../images/Emo32.giftopic - המלצה חמה משהו אש !
topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !