רוצה לשמוע עוד דעות

b a b y 3

New member
../images/Emo32.gif../images/Emo46.gif רוצה לשמוע עוד דעות

אז ככה: הבן שלי לומד בכיתה א'. אנחנו גרים בישוב קטן ובביה"ס תמיד חסר תלמידים (בתחילת השנה נרשמו 6 תלמידים לכיתה א') אז מה שעשה המנהל כדי למשוך עוד תלמידים מישובים אחרים הוא הפך את ביה"ס לבית ספר משולב לאמנויות. כלומר כל הילדים חוץ מהשיעורים רגילים מקבלים גם שיעורי ההעשרה במוסיקה ואומנות. הם הביאו "מורים" לאומנות שאני לא יודעת עם יש להם בכלל הסמכה ללמד, אבל האנשים מאוד מפורסמים בתחומם בארץ. עד כאן הכל טוב והינו מאוד מרוצים מהרעיון הזה שהילדים יקבלו משהו מעבר לשיעורים רגילים. עד אתמול: הבן שלי סיפר לי אתמול שהמורה לציור (שהוא צייר מאוד מפורסם בארץ) מרביץ לתלמידים ומקלל אותם אם הם לא עושים מה שהוא אומר
היתי בהלם. התחלתי לחקור אותו עוד ולשאול שאלות ופשוט מזעזע מה שהוא סיפר לי (ואלה ילדים רכים בכיתה א'). כמובן שאמרתי לבן שלי שמה שהמורה עושה חמור מאוד ואנחנו נטפל בזה, ושאסור למורה להיתנהג ככה. היום בעלי ידברם עם המנהל וידרוש ברור של הנושא, גם אם יצתרכו לפטר את המורה. האם זה מספיק או שהיתם פונים גם לגורמים אחרים
 
סליחה?????

אני הייתי פונה גם למשרד החינוך וגם למייל האדום של YNET. אני בשוק!
 

אילתית 2

New member
ממש מזעזע

פונה לכל הגורמים האפשריים בכדי שבית הספר לא יוכל לטאטא זאת מתחת לשטיח כשעוד גורמים מעורבים אז זה גורם לכך שיעשו משהו בנידון קודם כל תפנו להנהלת ביה"ס ורמוי לספר ולשתף הורים נוספים לפנות במיילים למשרד החינוך וברשות המקומית למשרד שמטפל בנושא החינוך וליידע כמובן את בית הספר שלא מחליקים את זה ושפניתם לעוד ככה וככה גורמים בנושא אצלנו בעיר היה לפני כמה חודשים מקרה קל של אלימות וההורה פנה גם למשטרה - כן כן למשטרה והמורה בחקירה וכמובן בזמן זה מושהה לא לשתוק!!!
 

lilend

New member
אל תפנו לתקשורת,

אני יודעת שאת מאמינה לכל מילה שהילד אומר, אבל כולנו יודעים שלפעמים ילדים קצת מגזימים ולפעמים דברים קצת יוצאים מהקשרם, וגם אם בנך אומ רבאופן מדוייק מה קרה שם- עדיין צריך לשמוע גם את הצד השני כדי לקבל תמונה ברורה. אני הייתי פונה למשטרה, הם צריכים לחקור את זה, יש להם את הכלים המתאימים. פניה לתקשורת, לפני ששמעתם את הצד השני היא אכזרית מאוד.
 

shapir1

New member
../images/Emo45.gif מסכימה.

קודם כל לברר את הנושא לעומק לפני שיוצאים עם דבר כזה לתקשורת. זה אכזרי ויכול להרוס מוניטין ופרנסה של אדם.
 
מורים אלימים

יש לי זכרונות קשים מימי בית הספר היסודי (שרק אחרי שנים הבנתי באיזו מצוקה הייתי אז) מהמורה לציור שנהגה לצרוח עלינו בשיעורים וגם מהמורה לחקלאות שנהג להיכנס לאמוק מדי פעם. לא צריך להרים יד יד בשביל לפגוע בנפשו הרכה של הילד. הילד שלך הוא פיקדון בידי המורים כשהוא בבית ספר. תפקידך כאמא לוודא שהם ראויים להחזיק את הפקדון היקר. מה שהבן שלך מספר נשמע חמור מאוד. האם לדבריו מדובר באירוע חד פעמי או בהרגל? דרישת בירור מהמנהל נשמעת לי סבירה. צריך לבדוק איתו מה הוא יודע כבר ומה הוא מתכוון לעשות בנושא (למשל - להיות נוכח בשיעורים של המורה כדי לעקוב אחרי העניין ולראות אם יש אמת בטענות). אפשר שמישהו משניכם גם יקח חלק במעקב הזה. תתחילו בזה לפני שאתם פונים לגורמים נוספים. באשר לבן שלך - חשוב שתעבירי לו את המסר שאת שם בשבילו, שטוב שהוא סיפר לך, שאסור לאף אחד להתנהג אליו ככה וכו'. צעקות ומכות מערערים בטחון והתפקיד שלך הוא לשקם אותו.
 

b a b y 3

New member
זה לא ארוע חד פעמי

הוא סיפר לי על שלושה ארועים כאלה. אני יודעת שלפעמים לילדים יש פרשנות משלהם לדברים אבל מה שהוא סיפר לי אי אפשר לפרש לא נכון. הוא סיפר לי שהמורה תפס ילד אחד בפנים "ומאך" אותם בחוזקה (אלו המילים שהבן שלי הישתמש) לילד אחר הוא נתן מכה ביד עם משהו (הוא לא ראה עם מה) ועשה לו פצע קטן (שוב המילים של הבן) וכמובן הוא גם מקלל אותם. שאלתי אותו למה הילדים לא מתלוננים להורים והוא אמרלי שילד אחד כן אמר שיספר היום (אתמול) להורים. אישית לילד שלי הוא לא עשה כלום אחרת כבר מזמן היתי במשטרה, ואני חושבת שההורים של הילדים שהוא פגע בהם צריכים להיתלונן במשטרה. לעקוב אחרי מורה בשיעורים זה לא יעיל כי ברור שהוא לא יעשה כלום אם הוא ידע שיש מעקב אחריו. תיקשורת לפי דעתי מוקדם מדי עד שיתברר העניין. מה שכן אנחנו רוצים לאיים על המנהל שאם הוא לא יטפל בעניין אנחנו נפנה למשטרה.
 

plumsun

New member
נכון מאוד!

אבל צריך לפעול מהר, ואני הייתי ממליצה להורים של ילדים שנפצעו לתעד את זה ולא לחכות!
 
למרות שהילד שלך לא חוטף - הוא נפגע

להיות בסביבה אלימה, לחיות בפחד שהמכה הבאה תהיה עליך - זאת לא סביבה מתאימה לילד. אם זה דפוס התנהגות שחוזר על עצמו צריך להתאגד יחד, כל ההורים, ולבוא בדרישה לפעול מיידית. אלה הילדים שלכם שם.
 
מה???????????????????

מה זה??? מרביץ???? מקלל???? ואיזה מורה לאמנות דיוק כועס על זה שלא עושים מה שהוא אומר??? אמנות זה משהו אישי בכלל - כל אחד והדמיון שלו..... אולי הוא צייר אבל מורה לאמנות הוא בטוח לא... בכל מקרה - קודם כל למנהל וליידע אותו שאתם פונים לפיקוח ולהסתדרות המורים אם המורה והעניין לא יוסדרו עוד באותו יום. בהצלחה!
 
למעלה