקיים מול תחנת המשטרה במגרש הרוסים ביום חמישי הקרוב, בשעה 19:30. מי בא?
mai
 

assafcohen1

New member
wow

i am so fucking shocked!!! i am so sorry to know that there sre still so many idiots everywhere... if i were in israel i would have come to demonstrate, but i am not... go, go and go. show them we are here, and we are not going anywhere, and happy new year to all of us. assaf
 
בוקר טוב איראן

בוקר טוב אירניות יקרות, אם לא שמעתן, אמש נעצרו בירושלים שני נערים בני 17, שהתנשקו בפומבי בגן ציבורי בלילה. הם הואשמו בידי משטרת ישראל ב"מעשה מגונה בפומבי", נכבלו באזיקים בידי השומרים (ונגררו באלימות שהותירה בהם סימנים) ונחקרו במשך שעות רבות. ההורים שלהם זומנו לתחנת המשטרה, הוריו של אחד מהם גילו שהוא הומו באמצעות השוטרים האדיבים, ואותם שוטרים אדיבים אף הוסיפו ממוח היצירתי מיני קללות שהטיחו בנערים במהלך החקירה (ואפילו יצירות מקוריות, מטאפורות כמו "נושך כריות" למשל, ושאר קישוטי לשון פיגורטיביים). את דעתי על הקשר בין משטרת ישראל, מדינת ישראל, גזענות, אלימות והומופוביה כבר הבעתי. יום חמישי הזה, 19:30, מול מגרש הרוסים בירושלים (בית המעצר), הפגנת נשיקות חד-מיניות המונית. זה שתהנו מנישוקים המוניים ואווירת סליז, זה בטוח, אבל אם אתן לא מגיעות להפגנה כזו, פשוט תמכרו את כל הדיסקים של קיי.די. לאנג (בנות) ושל אבבא (בנים) ותצטרפו למנזר בהרי קווקז. בכבוד רב, יוהן נושכת כריות (מתוך מייל של ´כביסה שחורה´)
 
ותגובה של כותב בשם ShavedDuck

ב´הייד פארק´: השלב הבא יהיה להעניש כלבים שמזדיינים בפומבי. בכלל לא משנה אם הכלבים לא מכירים את החוק - אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש. אפשר ללכת יותר רחוק: 1. בכל מפגש חברתי ואירוע משפחתי יש להציב שוטר, ולדאוג שלא יקרה מצב ששני זכרים יתנשקו האחד עם השני - ואפילו לא על הלחי, גם אם זה אקט של אחווה וידידות, וכולם סטרייטים מוצהרים. 2. לאסור מייד את מכירתם של מכנסיים עם רוכסן או כפתורים מקדימה. 3. לחתוך לאנשים יד אחת, ולחייב את כולם ללכת עם הפלאפון ביד שנותרה, כך הם לא יוכלו לשלב ידיים בינהם. 4. לחייב כל אזרח להיבדק במכונת אמת - הוא ישאל לגבי נטיותיו המיניות. לאחר עריכת הסקר, הכולל, יש לאסור על מגורים ברדיוס של 5 קילומטר בין הומו אחד למשנהו, או בין לסבית לחברתה. 5. סחיבת פצוע בצה"ל תשנה את אופייה ל - גרירת פצוע: לא עוד הרמת חייל על הכתפיים, אלא קשירתו עם חבל, וגרירתו על הריצפה. ועוד משהו, נזכרתי שראיתי מישהי בשד חן מנשקת את הכלב שלה. פריצות!!! סקס עם בע"ח!!! לאסור מייד כל הפגנת חיבה כלפי בע"ח הכרוכה במגע בין האדם והחיה! (לא שאני מסכים עם ההשוואה שהוא עשה לבעלי חיים אבל התגובה שלו שיעשעה אותי)
 
למעלה