Cranberry Sauce

New member
../images/Emo32.gifג'יזס.

לא יצאתי לטיות השנתי, והם חזרו היום. הרגע דיברתי עם חברה שלי שאמרה שכולם התנשקו עם כולם ומה זה, למה כולם עם כולם ונמרחים ועושים אחד את השני כל הזמן?! לעזאזל! הוא התנשק איתה ואז באה עוד אחת והתנשקה עם שניהם והיה חדר מלא באנשים מתנשקים ואני מרגישה כזאת קטנה;;
 
וול

טוב, זה מוכר לי ולא בקטע של טיול שנתי או משהו. את לא קטנה, את חכמה!. ואם זה מעצבן אותך בצורה כלשהי- תחשבי שלאחד היה איידס ועכשיו כולם נדבקו [אותי זה מעודד ממש] יאללה, יום טוב.
 

GoOni

New member
../images/Emo32.gif חזרתי מהגדנ"ע!

וואו. היה לי נורא קשה ביומיים הראשונים, ונורא רציתי ללכת הביתה. אני לא חזקה במיוחד בלקבל פקודות מאנשים- במיוחד אם הן לרוץ במעלה גבעה תוך כדי ספירה מ-60 ומטה, לסדר ח' של אנשים ולנקות חדרים, ומסתבר שאני גם די פציפיסטית (קשה לי להגדיר את עצמי ככה, אבל כן. אני כן. אני צמחונית פציפיסטית שמאלנית יפת נפש. shoot me, יש לי ערכים.) היה לי ממש התקף חרדה מהM-16 ולא הסכמתי בשום אופן ללכת למטווח ולירות בגיל 16.5. ובסופו של דבר מה שהשאיר אותי הייתה שיחה מדהימה שהייתה לי עם המורה שלי למחשבת ישראל שפשוט קרא את המחשבות שלי, וגרם לי לחשוב על כל הגדנ"ע בצורה אחרת, ולקחת יותר בקלות. היו איתנו ערסים ופרחות (באמת שכולם שם היו פרחות וערסים!) והם זכו לשם הקוד מטוסים (ערסים) וחלליות (פרחות), ככה שהיה מאוד נורמלי לשמוע שיחות כמו "הייתי במקלחת והיו שם שתי חלליות ערומות". החלליות והמטוסים מאוד התלהבו מהסלבס התלמאיסטים מהתוכנית "ראש גדול" וביקשו חתימות ותמונות. :0 ועל כך נאמר: טוב שלא. גם היה אוכל מאוד יצירתי שגרם לנו להיות מאוד משועשעים. אוכל כמו שימורי פלפלים בחומץ, עוגת תפוז בשם "עוגה לשעת תה", לוף- שזה בשר משומר שנראה כמו אוכל לחתולים, וגבינה לבנה משקית. התפריט שלי בחמשת הימים האחרונים הורכב מלחם עם בלו בנד, שוקו ודני לבן. ככה שלא מפתיע שחזרתי שני ק"ג פחות. עוד עניין היה המדים, מדי ב' מג'ויפים כאלה, שנראו מצוין על כל בחור מעל 170 ס"מ, ונראו נורא על כל בחורה בכל גובה שהוא. לא הרגשתי בחורה. אפילו ההליכה שלי נהייתה גברית כזאת עם מדים. זה היה די מצחיק. וכולם- גם בנות וגם בנים היו עם שפשפות די רציניות היום
גם היה קטע די מפחיד ומצחיק, שהלכתי להתקלח ופתחתי את הברז בפעם הראשונה בלי לדעת שהזרם חזק בטירוף, והשפרצתי על שלוש חלליות שלבשו מדים וכמעט קיבלתי מכות. גם גיליתי המון אנשים נחמדים חדשים בשכבה. אני לא יודעת אם יצאו מזה קשרים עמוקים, אבל כן היו לי כמה שיחות נחמדות נורא עם אנשים, והסתדרתי עם הרבה. וגיליתי שאני יודעת לרוץ ממש מהר! ולספור אחורה מ-60 ממש טוב! ווהו. ובעיקר התעסקתי בעצמי נורא מעט. ואני חושבת שבסה"כ זה עשה לי טוב. קצת חיכיתי אבל שיגמר. וקצת יש לי ספקות בקשר לצבא, וכל מיני שאלות שאף אחד לא הצליח לענות לי עליהן. זהו. חזרתי.
 

EVE Lights

New member
סתם..

הפציפיזם מכאיב לי. באמת. ואני פשוט לא מבינה מאיפה אנשים מגיעים למסקנות האלה. למה היה לך קשה להחזיק נשק? באמת מעניין אותי לשמוע. (סורי על ההערה הבוטה.)
 

GoOni

New member
ההערה הייתה ממש דפוקה ולא במקום.

את יכולה לבקש לשמוע גם בלי להגיב בכזאת ילדותיות. בכל מקרה, עברתי על ההודעה שלי שוב ובאמת ראיתי שלא הסברתי את עצמי טוב, אז העניין של הפציפיסטיות זה לא בדיוק משהו שחשבתי עליו לפני. ז"א- אני בכלל לא מגדירה את עצמי כפציפיסטית ואף פעם לא הגדרתי. מה שקרה הוא שהיה לנו שיעור ראשון על הנשק, והמפקדת רצתה שאני אתנדב להדגים איך מכניסים מחסנית ופשוט התחלתי לרעוד בצורה מטורפת ולא יכולתי שלא לחשוב על העובדה שהכלי הזה נועד להרוג אנשים. גם אם זה לצורך הגנה. גם אם זה ירייה לצורך אזהרה. זו אולי צורת מחשבה נורא תמימה. זה אולי ילדותי, אבל אני לא חושבת שאנחנו לא יכולים בלי. אני חושבת שהעולם יכול להתקיים מצוין בלי רובים. ונכון, יש מציאות ויש עולם אוטופי, ואנחנו חיים במציאות, אבל כרגע קשה לי לקבל את זה. זה ממש לא אומר שאני לא הולכת לא להחזיק נשק בחיים שלי, וזה גם לא אומר שאני אשתמט. כי אני כן אתגייס, ואני כן אתרום את החלק שלי למדינה, אבל כרגע, בגיל 16 וחצי, היה לי קשה להתמודד עם נשק. עם לירות. גם אם זה על מטרות. זה ממש לא אומר אפילו טיפה על מה שיקרה איתי בצבא ומה שיקרה איתי בעתיד, ואני מציעה לך לחשוב שנייה לפני שאת שולחת הודעות כי את פאקינג בת 20 ואני בת 16 ולא הייתי שולחת הודעה כזאת.
 

DIE kvar

New member
אוח את כזאת תינוקת

תשמעי גם אני לא אוהבת את כל הפלצנות שיש בחלק מהבנות בפורום עם הקטע של אני פציפסטית!!!!!1111 לי יש ערכים!!!!!!!!!!!!!!!!111111@@ אבל היא לא נראית לי כזו, והודעה בנוסח 'בא לי להקיא ממך' ממש לא לעניין כתגובה להודעה שהיא כתבה. את כל כך לא פתוחה לשמוע מה לאנשים אחרים יש להגיד כשאני מתווכחת עם מישהי בפורום, או בחיים, ובאופן כללי אז אני באמת משתדלת גם להקשיב, ולא רק להגיד את מה שיש לי להגיד. הרבה פעמים יוצא לי ללמוד מהדברים האלה כל מני שטויות לגבי עצמי ולגבי הדיעות של בקשר לכל נושא שהוא. אני משאירה הרבה מאוד מקום להשפיע עליי בויכוחים כאלו, לפעמים זה לא מצליח, אבל לפעמים אני נשארת עם מישהו שהשתנה בי. וואלה, זה לא נראה לי בסדר שילדה בת 16 תחזיק נשק!! וגם ככה קשה לי נורא עם זה שעוד שבוע אני מחזיקה נשק, ושאנחנו ילדים בני 18 שנשבעים למות בשביל המדינה שלנו, או להרוג בשבילה. וכשחברה שלי, אחת כזאת שהייתה איתי בגן ועברה איתי את כל החיים בערך, הסבירה לי בפרטי פרטים מה עושים עם הנשק שלה, והחזיקה אותו בטבעיות כזאת ואני חשבתי שאני מתה. אני נשבעת לך שזה מזעזע אותי כל פעם מחדש וזה ימשיך לזעזע אותי גם כשאני לא אהיה כל כך כל כך צעירה כי זה חיים של אנשים ויש בידינו - חבורה של ילדים בני 18-21, את הזכות לקחת אותם או לתת אותם למען מדינה או למען לא משנה מה. לא מזעזע אותי בתור פציפיסטית או שמאלנית או יפת נפש או צמחונית או שאר ההגדרות הכל הכך עקשניות וילדותיות האלו - מזעזע אותי בתור בן-אדם. אני לא מאמינה שהיא שונה ממני בהרבה. אולי קצת יותר מקובעת, אולי קצת פחות קשובה, אבל הזעזוע הוא אותו זעזוע והוא מגיע מאותו המקום, ואני לא יודעת באיזה שלב בחיים את כבר תקבלי את הכאפה שלך אבל אני באמת מחכה שזה יגיע.
 

EROTOMANIA

New member
אני לא מבינה

אז למה כתבת "בא לי להקיא ממך" אם לא אכפת לך? הרי ידעת שזה יגרור תגובות כאלו או אחרות. אורנית אני מתה עליך והכל אבל את תמיד כותבת הערות בוטות, ואז כשמישהו בא נגד זה את טוענת שזה לא מזיז לך בכל מקרה.
 

Cranberry Sauce

New member
שלוםD:

אני ממש שמחה שנהניתD: בזמן שלא הייתם אני ונעמי בידרנו כל מני מבריזי גדנ"ע מהשכבה שלך. היה נחמד.
 

Cranberry Sauce

New member
שום עבודות למען הקהילה!

ביום שלישי הרמנו כיסאות בבנין והלכנו, אתמול היינו בתערוכת דיאלוג בחשיכה במוזיאון הילדים בחולון, והיום ישבנו למטה איפה שהמחשבים וראינו סרטונים ביוטיוב D:
 

SNoopY 26

New member
תאמת שזה נשמע ממש כייף..

חבל שבבצפר שלנו אין את זה. חח מי מהבצפר שלך משחק בראש גדול?
 
למעלה