אנדרי ז

New member
המשמעות שזהו שרשור אוף-טופיק

off topic זוהי שיטה מקובלת בפורומים של תפוז. פותחים שרשור כזה ומכניסים לשם נושאים שלא ממש קשורים לפורום אבל שגם לא נמצא לנכון למחוק אותם. גולש שברצונו לכתוב הודעה כזאת מוטב שיחסוך עבודה מהמנהלים וישרשר מראש למקום הזה, או שיפתח אותו אם באותו רגע הוא לא קיים.
 

אנדרי ז

New member
לכל מי שעדיין עונה לאס-אינב

הגולש הנ"ל נחסם מהשתתפות בפורום. מאחר וזו כבר הפעם השנייה שלו, אני לא מצפה שחסימה זו תוסר יותר. אין טעם יותר להגיב על הודעות ישנות שלו, ובמידה ויהיו הודעות חדשות בכינוי שונה, אלו יימחקו אוטומטית והכינוי החדש ייחסם גם כן. במקרה כזה עדיף שתחסכו לעצמכם את עוגמת הנפש הכרוכה בכך שגם הודעות שישורשרו להודעותיו ייאלצו להימחק.
 

LSD-J

New member
החלטה לעניין ../images/Emo45.gif

מוטב מאוחר מאשר אף פעם. ומי שלא הבין למה העיפו אותו, שילחץ כאן.
 

notafish

New member
טוב, נו../images/Emo19.gif

להגיד שאתגעגע אליו זה לא יהיה מדויק... צירוף נדיר של שנאה, כושר דמאגוגי, וטונות של זמן פנוי. היה מענין, ולמדנו משהו, אבל זה בהחלט מיצה את עצמו.
 
סיפור מזעזע ששמעתי הערב

יהודי חרדי מבני ברק היה בדרך לבני ברק מירושליים כשעוד חצי שעה נכנסת השבת, בדרך הוא רואה חייל מחפש טרמפ (עוד מעט שבת...) החרדי עוצר לו שואל אותו לאן, החייל עונה לו לצפון, תעלה אומר לו החרדי ניקח אותך עד איפה שנוכל, בדרך הוא מנסה לשכנע אותו לעשות אצלו שבת כדי לא לחלל שבת בדרך הביתה, החייל חילוני, מעשן בשבת לא מוכן לקבל את הפניה, החרדי מבטיח לו, אתן לך חדר, תעשה מה שבא לך, תעשן, תצא לבילוי, רק תאכל איתנו באוירה המשפחתית ובמוצאי שבת אקח אותך אני לביתך, לבסוף נעתר לו החייל ומסכים להשאר, הוא מטלפן להוריו מסביר להם את המצב ואומר להם שהוא יגיע במוצ"ש. עוברת לה שבת נחמדה בלי הרבה הטרדות מצד החרדי מה שהוסיף לנוחיותו של החייל שהתבשם משבת יהודית מיוחדת. במוצ"ש ביקש החייל מזכרת מהמארח, מזכרת מהשבת המיוחדת, חשב החרדי וענה לו, מה דעתך על מצוה קלה, לא קשה ומפרכת מדי, משהו קל ללא טירחות מיותרות? בסדר, עונה החייל. אומר לו החרדי, יש הלכה בשולחןערוך העוסקת גם בנעילת וקשירת נעליים, ומורה לנעול של ימין לפני שמאל ולקשור את של שמאל לפני ימין, קיים מצוה זו והרי לך מזכרת מהשבת. בסדר ענה החייל בנוחות ללא התנגדות מיותרת. אכן אותו חייל היה נוהג לקיים הלכה פשוטה ותמוהה זו מאז אותו יום. באחד המסדרים נזכר מיודעינו החייל ששכח בבוקר לנעול נעליו כמובא בהלכה, פנה למפקד ואמר, אני חייב לחזור רגע לחדר, למה? שאל המפקד, אני לא יכול לומר לך, אני חייב ללכת, אתה לא הולך, ענה לו המפקד, אני הולך התעקש החייל, סופו של אותו חייל שבגין אותה הלכה תמוהה נכנס למחבוש 30 יום וניצל מ.........................לעלות על אחד היסעורים באסון המסוקים הנורא. מחריד עד איפה מגעת מידת הדין ולעומתה מידת הרחמים
 

LSD-J

New member
כלומר...

אלוהים החליט להרוג 70 חיילים יהודים בגלל שלא קשרו קודם את נעל ימין? אלוהים העדיף להציל חייל אחד שקשר את נעל ימין והעדיף לא לנקוף אצבע למען הצלת אותם 70 חיילים??? שילך לעזאזל האלוהים שלך.
 

LSD-J

New member
וואלה ואני הייתי בטוח שזה אמיתי ../images/Emo6.gif

 

פלסטיק

New member
סיפור ישן עם זקן ארוך ארוך

וכרגיל כמו כמעט כל סיפור חרדי, לא נכון שיקרי ומצוץ מהאצבע. דרך אגב נדמה לי שלפני חודשיים בערך העלה חרדי אחר את הסיפור בפורום הזה אבל היו לו הרבה יותר תוספות צבעוניות כדי להוכיח את רשעותם של חיילי צה"ל. מוסר השכל מהסיפור: אלוהים השפוט של אותו חרדי הרג 70 חיילים כדי להוכיח לחייל שצריך לשרוך נעליים לפי רבי יוסף קארו. וואלה השתכנעתי והיום אני חוזר בתשובה ומצטרף לנטורי קרתא.
 

yeshgvul

New member
יש גבול בנמל - מופע ב-12.7

יום שישי, 12 ביולי, 18:00 - 24:00 "יש גבול בנמל" אירוע בזכות השלום, נגד הכיבוש ולציון: 35 שנות עוול של כיבוש חסר תוחלת; 20 השנים מאז מלחמת לבנון המיותרת; 20 שנות תנועת יש גבול ותמיכתה בסרבנות הסלקטיבית. שרים/ות אלון אולארציק; בן ארצי; יזהר אשדות; שרון בן עזר; ישראל ברייט; יובל גורביץ; טל גורדון; אביב גפן; DAM הראפרים הערבים הראשונים; זאב טנא; חלס; שרון מולדבי; ברי סחרוף; סגול 59; נתן סלור; קרני פוסטל; פוצ´י; פרוייקט הגומייה; קטיפה שחורה; ורד קלפטר; מיקה קרני; חמי רודנר; מיקי שביב; דן תורן ואחרים. דוברים/ות משה איבגי; שולמית אלוני; מוחמד בכרי; יעקב גלעד; סיהאם דאוד; דוד זונשיין; נתן זך; מוחמד עלי טהא; נועם כוזר; יצחק לאור; מוטי לרנר; יהודה מלצר; ישי מנוחין; סלמאן נאטור; ישי שגי; יגאל שוחט ואחרים. האירוע מתקיים ביום שישי, ה- 12 ביולי 2002 בין השעות 18:00 ל- 24:00, בהאנגר 11 שבנמל תל-אביב. אנו זקוקים לתמיכתכם המוסרית, הפוליטית והכספית. כל התרומות בעת האירוע מיועדות לתמיכה במשפחות של סרבנים כלואים. כניסה: 50 ש"ח יש גבול, ת.ד. 6953 ירושלים 91068, טל. 6250271 (02), www.yesh-gvul.org החזירו את החיילים הביתה מהשטחים !
 

a-s-inv

New member
עוד סלפן מושתל בפורום

אין דבר כזה ואתם יכולים רק להתפוצץ מקינאה, אין דבר כזה אצל החרדים ובעבר כבר הסברתי גם למה זה לא יכול להיות אצלינו. אחד ממרכזי הגמילה באיזור השרון שייך למכר שלי בעל תשובה נרקומן לשעבר והמקום מאכלס בעלי תשובה חדשים או חילונים מתחזקים או כאלה שכבר ניראים חרדים והם בעלי תשובה שלא הצליחו להיגמל מהמכאוב והחולי נחילוני שנתפסו בו. אין שם ולו חרדי אחד שלומד בישיבה הן ספרדית הן חסידית הן ליטאית, ולמה? סמים זה דבר שמגיעים אליו מחוסר סיפוק, מריקנות, מאומלליות נפשית, בן תורה ולומד במסגרת ישיבתית לא יכול לעולם להגיע לזה, לא חסר לו את מה שחסר לנער חילוני, הוא לא ריקני, הוא לא אומלל בנפשו, הוא יודע מה הוא רוצה מעצמו והדבר הזה ממש לא מסקרן אותו. כך ששוב הריני בז לנסיון הנואש שלכם להטפילו ולהפיל עלינו חולי זה יציר חברתכם
 
עלה תאנה על המשך הכיבוש הברוטאלי

החלטת הקבינט מאתמול בדבר "הקלות בעותר" היא לא יותר מאשר הפחתה קלה ברמת הענישה הקבוצתית והעינוי הקבוצתי שהטילה מדינת ישראל על מליון פלסטינים שאת עריהם כבשה, עלה תאנה על המשך הכיבוש הברוטאלי אותו מתכוון ראש הממשלה שרון להמשיך לאורך זמן, כפי שתכנן מאז עלה לשלטון. ממשלת ישראל מואילה ברוב טובה לאפשר לאנשים שהיו כלואים בבתיהם הצפופים במשך שבועות של קיץ חם את הזכות האלמנטרית לצאת מספר שעות ביום החוצה ולהלך ברחובות עריהם - אך מחסומי הכתר עדיין מונעים מהם נסיעה לעיר הקרובה, המתנחלים עדיין ממשיכים להשתלט יום יום על קרקעות פלסטיניות למרות הפארסה הקרויה ´פינוי המאחזים´ שהציג בן אליעזר לקראת ועידת מפלגת העבודה, הכלכלה הפלסטינית במצב התמוטטות מתקדמת ומליוני פלסטינים ממשיכים להתדרדר לתהום של אבטלה ועוני , עד כדי כך שלרבים מהתושבים אין כסף לקנות מזון גם כאשר מוסר העוצר. מן הפלסטינים נמנעת הזכות הבסיסית להיות עם חופשי בארצם, אותה הזכות שאזרחי ישראל דרשו והשיגו לעצמם לפני 54 שנה. הפלסטינים תחת הכיבוש ממשיכים לחיות בגיהנום שהוא בית החממה ובית הגידול למפגעים מתאבדים חדשים. מה שדרוש הוא לא הקלות בכיבוש אלא סיום הכיבוש, יציאת צבא הכיבוש מן הערים הפלסטיניות, הסרת מחסומי הכיתור והסגר וקיום בחירות דמוקרטיות תחת פיקוח בינלאומי, בהן תיבחר הנהגה פלסטינית בעלת מנדט מלא לייצג את עמה - ועם ההנהגה הזאת על מדינת ישראל לדון ולנהל מו"מ לשלום, בין אם יחליט ערפאת להעמיד עצמו לבחירה מחודשת ויזכה לאמון עמו, ובין אם יבחר מנהיג אחר.
 
אפי איתם - גנרל דרום אמריקאי

"השר אפי איתם מדבר כגנרל בדיקטטורה רצחנית בדרום אמריקה" אומרת תנועת גוש שלום בתגובה לדברי הבלע של השר אפי איתם, שקרא להוצאה להורג ללא משפט של מנהיגי הפלסטינים. "בממשלה המתיימרת לשמור על ערכים דמוקרטיים, היה אדם מסוגו של איתם מפוטר מתפקידו תוך חמש דקות - אך ברור כי ממשלת ישראל הנוכחית אינה כזאת. בדיחה עגומה היא שממשלה זאת ממשיכה בחרם על ממשלת אוסטריה, בעוד התבטאויותיו ומעשיו של יורג היידר - אשר מעולם לא העז לקרוא למעשי רצח כמו מה שאיתם מסית בגלוי - אינם אף מתקרבים בחומרתם למעשיהם והתבטאויותיהם של אפי איתם ושל שרים אחרים בממשלת ישראל".
 
למעלה