שלום

mn711

New member
כרטיס כיוון אחד אלנגליה

קנינו 2 כרטיסים חד כיוונים ללונדון לשבוע הבא. אנשים קצת הפחידו אותנו שעם כרטיס חד כיווני לא יתנו לנו לצאת מהארץ ולא להיכנס לאנגליה. האם יש בסיס לחשש? אין לנו ויזה אירופאית או אישור עבודה אנו מתכוונות מלונדון להמשיך למדינות אירופה אחרות ולטוס חזרה לארץ מברלין. אין לנו אפשרות לבטל את הכרטיס כי באתר הדקה ה-90 לא נותנים להחזיר. שוב השאלה האם יש בסיס לחששות?מה אתם ממליצים?
 

יופה1981

New member
מגורים בהולנד- שאלה

שלום לכולם אני מתכנן בתקווה לעבור להולנד שנה הבאה. למטרת לימודים לתואר שני. האם מישהו בפורום הזה גר בהולנד? אם התשובה חיובית, אפשר קצת פרטים על החיים שם. יקרים/זולים? כיף לחיות שם או לא? האם אפשרי למצוא עבודה בויזת סטודנט?( מבחינתי לעבוד כשוטף כלים) אשמח לקבל כמה שיותר תגובות תודה
 

XannieChan

New member
שאלה קטנה

אבל זה משהו שקצת מדאיג אותי כי הלחיצו אותי. בעוד כחודש-חודשיים אני מתכננת לטוס לטיול בהולנד לכשבועיים ולבד בתקופת היום הולדת שלי (19) - אני עדיין תלמידה בתיכון (לא מגוייסת) ייתכן שיעשו לי בעיות עם זה בשדה התעופה? =\
 

Sparker

New member
יש בסיס לחששות.

אני ממליץ לך לפנות לפורום טיולים וחופשות בחו"ל.
 

Nobilis

New member
לגבי השאלה האחרונה...

מה המקצוע שלך? מה הניסיון שלך? האם אתה יודע הולנדית?
 

יופה1981

New member
אינני יודע הולנדית אך..

הבנתי שכמעט כל ההולנדים יודעים אנגלית כמו כן אין לי בעיה לעבוד באיזה עבודה פושטית כי יש לי רק 10 שעות בשבוע לעבוד
 

gezellig

New member
תראה בחור צעיר...

בגדול הולנד זה מקום נחמד מאוד. האמת היא שלא קורה פה כלום, ככה שלחובבי האקשן קצת משעמם. ללמוד פה לתואר שני נראה לי נחמד. יוקר המחיה כמו בארץ ועם ויזת סטודנט תוכל לעבוד 10 שעות בשבוע. הכלכלה כרגע ממריאה אל על ולמצוא עבודה פושטית לא נראה לי כ"כ בעיה. הולנדית אל תנסה ללמוד כי גם לא תצליח. תדבר עם כולם אנגלית ואם הם לא מבינם בעיה שלהם. ד"א, אני עונה לך רק כי עוד אף פעם לא עניתי לאף אחד על אף שאלה וכבר התחילו להתלכלך עלי שאני מניאק.
 

bulllli

New member
תרים טלפון לדקה ה 90

ותשאל אם הם מוציאים כרטיס פיקטיבי לכיוון חזור. מהנסיון שלי איתם הם עושים זאת באופן אוטומטי ללא צורך בבקשה מיוחדת.
 

mn711

New member
דקה ה90

התקשרתי לשם... אין להם כרטיס חזרה פקטיבי, אלא טיסה סדירה יקרה.
 

TrigATUSA

New member
במקרה הכי גרוע

תקנו טיסה חזרה או למקום אחר באירופה במחיר מלא כרטיסים יקרים ניתנים לביטול ולקבלת החזר כספי
 

Nobilis

New member
למיטב ידיעתי

יש לכן סיבה לחשוש. הבעיה היא לא עם כרטיס חד-כיווני, אלא עם כך שאין לכן כרטיס יציאה מבריטניה. אם תוכלו, לדוגמא, להראות שיש לכם כרטיס לבריטניה, דרך להגיע משם למקום אחר (עדיף כרטיסים ממש), וכרטיס חזרה לארץ מגרמניה, אתם אמורים להיות בסדר. והכל, כמובן, תלוי באיזה פקיד הגירה יטפל בכם (בישראל, ובבריטניה). אם זה מישהו קפדן - אתם בבעיה. אם זה מישהו לא קפדן, או שלא מקפיד על הכללים, יתכן ותצליחו לעבור.
 

ribber

New member
Last time i tryed to leave israel

The stupid clerk gave me a hard time due to the fact that i didnt have a return ticket. she said she didnt recodnised the visa i had on my passport. she did let me out at the end, after a fight. Told my dad im not coming back lol
 

Nobilis

New member
הפקיד עשה את העבודה שלו...

אם אתה עולה על טיסה, ומסורב כניסה בצד השני מסיבה ידועה מראש (אין ויזה, אין כרטיס חזור, וכו'), מי שמשלם את מחיר הטיסה חזרה (בצירוף קנס כבד) היא חברת התעופה. במילים אחרות - על חברת התעופה מוטלת האחריות לוודא שאיש לא עולה על טיסה אם מראש ידוע שהוא לא יורשה להיכנס למדינת היעד.
 

ciccio

New member
בדרך כלל

חברות צ'ארטר מפברקות תאריך חזרה, אחרת בלי אישורים מתאימים יש אפשרות שלא יעלו אתכם למטוס או גרוע מכך במידה ולא מאמינים לכם פקידי ההגירה, תגורשו מאנגליה וזה יהיה לתקופה ארוכה (או שהחותמת השחורה זה לעד?)
 

Woking

New member
../images/Emo33.gif שלום../images/Emo70.gif

כאן לא מודיעין
הגולשים מתבקשים לקרוא את תקנון הפורום: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/EditorMsg.asp?id=691 למידע על טיולים וחופשות אנא הקישו 229 למידע בנושא הגירה לאירופה אנא הקישו 1588 למידע בנושא לימודים בחו"ל אנא הקישו 711 לתלונות וקיטורים אנא הקישו 70 לשמיעה חוזרת הקישו
למחיקה הקישו
 

borogon

New member
עבודה בבלגיה

שלום. אחי, בן 23, עבר למכלן מחיפה לפני 3 חודשים (חי שם עם חברתו המקומית). הוא כרגע בהליכי הוצאת אישור עבודה ושהות מסודר (כמובן שיש עיכובים בגלל ביורוקרטיה). אשמח אם תוכלו להפנות אותנו ללוחות עבודה ו/או למעבידים פוטנציאליים. הערה: רמת ההולנדית שלו נמוכה עדיין. שליטה טובה מאד באנגלית. נודה לכל הפניה. שבת שלום!
 
למעלה