topic - המלצה חמה משהו אש !

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
../images/Emo32.giftopic - המלצה חמה משהו אש !

topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
 
כל הכבוד!

topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
כל הכבוד!
אם לא היה לי מבחן בעוד יומיים והייתי בביתי, הייתי מגיע בשמחה!
 

קובי לו

New member
ובעצם מגיעה תודה ליעקב

topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
ובעצם מגיעה תודה ליעקב
שלא זו בלבד שידע אותי (אותנו) על ההופעה הנפלאה הזו, אלא גם הכניס אותי בחינם להופעה. תודה רבה !
 

levikon

New member
היה היום עוד הופעה קטנה ולא חשובה.

topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
היה היום עוד הופעה קטנה ולא חשובה.
קראו לה LIVE8. והיא נערכה ב 10 מקומות בסך הכל. והיה גם איחוד לא רציני של איזה להקה שניגנה בזמנו כמה שירים איזוטריים שנקראה הפינק פלויד. ובכל מקרה... מי שממש, אבל ממש!! רוצה לפעול בעקבות המופע למען הרעבים באפריקה, מוזמן להכנס לאתר WWW.LIVE8LIVE.COM
 
עד הלילה חשבתי שאין עליהם.

היה היום עוד הופעה קטנה ולא חשובה.
קראו לה LIVE8. והיא נערכה ב 10 מקומות בסך הכל. והיה גם איחוד לא רציני של איזה להקה שניגנה בזמנו כמה שירים איזוטריים שנקראה הפינק פלויד. ובכל מקרה... מי שממש, אבל ממש!! רוצה לפעול בעקבות המופע למען הרעבים באפריקה, מוזמן להכנס לאתר WWW.LIVE8LIVE.COM
עד הלילה חשבתי שאין עליהם.
עכשיו אני יודע, שאין עליהם, ולא יהיה או יהיו כמותם. מבחינתי הם המציאו את הגלגל, לפני יותר משלושים שנה, והלילה הם הוכיחו שהם עדיין יודעים לסובב אותו. הופעה מרגשת ביותר
 

levikon

New member
נכון בהחלט!!!

עד הלילה חשבתי שאין עליהם.
עכשיו אני יודע, שאין עליהם, ולא יהיה או יהיו כמותם. מבחינתי הם המציאו את הגלגל, לפני יותר משלושים שנה, והלילה הם הוכיחו שהם עדיין יודעים לסובב אותו. הופעה מרגשת ביותר
נכון בהחלט!!!
איך אמרו פעם... PINK FLOYD WILL REUNITE WHEN PIGS WILL FLY נו, איך אומרים, איפה החזירים? (במזרע, נכון.
)
 
אז כמו שנכתב בפורום פינק פלויד-

נכון בהחלט!!!
איך אמרו פעם... PINK FLOYD WILL REUNITE WHEN PIGS WILL FLY נו, איך אומרים, איפה החזירים? (במזרע, נכון.
)
אז כמו שנכתב בפורום פינק פלויד-
נצפה עדר חזירים מעופפים מעל קרחונים בגיהנום!
 

fireman

New member
איך אתה שואל שאלה כזאת?

נכון בהחלט!!!
איך אמרו פעם... PINK FLOYD WILL REUNITE WHEN PIGS WILL FLY נו, איך אומרים, איפה החזירים? (במזרע, נכון.
)
איך אתה שואל שאלה כזאת?
איפה החזירים? נו באמת! בצלחת של החלודה! איפה עוד הם יכולים להיות ?
 

אורי404

New member
כל הכבוד! נקווה לעוד הופעות.

topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
כל הכבוד! נקווה לעוד הופעות.
 
כשאני חושב על זה, הלהקה הזו

topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
כשאני חושב על זה, הלהקה הזו
בחרה תזמון גרוע מאוד להופעה. אני לא מכיר אותם, אך מכבד אותם מאוד גם מבלי לדעת מה הם מנגנים, אבל הם בחרו תזמון רע, בו הם צריכים להתמודד מול הופעות מרחבי העולם בשידור ישיר בטלוויזיה, ולהתמודד מול הדבר הגדול ביותר: הופעה מאוחדת של הפינק פלויד.
 

JayZed

New member
לא אנחנו בחרנו את התזמון, אלא

כשאני חושב על זה, הלהקה הזו
בחרה תזמון גרוע מאוד להופעה. אני לא מכיר אותם, אך מכבד אותם מאוד גם מבלי לדעת מה הם מנגנים, אבל הם בחרו תזמון רע, בו הם צריכים להתמודד מול הופעות מרחבי העולם בשידור ישיר בטלוויזיה, ולהתמודד מול הדבר הגדול ביותר: הופעה מאוחדת של הפינק פלויד.
לא אנחנו בחרנו את התזמון, אלא
המקום (מועדון הקולטורה). לא נורא, היה מספיק אנשים בסוף.
 

JayZed

New member
תודה רבה, אחי! נהנתי מאד לראות אותך

topic - המלצה חמה משהו אש !
הייתי היום, כפי שהבטחתי, בהופעה של להקה בה חבר חברינו ג'יי זד (הלא הוא יעקב גורנשטיין מבית-שמש), להקת "מארש דונדורמה". ההופעה היתה ע_נ_ק_י_ת! לא פחות. להקה זו היא דבר ענק עם המון גרוב, קצב, נשמה ושמחת חיים והופעה מדליקה מדליקה מדליקה משהוא פחד. שיחקתם אותה, ג'יי זד !
תודה רבה, אחי! נהנתי מאד לראות אותך
שם והיה באמת כייף חיים לנגן שם! אני מאד שמח שהיה לך כיף.
אולי בהופעה הבאה תהיה עוד נציגות מהפורום?
 

אורי404

New member
בכיף. נחכה לעדכון ממך להופעות

תודה רבה, אחי! נהנתי מאד לראות אותך
שם והיה באמת כייף חיים לנגן שם! אני מאד שמח שהיה לך כיף.
אולי בהופעה הבאה תהיה עוד נציגות מהפורום?
בכיף. נחכה לעדכון ממך להופעות
הבאות ונקווה לעוד נציגות מהפורום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה