frog princess

New member
הזמנה לאתר בומרנג נוסטלגייה! ../images/Emo96.gif

שלום לכל חברי הפורום, רציתי להזמין אתכם לאתר בומרנג נוסטלגייה - האתר הגדול והמקיף ביותר בארץ לסדרות טלוויזיה נוסטלגיות! האם גם אתם התרגשתם כשמרקו מצא את אמא שלו? הזלתם דמעה כשנילס חזר הביתה? הייתם מאושרים כשפינוקיו הפך סוף סוף לילד אמיתי? אם גם אתם בילדותכם צפיתם בסדרות הללו וכיום כשאתם כבר "גדולים" וטרודים בעסקי המבוגרים, אתם מתגעגעים ורוצים להיזכר, מקומכם כאן איתנו! באתר תוכלו למצוא פרקים מלאים מהסדרות הללו ומרבות אחרות, משנות ה - 80 וה - 90 (ואף מוקדם יותר), מערוץ 1, 2 וערוץ הילדים, בעברית, אנגלית ושפות אחרות, לצפייה ישירה דרך האתר או להורדה למחשב האישי, וכל זה באיכות מעולה! ובנוסף לכך, דיונים, משחקים, חידונים, וסתם קשקושים והכול ברוח הנוסטלגייה! אז הקליקו והיכנסו עכשיו: http://asy.co.il/boomerang בומרנג נוסטלגייה - זה חוזר אליך!
 

מאיו

New member
ראיתם משפחה חורגת?

איזה כיף לראות בפריים-טיים ילדה בת שנתיים פלוס יונקת.
 

מאיו

New member
הנקה כדי להירדם ועוד אחת בבנק

כשהאמא שכבה היא הסתירה, ובבנק הראו לשבריר שניה. או שאני לא רואה טוב
 
נדמה לי שהיא לא ינקה בבנק

היא סתם התרפקה על אמא. ואני חייבת להגיד שבלי קשר להנקה כן או לא, להניק ילדה בת שנתיים וחצי בזמן פגישה מקצועית נראה לי מזלזל וחסר נימוס ברמות-על. זאת לא תינוקת בת שבוע שתלוייה בהנקה לקיומה. הילדה הזאת אפילו לא יונקת כי היא רעבה. היא יונקת לפינוק בלבד. זה טוב ויפה, אבל לא יתכן שאי אפשר ללמד אותה שיש זמנים מתי זה מתאים ויש זמנים שלא. בזמן שהאמא שלה יושבת בפגישה מקצועית עם בנקאית ומקבלת עצות לניהול נכון של כספים לא מתאים לינוק. גם להביא את הילדה לפגישה הזאת מראש היה חסר נימוס ביותר.
 
לא ראיתי, ואני משערת שיסקלו

אותי כאן, אבל רק לי זה לא "עושה את זה" לראות ילדה בת שנתיים יונקת.
מצטערת ככה אני מרגישה, וסליחה אם אני פוגעת במניקות.
 

lilend

New member
גם אני לא אוהבת לראות את זה, אבל לא נראה לי

שזה צריך לפגוע במישהו הרי זו התחושה שלי בלבד. ממה שאני קוראת בפורומים, יש נשים שלא נעים להן לראות בני חודשיים שותים מבקבוק- כל אחד שיבחר את דרכו בעניין.
 
כן, גם אני לא התלהבתי....

הילדה הזאת בת שנתיים וחצי, לשים אותה על ציצי בבנק נראה לי קצת מוזר. מה אין שום אפשרות אחרת להרגיע אותה חוץ מציצי?
 

leezi

New member
אני מתאפקת..

לא להעיר איזה הערה צינית אבל זה ממש יושב לי על הלשון. ולא שאני הנקתי בגיל כזה, אבל זה מאוד עצוב לראות שאשה ועוד אמא כותבת משפט כזה.
 
למה?

לא ראיתי ואני מאד בעד הנקה ובכל זאת, נראה לי שגם להנקה צריכים להיות גבולות ברורים ואם מדובר על הנקה מחוץ לבית בגיל כזה, אז בעיניי זה לא במקום. בגיל שנתיים+ זה לא המזון היחיד של הפעוט ולא צריך להיות מקור הנחמה היחיד ולכן בעיניי זה לא מתאים.
 

leezi

New member
היי, עם זה אני מסכימה איתך

ילדה בגיל כזה לא חייבת באופן מיידי לינוק בבנק, *אבל* מה שהיא אמרה היה: " לא "עושה את זה" לראות ילדה בת שנתיים יונקת" ללא ציון איפה מתי וכד'. מה רע עם בת שנתיים יונקת???
 
האמת שנכון../images/Emo3.gif

גם אני חושבת שלקראת גיל שנתיים פלוס צריך להתחיל בהדרגה להוריד מינונים בתסמינים ה"תינוקיים" הללו, כחלק ממעבר של תינוק/פעוט לילד. כמובן הכל בצורה הדרגתית וקשובה לילדה.
 
../images/Emo45.gif ת'כלס! מה העניינים עם זה באמת?

אני מכירה הרבה ילדים בני שנתיים ורק שניים-שלושה מהם עוד לוקחים בבקבוק לפני השינה, כשההורים כמובן לא מרוצים. אז לראות ילד בגיל הזה שעדיין יונק זה ממש הזוי. כמה ערך תזונתי כבר יש לזה לעומת כל האוכל האמיתי שקיים עבורם?
 
הנקה היא לא רק אוכל אבל

גם אם היא משהו אחר בקשר של הילד-אם, בעיניי זה דורש הגבלה. אתן דוג' אישית. רעות שלי ינקה עד גיל שנה ואז נגמלה א-ב-ל כשריד למגע ביני ובינה יש לה קטע (מדובר בילדה עם ויסות תחושתי) של להרים לי את החולצה ולהישכב וללטף את הבטן שלי. כמובן שאני לא מרשה לה להרים לי את החולצה באמצע הגינה או הבנק אלא בבית או ליד אנשים שגם אני מרגישה בנוח שהיא עושה את זה. עכשיו אני בהריון וזה נהייה מעיק ולאט לאט אני מקצרת לה את התענוג, כי לי זה כבר לא נעים. אני חושבת שככה זה עם הנקה בגיל כזה.
 
אין שום פסול, ברור

מגע בין אם לילד - אם הוא נושא סימנים של תקופת ההנקה או לא, זה לא משנה, העיקר שיש
אני מתכוונת לאותם מקרים חריגים של הנקת פעוט מתי שמתחשק לו. יש פה בעיית פוליטיקלי קורקט, כי הנקה היא דבר טוב, אבל מרוב כל הטוב הזה האם מאבדת את הגבול. וכשהאמא מאבדת גבולות אז מין הסתם, גם לילד לא יהיו. וכמובן שאסור להגיד כלום כי זו פגיעה ברוח החופשית ובתרבות ההנקה. וגם בכושים
זה מעצבן!
 
למעלה