menim

New member
דרוש תוכניתן WEB

תיאור: התוכניתן ישתלב בצוות פיתוח, המפתח בעיקר מערכות מבוססות אינטרנט למוסדות חינוך בכל הארץ. עיקר הפרויקטים מפותחים תוך שימוש בטכנולוגיות מיקרוסופט, כש- .NET בראשן. התפקיד דורש יכולת ניתוח צרכים, אפיון ופיתוח של המערכות עליהן הצוות עובד. כמו כן התפקיד מצריך יחסי אנוש טובים ומודעות לרמת שירות גבוהה עבור לקוחותינו. דרישות: פיתוח מערכות בסביבת אינטרנט. ניסיון בפיתוח ב: OOP & OOD ASP.NET - C# ASP 3.0 HTML & DHTML JavaScript / VBScript SQL HTTP Protocol (יתרון) Windows Forms (יתרון) XML & XSLT (יתרון) ניסיון בעבודה מול: IIS Microsoft SQL Server 2000 MySql ליצירת קשר ומשלוח קו"ח: דודי טרבס מנהל צוות הפיתוח, מרכז התקשורת, מכון מופ"ת. דואל: [email protected] משרד: 03 690 1415 / 99 נייד: 050 7552 665 פקס: 03 690 1414
 

Justin Angel

New member
קה פרובלמה מואי צ'יקיטה?

אין לזה כללים פשוטים. שהייתי פרילאנסאר תמיד כתבתי איפיון & עיצוב ביחד. נוהל מפת"ח זאת המלצה, לא יותר. השאלה הכי חשובה היא "למה אני כותב אפיון"? ברגע שתמצא את הסיבות שהובילו אותך לכתוב אפיון, תמצא מה השאלות שאתה צריך לשאול.
 

itaym02

New member
../images/Emo32.gifפעם אחת ולתמיד

אומרים: "אס און פרובלמה מוי ציקיתה" או "קה פרובלמה בובי" או "קה פרובלמה, מי ציקיתה" (אך אפשרות אחרונה יכולה להחשב הטרדה מינית)
 

Just ice

New member
ניר, ראשית מזל טוב..

על העבודה הראשונה בתחום
כשאני הייתי בן 15, העבודה שלי היתה משהו הרבה יותר מלוכלך
אתה יכול למצוא דוגמאות רבות של מסמכי איפיון ועיצוב, ואם תתעקש גם של אפיון על, אפיון מפורט, וכו' וכו'. אבל לדעתי פשוט שב עם הלקוח, הוא יודע בגדול מה הוא רוצה, אתה צריך לדובב אותו ולהפוך את המילמולים שלו לפרקטיקה, והיכן שהוא לא ממש יודע, לעזור לו לדעת, לתקן, לכוון ולייעץ. בשורה התחתונה אתה צריך לצאת כאשר לך ברור כיצד האתר נראה, כמה דפים יש, מה יש בכל דףף מה הפונקציונליות הכללית ומה הפרטנית. לדעתי חובה לתעד בתרשימים ובמסמכים פונקציונלים. זיזה פורמט בדיוק של מסמכים, פחות קריטי. העיקר שיהיה מתועד (גם לתחזוקה), ברור ומתומחר
 

Adrienne

New member
אממממ

לעולם לא בניתי אתר לחברה מסוימת אז אני לא יכול לעזור, מצטער. אבל רציתי להתייחס לנקודה שהעלת בהודעה שלך בפורום ASP. אמרת שהאתר צריך להתאים לדפדפנים שהולכים בשוק, סתומרת פיירפוקס וIE, אבל איך מתאימים את ויזואל סטודיו שיעבוד עם פיירפוקס? באתר גמר שבניתי כשהרצתי אותו על פייפוקס הכל יצא סבתוכה אחת גדולה... תודה!
 

האזרחק

New member
זה קשור...

ברירת המחדל של הסטודיו לא ידידותית במיוחד לפיירפוקס וקל לפספס. לא פעם סתם הנחתי פקדים על טופס ובפיירפוקס הם הופיעו במקום שרירותי על המסך. הכל פתיר, אבל ברור שעם הסטודיו לא היה חורג מהתקן פה ושם הכל היה הרבה יותר קל. באחת ההרצאות על 2.0 נאמר שגם הבעיה הזאת נפתרה ואפשר לבחור תקן. (מייקרוסופט משוכנעים עדיין שיותר מתקן אחד זה טוב...)
 
לא הבנתי...

למה אתה מתכוון, אני לא נתקלתי בבעיות עם זה, ואין קשר אם אתה כותב קוד ב - Notepad או בסטודיו זה אותו קוד וזה סתם שטויות.
 

האזרחק

New member
אולי בגלל שלא ניסית?

אתה טוען שניסית את כל הפקדים שמציע הויז'ואל סטודיו בכל הוריאציות האפשריות? כשאני כותב ב NOTEPAD אני שולט בכל אות וגרש. כשאני זורק פקד סגור על טופס בויז'ואל סטודיו אין לי שליטה על איכות הקוד ומה לעשות - פה ושם הקוד לא עומד בתקנים. וכן, יצא לי לא פעם שפקד שהונח על טופס הוצג בפיירפוקס בצורה שונה מאשר ב IE ונדרשה התערבות ידנית כדי לסדר אותו. זה שאתה לא נתקלת במשהו שאחרים טוענים שנתקלו בו מרמז שאולי הם ניסו יותר דברים ממך ומומלץ שלא תייחס את דבריהם לשטויות כל כך מהר.
 
עדיין אני לא רואה סיבה...

אתה אמור לעבוד עם CSS נטו, אם אתה נותן לפקד שלך לדחוף קוד עיצובי אז אתה לא עובד נכון, ועדיין זה לא קשור לויז'ואל סטודיו, זה קשור לקוד שאתה כותב, כי את הפקד ממש לא מעניין איפה כתבת אותו הוא תמיד יוציא אותו פלט. לא ייתכן ששני קודים *זהים* יוציאו פלט שונה.
 

האזרחק

New member
מישהו דיבר על פקדים שאני כתבתי?

תקרא שוב. "לא ייתכן ששני קודים *זהים* יוציאו פלט שונה." תגיד, יצא לך פעם לכתוב לדפדפן אחר?
 
למעלה