הטלפון מצלצל בעוד שעה

../images/Emo33.gifהטלפון מצלצל בעוד שעה../images/Emo133.gif

יגיעו ל"קפה" קרובי משפחה שלא היו אצלכם מזמן. מה אתם מארגנים לבואם?
שעה!! שוט!
 

ayeletba

New member
אז ככה:

עוגת מיקרו ופשטידה מהירה מגבינות שיש במקרר+חצי חב' פסטה מבושלת. נחתוך קצת ירקות וסה-טו.
 

ayeletba

New member
נכין גם

סלט טונה מעניין ונפתח קופסת זיתים. ונפשיר גם לחמניות עם חמאה ליד (הלכתי פשוט לראות מה במצאי בבית...)
 
בראנץ' נחמד

פיתות קלויות בתנור עם שמן זית וזעתר, גבינות, ירקות חתוכים, ביצים קשות, קפה ותה , שוקו , עוגת שוקולד חמה עם גלידה. מי באה?
 
עונה

היות ועדיין בוקר הייתי מכינה ארוחת בוקר נחמדה ואם מה שיש לי כרגע במקרר אז ככה: חטיפי מלאווח סלט ירקות קצוץ דק טחינה ביצים קשות פרוסות של אבוקדו עם מיץ לימון טונה מטובלת מקופסאת שימורים סלט תירס גבינה לבנה עם בצל מטוגן חלה טריה קפה ותה אח"כ מגישה עוגת שוקולד קנויה ופירות אגב אני תמיד מתרגנת בזריזות אם יש אורחים בהפתעה, תמיד יצוץ לי רעיון ממה שיש בבית, ובצ'יק התארגן במטבח, מנסיון. במידה וצריך לקנות משהו אני קרובה ליפו אצליהם תמיד פתוח וזה מה שטוב, וכך תמיד אפשר לקנות עוגה טובה, פיתות, סלטים,ירקות,בורקסים, שתיה והיד עוד נטויה.
 

א ל ק י ס

New member
פותחת את המקרר

ומוציאה:גבינות, ירקות,לחמים,פירות ומתוך כך אלה מארגנת:סלט קצוץ,לחם קלוי בתנור עם שום ושמן זית,גבינות על מגש וסלט פירות.
 
אם הם מוזמנים אז מן הסתם הכל כבר מוכן

אם הם לא מוזמנים אז נאדה ! אני לא אוהבת שבאים לי בלי הזמנה, בדיוק בגלל הקטע שאתפס בלי תקרובת ראויה. אצלי יש חוק: אין הפתעות. אין עברתי בסביבה אז קפצתי. אני שונאת את זה !!!!!!!!!!!!!! הבית אצלי זה לא תחנת מעבר, כמו שאני מכבדת את אורחיי (המוזמנים) ועומדת ומבשלת ואופה עבורם, אז במקביל אני רוצה ודורשת את הכבוד המגיע לי ואת האפשרות לכבד ולהכין כראוי. אנשים שבאים ביי דה וויי ייאלצו להכין לעצמם (ולי) קפה ולמצוא בעצמם את מה שבכל זאת יש בארונות ובקופסאות המאפים. וכן, אני חרא של מארחת, אבל אני חיה עם זה בשלום.
 
מצטיינת בהזמנת משלוחים ממסעדה...נחשב?

הייתי מזמינה מגש סושי. קונה עוגת שמרים טובה. אה וגם אני לא אוהבת הפתעות,אז אף אחד לא מעז.
 
סושי זה מדהים !!!

חבר הביא לי סושי מסאקורה והתענגתי עליו בטירוף. במקום קפה עם פרוסת לחם וריבה אכלתי סושי. אין על ארוחת בוקר סושי....
וכל הכבוד שאת לא אוהבת הפתעות כמוני, בחורה כלבבי ....
 

עינב ג ל

New member
מה זה קפה?

אם קפה זה באמת קפה, כלומר ברור שכולנו אחרי ארוחת ערב, אכין עוגה כושית - בשעה היא תהיה מוכנה. שתיה חמה - יש קפה וכל מיני חליטות, וגם שתיה קרה תמיד יש. אכין גם אדממה - תמיד יש בפריזר, כולם עושים פרצוף, טועמים ומחסלים. בדרך כלל יש לי בבית עוגיות - ואם בטעות אין כאלו שאני הכנתי, לגיבוי יש תמיד קנויות. אם קפה זו ארוחת ערב: סלט ירקות, לפי מה שיש במקרר - עגבניה, מלפפון, חסה, גזר - אלו תמיד יש, ובנוסף כל דבר אחר שבנמצא. אם האורחים יאהבו - יהיו בסלט גם ביצה קשה וטונה. ביצים - לפי דרישה - חביתה, מקושקשת, חביתת ירק, עין וכו' חייבת לעוף מהבית! אשלים מאוחר יותר!
 

נירהמ1

New member
לא בעיה בכלל - יש לי תמיד "נקניקים" קפואים

של בצקי עוגיות, מוסיפים עוגה בחושה כלשהי (אם הילדים לא גילו אותה בפריזר - ואם כן, לא בעיה להכין חדשה - יש תמיד מצרכים זמינים בבית). אפשר להוסיף גם עוגיות מלוחות (שגם להן יש לי בפריזר "נקניקים" קפואים). הכנת עוגה בחושה 15 שעה - זמן שהיא בתנור (חצי שעה)= 45 דקות. בזמן שהעוגה בתנור מפשירים את בצק העוגיות, הפשרת עוגיות - 10 דקות. יוצרים עוגיות 10 דקות, אפיה 15-12. בזמן שהאורחים מגיעים שריח המאפים נישא באוויר. מכינים
כהעוגה מצטננת בינתיים, ועד שהקפה מוכן יוצאות גם העוגיות החמות מהתנור.
 
../images/Emo182.gif../images/Emo182.gif אז ככה, אצלי

אם מפתיעים אותי, אספיק להכין, כי שעה זה הרבה זמן מבחינתי. אם אני ממש ממש רוצה לפנק אותם אכין להם: שקשוקה, או חביתת ירק מושקעת, טחינה, חומוס, פיתות חמות, חמוצים שאני מכינה ותמיד יש לי בבית. במתוקים: מפשירה מלוואח, ממלאת בשוקולד נוטלה ואופה בפיצוחים: אין מצב שאין אצלי פיצוחים, ראי בתמונה את ארון הפיצוחים שלי, שנראה ככה כמעט בכל ימות השבוע, ובסוף שבוע, מחדשת. פירות וירקות, גם תמיד יש ואין בעייה.
 

KarinDi

New member
אירוח ברגע

אצלינו קורה הרבה, כי אנחנו גרים די רחוק מכל הקרובים, אז מי שבמקרה באיזור תמיד בא לבקר. כמו שאמרו- תלוי מה השעה ביום. המנצח אצלי- חטיפי בורקס מהירים מאוד. מוציאים מיד מהפריזר בצק עלים קנוי. בקערה קטנה מערבבים גבינה לבנה פשוטה עם אבקת מרק פטריות. חותכים רצועה צרה וארוכה והבצק, מרדדים, שמים באמצע פס לכל האורך מהתערובת, מגלגלים לרולדה, חותכים שבלולים קטנים, מורחים ביצה ואופים. מהיר, קל וטעים טעים טעים. על אותו רעיון אפשר להכין גליל ממולא בפרומעז, אבל את זה צריך ללכת לקנות במיוחד. עוגת בראוניז הפתעות זריזה כבר נאפית בתנור כמובן יש עוד המון אפשרויות כשרוצים ממש ארוחה: - משה בתיבה - צ'יפס קנוי בתנור - פסטה עם רוטב גבינות - מרק עדשים - אורז עם קישוטים- שעועית מקופסה, צימוקים, צנוברים, שקדים- מה שיש בבית
 

נעמה113

New member
דווקא אוהבת אירוח כזה,

באירוח שמודיעים עליו בהתרעה קצרה אני לא לחוצה. כל מה שאכין יהיה מצוין. לא מרגישה שיש ממני ציפיות. המקפיא שלי תמיד מלא בפשטידות (מחולקות לריבועים), במיני מאפינס מתוקים ומלוחים, בעוגיות. אני אוסיף לזה טחינה, זיתים, וירקות.
 

kriz

New member
../images/Emo45.gifמסכימה

לפעמים אני מעדיפה את האירוח בהפתעה כי אין לי זמן להתלבט מה להכין. פשוט מכינים וזהו!!!
 

ady18

Well-known member
אממ

לא מתלהבת אבל אם ברירה עוגיות מוכנות נוסיף עוגה יש לי פוקצות במקפיא רק לחמם בתנור אוסיף סלט מושקע או פיתות עם זעתר שיש במקפיא בורקסים ביתים שיש גם וזהו בעיקר..
 
למעלה