roee15

New member
../images/Emo32.gif

משינאים יקרים. מישהו אולי יודע את האקורדים של "אחי הצעיר יהודה", "הנסיך הקטן", "הילדים של חורף 73" (=הבטחתם יונה, עלה של זית..), "החול יזכור"? אני צריך את זה לטקס יום הזיכרון לחללי צהל. תודה :)
 
שלום לך!

ברוך הבא!
אתה חדש? מי אתה? וואו, כמה זמן לא ראיתי אותך פה... וולקאם בק
 
נכון "תחזור תחזור"...

זה שיר ליום הזיכרון? אמרתי למורה שלי שצריך לעשות את זה בטקס אבל הוא לא הקשיב לי... אוף.
 

pinky365

New member
זה ממש לא שיר ליום הזכרון.

אולי ליום הזכרון לרבין, וגם זה בספק, ורק כי זה הופיע בדיסק לזכרו וכי יש איזושהי קונוטציה לליריקה. זה לא שיר יום זכרון, בעיקר כי אין לו שום קשר לנושא, ולא כל שיר עצוב הוא שיר הולם לטקס. ובלי שום קשר, אני לא אוהבת את קצינת החינוך שלנו. תכננתי לקרוא בטקס אצלנו, ואחרי שראיתי את הדברים שהיא בחרה החלטתי לוותר. דאמט, היה שם קטע גרוע למדי שאיזו ילדה בי'א כתבה אחרי מסע, ופאק, הייתה לזה חריזה של מוזיקה מזרחית ואפס משמעות. קיבינימט, יכולתי לכתוב משו טוב יותר בחצי שעה, בלי להגזים. חבל שכולם הסכימו עם זה, חוץ ממנה. גם כן קצינת חינוך.
 
תחזור תחזור ראסטפן...

טיפות טיפות, נופלות עליו חיילים לא רוצים מלחמה, ילדים רוצים אהבה מריחואנה לא חוקית ("ניטרולוגיה וכסף לא הולכים ביחד! לא הולך!" "תעשו לי פה אור של בני אדם!")
 

PizzaPotter

New member
אקורדים לחלק מהשירים

הנסיך הקטן: Dm C Dm G F Dm C Dm D Em Am פזמון C F Em Am Dm F Em Am A Em B F הילדים של חורף שנת 73: B _______ Am _Am_______E B_______________Am E_____Dm G________D____C Em___D G_________D____C __B____Em_D ___C_________Em #Bm ________F _Am_________F Em_______B פזמון: Bm____Em ______C _______A__G _______Bm F#m D __A____G____A השורות הם בהתאם לשורות המילים לא ניסיתי אותם בעצמי אבל זה מה שמצאתי... המלצה אישית: תוריד את ספר האקורדים מהאתר mp3music ספר מעולה עם מלא שירים
 
..

אם זה הספר הזה עם ה500 שירים ממש יפים אז כאילו אין בו כל כך שירי זיכרון
 

OniOn Of a dOwn

New member
נצל"ש

קודם כל שבת שלום
דבר שני - זה נכון שמשינה מופיעים באוניברסיטת בן-גורין ביום הסטודנט? אם כן אז יש תאריך? מחיר? משהו? תודה
 

bAruLi

New member
זה נכון :)

הם מופיעים בב"ש ב1.6 מוקי מחמם אותם וכרטיס לסטודנט עולה 55 ש"ח (אם אני לא טועה). לפי הפורום של האוניברסיטה המכירה של הכרטיסים תחל משבוע הבא. לינק לפורום: http://forum.bgu.co.il/index.php?showforum=116
 
גמני!

הגדוד שלי (בצופים)..עושה את כל הטקס לבד והתנדבתי לשיר ולנגן ואני לא מוצאת ב-ש-ו-ם מקום את האקורדים של אחי הצעיר יהודה..
 
למעלה